Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anderlecht heeft gewonnen, maar daar is ook alles mee gezegd. Zelfde seizoen als ons, aanklampen en af en toe eens een overwinning halen zonder goed te zijn.
Anderlecht heeft gewonnen, maar daar is ook alles mee gezegd. Zelfde seizoen als ons, aanklampen en af en toe eens een overwinning halen zonder goed te zijn.
Tuurlijk. Maar het veranderen van systeem en nadien een verloren positie omdraaien zal toch wat moed geven zeker om zo verder te doen. Uiteindelijk zijn er vandaag ook wa lichtpuntjes. Hoedt er eindelijk ui. Scoren eindelijk eens een paar goals, Diawara was 2de helft goed. Ndiaye speelde aardig. Zo verder doen zou ik zeggen en hopelijk gaat het dan wat beter de volgende matchen
Die rode kaart van Barrett was toch wel echt van de pot gerukt.
Had nog geen enkel fout gemaakt, maar dan nog was het absoluut geel.
Rood echter nooit.
Die rode kaart van Barrett was toch wel echt van de pot gerukt.
Had nog geen enkel fout gemaakt, maar dan nog was het absoluut geel.
Rood echter nooit.
Obstructie was het zeker, maar die 2 handen was imo gewoon om zichzelf wat te beschermen en was absoluut niet de bedoeling om in het gezicht te doen. Vond het echt veel te streng.
Zinckernagel zijn 2de geel vond ik dan wel terecht, is gewoon oerdom (al valt die misschien niet als Barrett die rode kaart niet kreeg).
Obstructie was het zeker, maar die 2 handen was imo gewoon om zichzelf wat te beschermen en was absoluut niet de bedoeling om in het gezicht te doen. Vond het echt veel te streng.
Zinckernagel zijn 2de geel vond ik dan wel terecht, is gewoon oerdom (al valt die misschien niet als Barrett die rode kaart niet kreeg).
Nja beetje zoals de rode kaart voor Charleroi ook wel streng was.
Wel vaker met deze ref hè.
Er valt iets voor te zeggen, anders draait de VAR de rode kaart ook terug.
Die 2e geel voor Zinckernagel valt uiteraard niet als die 1e rode nie valt.