Jupiler Pro League 2022-2023

Anderlecht heeft gewonnen, maar daar is ook alles mee gezegd. Zelfde seizoen als ons, aanklampen en af en toe eens een overwinning halen zonder goed te zijn.

Anderlecht heeft gewonnen, maar daar is ook alles mee gezegd. Zelfde seizoen als ons, aanklampen en af en toe eens een overwinning halen zonder goed te zijn.
Tuurlijk. Maar het veranderen van systeem en nadien een verloren positie omdraaien zal toch wat moed geven zeker om zo verder te doen. Uiteindelijk zijn er vandaag ook wa lichtpuntjes. Hoedt er eindelijk ui. Scoren eindelijk eens een paar goals, Diawara was 2de helft goed. Ndiaye speelde aardig. Zo verder doen zou ik zeggen en hopelijk gaat het dan wat beter de volgende matchen

allez, we hebben nu eens geluk me de VAR.
serieus, Depoitre zit al half op zijn knieën als de keeper hem raakt. lichte penalty imo.

Doelpunt kon niet beter vallen.
We worden wel wat overlopen op het middenveld, weinig grip op de snelheid bij Charleroi.

Onmogelijk. Kunt echt niet meer terug naar zijn systeem. Zeker niet met Hoedt in de ploeg

Ik wil trouwens nu een interview van Wesley!!
Ik zal u meer zeggen. Niet alleen zal hij binnen dit en 2 matchen terugkeren naar dat systeem, ook Hoedt gaat er gewoon weer in.

Daar is niets rationeel aan maar ik heb dit soort dingen al te vaak gezien. Trainers zijn te vaak vastgeroest in ideeën.

Het omgekeerde kan maar zou mij sterk verbazen.

Die rode kaart van Barrett was toch wel echt van de pot gerukt.
Had nog geen enkel fout gemaakt, maar dan nog was het absoluut geel.
Rood echter nooit.

Die rode kaart van Barrett was toch wel echt van de pot gerukt.
Had nog geen enkel fout gemaakt, maar dan nog was het absoluut geel.
Rood echter nooit.
Was al langer het Noorden kwijt hè die ref
Maar ik vind er wel iets voor te zeggen. Obstructie, 2 handen richting gezicht

Maar wat een verschrikkelijke slechte wedstrijd

Is toch gewoon geel voor obstructie, niet meer niet min. En dan gaat Verboomen nog eens de arrogante eikel uithangen en nog een rode kaart geven :rofl:

Is toch gewoon geel voor obstructie, niet meer niet min. En dan gaat Verboomen nog eens de arrogante eikel uithangen en nog een rode kaart geven :rofl:
Gewoon idioot, je weet toch dat je van de ref moet blijven.
2e geel en douchen, simpel

Over de 1e kunt nog discuteren, maar dit is gewoon volgens de regels.

Was al langer het Noorden kwijt hè die ref
Maar ik vind er wel iets voor te zeggen. Obstructie, 2 handen richting gezicht

Maar wat een verschrikkelijke slechte wedstrijd
Obstructie was het zeker, maar die 2 handen was imo gewoon om zichzelf wat te beschermen en was absoluut niet de bedoeling om in het gezicht te doen. Vond het echt veel te streng.

Zinckernagel zijn 2de geel vond ik dan wel terecht, is gewoon oerdom (al valt die misschien niet als Barrett die rode kaart niet kreeg).

Rood was idd heel streng zo kan die ref nog die match laten ontsporen.Als die bal van Charleroi er nog in gaat ist weer vuurwerk.

Obstructie was het zeker, maar die 2 handen was imo gewoon om zichzelf wat te beschermen en was absoluut niet de bedoeling om in het gezicht te doen. Vond het echt veel te streng.

Zinckernagel zijn 2de geel vond ik dan wel terecht, is gewoon oerdom (al valt die misschien niet als Barrett die rode kaart niet kreeg).
Nja beetje zoals de rode kaart voor Charleroi ook wel streng was.

Wel vaker met deze ref hè.
Er valt iets voor te zeggen, anders draait de VAR de rode kaart ook terug.
Die 2e geel voor Zinckernagel valt uiteraard niet als die 1e rode nie valt.

Terug
Bovenaan