Jupiler Pro League 2022-2023

Tis en blijft voetbal en uiteindelijk geeft ge totaal niks weg. Chaleroi creëerde ook 0,0 tot die goal.

Maar zelf zo traag en ongeïnspireerd voetballen. Krijgt alle balbezit en ge doet er 70 minuten zo weinig mee. Alles uit stilstand

Bij Refaelov begint de leeftijd toch ook door te dringen precies, krijgt zelfs zijn standaardsituaties niet meer goed afgeleverd.

De ervaren mannen Hoedt en Vertonghen bij die tegengoal ook mooi aan het loeren naar de bal.
Ik begrijp al langer dan vandaag niet waarom die keer op keer in de basis blijft staan. Kan zeker nog van meerwaarde zijn door vanaf de bank te komen of af en toe eens te starten, maar die opeenstapeling van wedstrijden kan hij toch echt niet meer aan.

Welk systeem/tacktiek is er nu na de wissels eigenlijk ?

"Ik zet 3 spitsen op en dat ze maar iets doen"?
Toch totaal geen middenveld meer

Mazzu out!
Bob Peeters in!!!

Ben wel benieuwd hoeveel tijd hij nog krijgt…

Al ligt het grootste deel ook aan de spelers zelf maarja….

Duranville eraf. speler met meeste dreiging eruit halen.

Verschaeren - Ashimeru - Refaelov mogen blijven knoeien

Dacht eigenlijk dat hij zijn wissels had gedaan omdat beiden een gele kaart hadden.

Al kan het ook gewoon zijn dat het vat af was natuurlijk. Blijft een jongere, die moet je ook nog een beetje beschermen ook al is die de beste van de hoop.

Dacht eigenlijk dat hij zijn wissels had gedaan omdat beiden een gele kaart hadden.

Al kan het ook gewoon zijn dat het vat af was natuurlijk. Blijft een jongere, die moet je ook nog een beetje beschermen ook al is die de beste van de hoop.
Uiteraard. Kunt niet verwachten dat die 90 minuten beste man opt veld is.

Natuurlijk maak je hem fysiek zelf af door hem als wingback te spelen. Die jonge moet hoger staan, zijn acties hoger maken. Dan is die veel fitter in zijn acties en gevaarlijker want korter bij de goal.

Arnstadt begrijp ik ook, maar als je die andere 3 op het middenveld bezig ziet. Dan is het weer onbegrijpelijk.

Terug
Bovenaan