3/5/2 volgens mij is dat met 2 spitsen en ni met nen 37 jarige Isrealier
Ik vraag me af wat Esposito misdaan heeft.

Als die speelt zorgt die toch voor gevaar in de box. Stilstaande fases zijn beter dan die van Rafa en Yari.
En de verdedigers moeten zich met 2 spitsen bezig houden dus Silva zal het dan iets makkelijker hebben
 
Nog een chance dat we trainer hebben gehaald die resultaten kan halen. Nen warme trainer enal.

Goed, speelt Union zo geen uniek seizoen vorig jaar hadden we dit voorspelbaar debacle vorig seizoen al mogen aanschouwen op Anderlecht. ;)

Benieuwd hoelang het zal duren eer Woutertje zijn fout gaat durven toegeven. Maar goed. De weg die we 3 seizoenen hebben afgelegd uiteraard gewoon volledig teniet gedaan in 1 zomer. En dat trek je nooit meer recht. En dat allemaal omdat meneer Vandenhaute de grote man wil uithangen maar eigenlijk niets van voetbal kent.

Neen, zolang Verbeke en Vandenhaute de plak zwaaien op Anderlecht, zie ik het niet goedkoper. Zeer toxische en achterbakse cultuur op de club momenteel.
 
Mazzu kan ze er moeilijk zelf in trappen natuurlijk, wat ze bij Anderlecht allemaal gemist hebben in die tweede helft had genoeg geweest om de match te winnen.
 
Ik heb het ook niet alleen over deze match ...
maar waarom zou Mazzu dan net nu ontslagen worden? Denk het eigenlijk niet want speel deze match 10x op deze manier en jullie winnen wsl 8x. Oostende - Genk gisteren was bijvoorbeeld veel meer in evenwicht, hier was het gewoon domineren maar wel niet efficient voor de goal
 
Mazzu kan ze er moeilijk zelf in trappen natuurlijk, wat ze bij Anderlecht allemaal gemist hebben in die tweede helft had genoeg geweest om de match te winnen.

Los van die kansen trok het weeral op niet veel. Die onnozele 5-3-2 werkt niet. En KOPPIGE Mazzu wil er niet van afwijken. Want ja, bij Genk heeft hij dat gedaan. Dus nu halsstarrig blijven vasthouden is een beter idee blijkbaar. Neen, Charleroi was niet goed, maar Anderlecht zeker ook niet. Mazzu zakt nu al een gans seizoen door de mand. Hij werd gehaald voor betere resultaten, want Woutertje dacht blijkbaar dat dat aan Kompany te wijten was dat we teveel punten lieten liggen. Terwijl we gewoon zowel toen, als nu, met serieuze beperkingen in onze kern zitten. Alleen willen Peter en Wouter dit blijkbaar niet beseffen.

Ja, ik was in het verleden positief over Verbeke, mede omdat zijn voorgangers bandieten waren. Maar ondertussen nogal wat te weten gekomen over de man waar ik niet echt vrolijk van wordt. Ik zie echt niet hoe wij hier uit gaan raken. Zo weinig voetbalkennis aanwezig na het vertrek van Kompany. En niemand die ik het zie rechttrekken.
 
Hoe komt het dat Verbeke nu plots zoveel kritiek krijgt? Daar waren jullie toch lyrisch over in het begin??
Als sportief manager is nog iets anders dan CEO zijn hè.

Wat transfers afsluiten zaten wel voltreffers bij, al waren zijn voorgangers ook wel gewoon knoeiers.
De zaken nu stilaan over hem naar buiten komen zijn toch ook niet al te fraai.
 
maar waarom zou Mazzu dan net nu ontslagen worden? Denk het eigenlijk niet want speel deze match 10x op deze manier en jullie winnen wsl 8x. Oostende - Genk gisteren was bijvoorbeeld veel meer in evenwicht, hier was het gewoon domineren maar wel niet efficient voor de goal
Na vandaag niet, ze zullen de doodsreutel nog wel een paar weken rekken.
 
Na vandaag niet, ze zullen de doodsreutel nog wel een paar weken rekken.
Idd, en gezien Verbeke en Vandenhaute ALLE macht stap voor stap naar zich toe hebben getrokken, zie ik ze niet rap hun fout toegeven. En hou ik mijn hart al vast waar ze als vervanger mee gaan afkomen. Gezien beide heren niet echt veel van voetbal kennen, maar dat zelf niet meteen inzien.
 
Als sportief manager is nog iets anders dan CEO zijn hè.

Wat transfers afsluiten zaten wel voltreffers bij, al waren zijn voorgangers ook wel gewoon knoeiers.
De zaken nu stilaan over hem naar buiten komen zijn toch ook niet al te fraai.
Geen idee wat die gossip is maar nu ben ik wel curieus 😛
 
Idd, en gezien Verbeke en Vandenhaute ALLE macht stap voor stap naar zich toe hebben getrokken, zie ik ze niet rap hun fout toegeven. En hou ik mijn hart al vast waar ze als vervanger mee gaan afkomen. Gezien beide heren niet echt veel van voetbal kennen, maar dat zelf niet meteen inzien.
Zolang het maar voor nieuwjaar is zodat dat keutertrainerke zijn stempel niet kan drukken op nieuwe aanwinsten. Amuzu c’est Mazzu houden is eigenlijk al erg genoeg. Niks tegen die jongen in de kern of zo maar dat bod afslaan was achterlijk.
 
Terug
Bovenaan