Da hebt ge als ge enkel aanvallend inkoopt he. Cercle verdubbelt hier vandaag bijna hun aantal doelpunten...
 
Los van die kansen trok het weeral op niet veel. Die onnozele 5-3-2 werkt niet. En KOPPIGE Mazzu wil er niet van afwijken. Want ja, bij Genk heeft hij dat gedaan. Dus nu halsstarrig blijven vasthouden is een beter idee blijkbaar. Neen, Charleroi was niet goed, maar Anderlecht zeker ook niet. Mazzu zakt nu al een gans seizoen door de mand. Hij werd gehaald voor betere resultaten, want Woutertje dacht blijkbaar dat dat aan Kompany te wijten was dat we teveel punten lieten liggen. Terwijl we gewoon zowel toen, als nu, met serieuze beperkingen in onze kern zitten. Alleen willen Peter en Wouter dit blijkbaar niet beseffen.

Ja, ik was in het verleden positief over Verbeke, mede omdat zijn voorgangers bandieten waren. Maar ondertussen nogal wat te weten gekomen over de man waar ik niet echt vrolijk van wordt. Ik zie echt niet hoe wij hier uit gaan raken. Zo weinig voetbalkennis aanwezig na het vertrek van Kompany. En niemand die ik het zie rechttrekken.
Wat is er over Verbeke bovengekomen dat we nog niet wisten? Mijn gevoel is dat die van het begin teerde op anderen.
 
Dit en het Kompany "schild" . Zwaar onderschat door het bestuur .
Hoe kunt ge dat nu onderschatten ?

Het is natuurlijk niet enkel Verbeke hè, Wouterke is ook zo'n type. maar dat samenroepen van de spelers groep achter de rug van Kompany.
Met andere coaches praten achter de rug van Vince.
Hem niet de "macht"/positie/beslissingsrecht willen geven die hij wou, maar hem wel afrekenen op de spelers die zij zijn gaan halen
Nooit eerlijk communiceren over het ontslag van Kompany

Op slechte moment nooit op de baricades staan. Zeg wat ge wilt maar zelfs hvh stond er dan, om nog maar te zwijgen van mister Michel. Hij zet zelfs zijn socials offline omdat hij geen kritiek kan hebben.
Maar wel bij elke transfer die belachelijke filmpjes maken en zichzelf mee in de picture laten zetten, stonden hier overlaats nog.

Paar dagen geleden het interview van Zirkzee in de krant dan opeens aangepast was, die te positief was over Vince.
 
Als STVV Eupen klopt staan we 11de.
We hebben dan nog niet tegen de top-3 gespeeld en clubs als KVM en Standard die ons historisch gezien niet liggen.
 
Hoe kunt ge dat nu onderschatten ?

Het is natuurlijk niet enkel Verbeke hè, Wouterke is ook zo'n type. maar dat samenroepen van de spelers groep achter de rug van Kompany.
Met andere coaches praten achter de rug van Vince.
Hem niet de "macht"/positie/beslissingsrecht willen geven die hij wou, maar hem wel afrekenen op de spelers die zij zijn gaan halen
Nooit eerlijk communiceren over het ontslag van Kompany

Op slechte moment nooit op de baricades staan. Zeg wat ge wilt maar zelfs hvh stond er dan, om nog maar te zwijgen van mister Michel. Hij zet zelfs zijn socials offline omdat hij geen kritiek kan hebben.
Maar wel bij elke transfer die belachelijke filmpjes maken en zichzelf mee in de picture laten zetten, stonden hier overlaats nog.

Paar dagen geleden het interview van Zirkzee in de krant dan opeens aangepast was, die te positief was over Vince.

Dat wegsteken ja. Heel opvallend. Lafaards.

Van Holsbeeck nam indertijd zijn tijd, soms zelfs op zijn gsm tijdens matchen, om elke woeste email van een paar scheldende supporters te beantwoorden. In het begin vriendelijk, op ‘t einde schold die bijna terug. Met op ‘t einde altijd een oplijsting van zijn palmares.

Wat een kerel was dat toch 😅
 
Wie A zegt...
Vertel ons meer Hans

ptihkkb.gif
 
Voor mijn part mogen ze zelf degraderen. Ik heb het al een tijdje echt gehad met Anderlecht. Daar is geen visie meer. Ik ben als oud inwoner van Westerlo tevreden dat ik daar tenminste nog leuk voetbal van mag zien.
 
Spelen op zich niet slecht maar snedige counters van Kortrijk.

2de helft gaat er niet veel gevoetbald worden denk ik.
 
Spelen op zich niet slecht maar snedige counters van Kortrijk.

2de helft gaat er niet veel gevoetbald worden denk ik.
Inderdaad, nu was het misschien 25 minuten effectieve speeltijd. Verzorgers van Kortrijk zijn degene die al het meeste km's hebben gelopen vandaag.
 
Terug
Bovenaan