Pieterjan94
Well-known member
Lucky.
Dikke chance voor Genk gwn, voor de rest niet veel te zeggen
| Union | Genk | |
| Shots | 12 | 16 |
| Cards | 4 | 3 |
| Corners | 4 | 5 |
| Fouls | 14 | 12 |
| Offsides | 2 | 2 |
| xG | 1,44 | 1,66 |
Geluk?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucky.
Dikke chance voor Genk gwn, voor de rest niet veel te zeggen
| Union | Genk | |
| Shots | 12 | 16 |
| Cards | 4 | 3 |
| Corners | 4 | 5 |
| Fouls | 14 | 12 |
| Offsides | 2 | 2 |
| xG | 1,44 | 1,66 |
Ik heb match niet gezien maar als ik 0,22 verschil in xG zie dan zou ik denken gelijkspel?
Union Genk Shots 12 16 Cards 4 3 Corners 4 5 Fouls 14 12 Offsides 2 2 xG 1,44 1,66
Geluk?
0,22 verschil -> xG is niet te interpreteren in termen van de kans op winst/verlies. Het geeft aan wat de kwaliteit van de kansen was. 0,22 is trouwens een deftig verschil. Hiermee beantwoord je trouwens ook je "hoe was verhouding schoten binnen kader". Daar vraag je naar de kwaliteit van de schoten, maar die zit dus vervat in de xG.Ik heb match niet gezien maar als ik 0,22 verschil in xG zie dan zou ik denken gelijkspel?
hoe was verhouding schoten binnen kader? en balbezit?
& ook de teleurstelling door die ene corner. Ik had echt het gevoel dat we erop en erover gingen.Gohja, in statistieken misschien wel. Feit is dat ze 60' (vanaf minuut 30 tot en met 90) onder lagen.
Is dat niet wat wij tegen jullie zeiden 2 jaar geleden toen jullie nog bijna kampioen werden en dachten dat het verdiend zou zijn?Ik heb de samenvatting gekeken en het was in evenwicht, maar in de eerste helft zegt de commentator dat het nog maar 0-1 staat. Het had op een bepaald moment 0-3 kunnen staan. Blijkbaar verdient alleen de ploeg die in de tweede helft de wat betere ploeg is. Nee, heel tevreden. Ook terecht na vorig jaar en die spookpenalty.
Waar is dit weer voor nodig?Is dat niet wat wij tegen jullie zeiden 2 jaar geleden toen jullie nog bijna kampioen werden en dachten dat het verdiend zou zijn?
Je hoort ook vaak dat het een kwestie van clubcultuur is. De pampercultuur van Neerpede, waar ze die jonge talenten allemaal geweldig leren voetballen.
Dat kunnen ze ook, maar ze hebben nooit moeten leren strijden en ze vallen vaak door de mand wanneer enkel talent niet meer volstaat.
Dat is een soort existentieel probleem en dat los je niet op van vandaag op morgen. Daar is een cultuuromslag voor nodig, om zware woorden te gebruiken.
Gohja, in statistieken misschien wel. Feit is dat ze 60' (vanaf minuut 30 tot en met 90) onder lagen.
Mijn reacties van gisteren waren ook in een licht benevelde toestand geschreven& ook de teleurstelling door die ene corner. Ik had echt het gevoel dat we erop en erover gingen.
Soit, donderdag match in Leuven. Focus daarop nu.
Is dat niet wat wij tegen jullie zeiden 2 jaar geleden toen jullie nog bijna kampioen werden en dachten dat het verdiend zou zijn?
Maar het is niet de eerste keer (zelfs in de laatste 24 uur) dat er vanuit bepaalde hoeken bepaalde posts volledig fout geïnterpreteerd worden om in een kraam te passen.Is ook zo heJürgen Geril is ook op dreef. Hij suggereert om tijdelijk terug naar 4-3-3 te gaan met Vertonghen linksback en tussen de lijnen kan je lezen dat ‘de grote patron’ Trebel wordt gemist. Ok dan.
Peter VDB zijn analyse is ook tenenkrullend. Die heeft zich weer wat laten vertellen, dat is duidelijk
Die analyse van Geril is toch nog wel ça va?Jürgen Geril is ook op dreef. Hij suggereert om tijdelijk terug naar 4-3-3 te gaan met Vertonghen linksback en tussen de lijnen kan je lezen dat ‘de grote patron’ Trebel wordt gemist. Ok dan.
Klopt, maar ik krijg bij Geril ook de indruk dat die Mazzu uit de wind zet?Die analyse van Geril is toch nog wel ça va?
Stellen dat het systeem Mazzu niet matcht met de spelers voorhanden is toch niet echt vergezocht?
tja, probleem van de journalisten in België hé -> als je te kritisch bent kan je de volgende keer op je kin kloppen als je interviews/info wil.Klopt, maar ik krijg bij Geril ook de indruk dat die Mazzu uit de wind zet?