Jupiler Pro League 2022-2023

Eerste helft voor ons. Tweede helft voor Union. Dikke overwinning. Nu volgend week een goed resultaat tegen Gent en dan is het wel echt een goed seizoensbegin.

En toch lees ik hier dagelijks een klagenzang dat er amper spelers zijn bij Genk en dat het onmogelijk is om mee te doen voor de prijzen zo. :thinking:
Is toch ook gewoon zo. Wat Vrancken hier aan het presteren is is heel knap! Zit veel talent in deze kern, maar je hebt maar 1 rechtsvoor 1 linksback.. Ondertussen dan maar wat spelers weghalen bij jong Genk, ideaal is dat toch niet.

Is toch ook gewoon zo. Wat Vrancken hier aan het presteren is is heel knap! Zit veel talent in deze kern, maar je hebt maar 1 rechtsvoor 1 linksback.. Ondertussen dan maar wat spelers weghalen bij jong Genk, ideaal is dat toch niet.
Dude ge hebt nog altijd uwe man v 20 miljoen rondlopen...waar zevert ge toch over

Hadden ze Bogonda miss ni bij het huisvuil moeten zetten.

En toch lees ik hier dagelijks een klagenzang dat er amper spelers zijn bij Genk en dat het onmogelijk is om mee te doen voor de prijzen zo. :thinking:

Dan misinterpreteert ge ons geklaag toch echt KEIhard. We klagen niet over "amper spelers", we klagen over "amper flankspelers". En dat klopt voor de volle 100%. Vandaag zijn rechtsback Preciado en centrale aanvallende middenvelders Castro en El Khannous moeten gaan depanneren op de flanken. En als eerstgenoemde één van uw topkeuzes als alternatief op de flanken is, dan beseft ge wel wat een probleem dat is.
Idem voor Bongonda overigens. Dit is dit weekend overigens nog eens uitgelegd door De Condé.

2de helft waren ze nergens, eerste helft waren ze, zeker in eerste 25' veel beter.
Maar verdiend?

M'n hol

Als het bij de rust 0-3 staat, hebt ge niks te zeggen. Maar echt niks.
De tweede helft had het omgekeerd kunnen zijn.

Ik was blij geweest met een gelijkspel op basis van de match. Minder zou zeker te zwaar geweest zijn, net zoals meer nu te zwaar is voor jullie. Ik heb het woord "verdiend" dan ook niet gebruikt. Maar wat gij doet is eigenlijk exact hetzelfde in jullie voordeel, hoor. Maar ik kan dat plaatsen gezien ge vermoedelijk nog steeds begrijpelijk enorm teleurgesteld zijt.
Het had wel erger kunnen zijn. Ge had bvb kunnen verliezen door een onterechte strafschop in de 100ste minuut. ;)

Laatst bewerkt:
Hadden ze Bogonda miss ni bij het huisvuil moeten zetten.
Waar baseert ge u zelfs op? Hij wou zelf weg en in onderling overleg hebben ze beslist om niet meer aan het seizoen te beginnen. Nee, dit soort reacties zijn belachelijk als ge niet weet wat in de club leeft.

Ik heb de samenvatting gekeken en het was in evenwicht, maar in de eerste helft zegt de commentator dat het nog maar 0-1 staat. Het had op een bepaald moment 0-3 kunnen staan. Blijkbaar verdient alleen de ploeg die in de tweede helft de wat betere ploeg is. Nee, heel tevreden. Ook terecht na vorig jaar en die spookpenalty.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan