Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het lijkt bij momenten alsof jullie spelers nog nooit samen hebben gespeeld. Niemand leest een actie van een ander. Individuele kwaliteit hebben jullie toch genoeg denk ik, maar het samenspel trekt op niks.
Blij voor De Roeck. Man liet zijn ploeg vandaag voetballen.
Wordt mss eens tijd dat Mazzu zijn belachelijk systeem gaat omgooien? Kompany was zogezegd te koppig, maar Mazzu blijft ook maar vasthouden aan zijn systeem dat duidelijk niet werkt. Nog geen enkele echt goeie match gezien dit seizoen. Een par vlagen ja, tegen Seraing en STVV. De rest was vreselijk.
Het lijkt bij momenten alsof jullie spelers nog nooit samen hebben gespeeld. Niemand leest een actie van een ander. Individuele kwaliteit hebben jullie toch genoeg denk ik, maar het samenspel trekt op niks.
Vergelijk met Union , met onze spitsen en dan bedoel ik Fabio /esposito/Stroeykens kan je dit systeem toch ni spelen , die zijn gewoon niet snel. Ge wil F1 rijden met vrachtwagens .
Mss nu toch kiezen voor een trainer die voor positief voetbal staat? De druk zal nu wel enorm zijn, benieuwd hoe Mazzu er mee om zal gaan. Niet te vergelijken met Chalala en Union.
Mss nu toch kiezen voor een trainer die voor positief voetbal staat? De druk zal nu wel enorm zijn, benieuwd hoe Mazzu er mee om zal gaan. Niet te vergelijken met Chalala en Union.
Franky is gene gemakkelijke he , eerst moete de club helpen , dan wordt je buitengewerkt omdat Vinny stopt en trainer word en nu zouden moeten helpen ... lol