Jupiler Pro League 2022-2023

Had ik deze week ook al vermeld dat Westerlo nooit makkelijk is voor ons. Mogen eigenlijk niet klagen dat het geen 3-1 of zelfs 4-1 staat.

Ik denk dat het geleden is van Arie Haan dat ik ons zo slecht heb zien spelen.
de vorige match , en de match daarvoor en de match daarvoor .

Blij voor De Roeck. Man liet zijn ploeg vandaag voetballen.

Wordt mss eens tijd dat Mazzu zijn belachelijk systeem gaat omgooien? Kompany was zogezegd te koppig, maar Mazzu blijft ook maar vasthouden aan zijn systeem dat duidelijk niet werkt. Nog geen enkele echt goeie match gezien dit seizoen. Een par vlagen ja, tegen Seraing en STVV. De rest was vreselijk.

Het lijkt bij momenten alsof jullie spelers nog nooit samen hebben gespeeld. Niemand leest een actie van een ander. Individuele kwaliteit hebben jullie toch genoeg denk ik, maar het samenspel trekt op niks.
Vergelijk met Union , met onze spitsen en dan bedoel ik Fabio /esposito/Stroeykens kan je dit systeem toch ni spelen , die zijn gewoon niet snel. Ge wil F1 rijden met vrachtwagens .

3 wedstrijden geleden niet gedacht dat we 3 punten voor Anderlecht gingen staan.

Spelen heel zwak voetbal, Europese wedstrijd was ook enorm matig. Ik vrees voor Mazzu. Ik geef hem nog 1 verliespartij.

Mss nu toch kiezen voor een trainer die voor positief voetbal staat? De druk zal nu wel enorm zijn, benieuwd hoe Mazzu er mee om zal gaan. Niet te vergelijken met Chalala en Union.
Ik noemde maar ne naam ze.
Ik heb helemaal geen besef wie er goede trainer zou zijn voor dit Anderlecht….

Enige dak weet is dat pijn doet aan de ogen om naar te kijken…
Dat het even slecht gaat met een ploeg ,ok. Maar jaren aan een stuk….

Oeie, dat ziet er niet goed uit voor Mazzu ... Zou hij het zich al beklagen dat hij het Europese avontuur met Union niet is aangegaan?

Terug
Bovenaan