Jupiler Pro League 2022-2023

Lachwekkend. Bepaald de match nu wel niet dus op zich onbelangrijk

Maar voort zelfde doet die paljas dat ook ook in een topper in minuut 20

Spel nog steeds niet goed maar 3 ptn doen deugd.
Tegen dat anti-supporteren hierboven mag wel wat strenger opgetreden worden want begint irritant te worden

Vorige week net hetzelfde na die fout van Brulls. Scheidsrechters worden dan op hun fouten gewezen maar zetten ze niet recht, zelfs na het zien van de beelden. Dat is toch verontrustend

Lachwekkend. Bepaald de match nu wel niet dus op zich onbelangrijk

Maar voort zelfde doet die paljas dat ook ook in een topper in minuut 20
Maakt mij niets uit, zoals je zegt niet wedstrijdbepalend maar ik vind nog steeds dat er iets voor te zeggen valt aangezien het Mata is die doorgebroken is, qua snelheid de Amuzu van club dus zonder ongelukken komt die alleen voor de keeper.

En dat de overtreding per ongeluk is is toch totaal irrelevant??

Maakt mij niets uit, zoals je zegt niet wedstrijdbepalend maar ik vind nog steeds dat er iets voor te zeggen valt aangezien het Mata is die doorgebroken is, qua snelheid de Amuzu van club dus zonder ongelukken komt die alleen voor de keeper.

En dat de overtreding per ongeluk is is toch totaal irrelevant??
Centraal stond er nog ene dichter bij doel. Dus geen laatste man.

En als hij em bewust omver knalt, is het gewoon terecht rood want dan is er sprake van antivoetbal. Er is trouwens ook een reden waarom de VAR eindelijk wel eens tussenkomt nl onterecht rood

Larin is tot nu toe rommel dood aan geërgerd.
Jutgla en Sowah is echt een heel goeie combinatie. Draaide veel minder soepel vanaf Jutgla eraf ging.

2e helft wat te nonchalant wel, hadden het veel sneller moeten afmaken.
Zonder die keeper van Kortrijk eindigt die match hier wel 5-1.

Spel nog steeds niet goed maar 3 ptn doen deugd.
Tegen dat anti-supporteren hierboven mag wel wat strenger opgetreden worden want begint irritant te worden
Anti-supporteren? Omdat er hier users zijn die andere meningen hebben over bepaalde fases? Het is even irritant dat elke mening hier die niet gepost wordt door een Brugge supporter meteen weg gezet word als "anti Brugge", "Paarse bril" etc.. Als je niet wilt dat er gediscussieerd worden over bepaalde fases of dat er alleen positieve zaken gepost mogen worden over Brugge kan je beter op andere fora gaan kijken.

Anti-supporteren? Omdat er hier users zijn die andere meningen hebben over bepaalde fases? Het is even irritant dat elke mening hier die niet gepost wordt door een Brugge supporter meteen weg gezet word als "anti Brugge", "Paarse bril" etc..
Als je hier meermaals post dat je op Club kansloos bent omdat je benadeeld wordt door de scheids dan is dat niet “gewoon” een andere mening hé ???

Als je hier meermaals post dat je op Club kansloos bent omdat je benadeeld wordt door de scheids dan is dat niet “gewoon” een andere mening hé ???
Van @quo_vadis dan? Ik heb daar met 🤣 op gereageerd omdat ik denk dat dat ergens een mop is van hem. :unsure: Vooral omdat ik hem anders normaal zie reageren. Niet te zwaar aan tillen imo.

Anti-supporteren? Omdat er hier users zijn die andere meningen hebben over bepaalde fases? Het is even irritant dat elke mening hier die niet gepost wordt door een Brugge supporter meteen weg gezet word als "anti Brugge", "Paarse bril" etc.. Als je niet wilt dat er gediscussieerd worden over bepaalde fases of dat er alleen positieve zaken gepost mogen worden over Brugge kan je beter op andere fora gaan kijken.
Dat zegt hij toch helemaal niet. Afwijkende mening mag gerust, maar er zijn er hier een paar die er een sport van maken om iedere kans die ze krijgen op club te zeiken, en dat is dan in mijn ogen wel effectief anti-supporteren. Is hier altijd zo geweest en zal altijd zo blijven, zal ook wel komen door het grote aantal clubsupporters hier e.

Rood was toch heel streng dan roepen ze hem en blijft die koppig bij zijn beslissing.
We moten hier vandaag met 4-1 winnen maar veel te slordig in de afwerking.

Terug
Bovenaan