Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij was dus geen laatste man, liep naar de zijlijn. dus gewoon geen rood. Maar ja…Mata was natuurlijk wel op snelheid, denk niet dat die verdediger centraal er snel zou bij geweest zijn. Maar ik zou ook eerder geel gegeven hebben, maar ook rood valt denk ik te begrijpen.
Met 11 kan je nog een kans krijgen. Nu was de match gespeeld dus heeft wel een impact. + ook weer een schorsing. Ach ja…Lachwekkend. Bepaald de match nu wel niet dus op zich onbelangrijk
Maar voort zelfde doet die paljas dat ook ook in een topper in minuut 20
Maakt mij niets uit, zoals je zegt niet wedstrijdbepalend maar ik vind nog steeds dat er iets voor te zeggen valt aangezien het Mata is die doorgebroken is, qua snelheid de Amuzu van club dus zonder ongelukken komt die alleen voor de keeper.Lachwekkend. Bepaald de match nu wel niet dus op zich onbelangrijk
Maar voort zelfde doet die paljas dat ook ook in een topper in minuut 20
Centraal stond er nog ene dichter bij doel. Dus geen laatste man.Maakt mij niets uit, zoals je zegt niet wedstrijdbepalend maar ik vind nog steeds dat er iets voor te zeggen valt aangezien het Mata is die doorgebroken is, qua snelheid de Amuzu van club dus zonder ongelukken komt die alleen voor de keeper.
En dat de overtreding per ongeluk is is toch totaal irrelevant??
Anti-supporteren? Omdat er hier users zijn die andere meningen hebben over bepaalde fases? Het is even irritant dat elke mening hier die niet gepost wordt door een Brugge supporter meteen weg gezet word als "anti Brugge", "Paarse bril" etc.. Als je niet wilt dat er gediscussieerd worden over bepaalde fases of dat er alleen positieve zaken gepost mogen worden over Brugge kan je beter op andere fora gaan kijken.Spel nog steeds niet goed maar 3 ptn doen deugd.
Tegen dat anti-supporteren hierboven mag wel wat strenger opgetreden worden want begint irritant te worden
Enorm content met Nielsen trouwens, heel leuke speler om in de ploeg te hebben.
Als je hier meermaals post dat je op Club kansloos bent omdat je benadeeld wordt door de scheids dan is dat niet “gewoon” een andere mening hé ???Anti-supporteren? Omdat er hier users zijn die andere meningen hebben over bepaalde fases? Het is even irritant dat elke mening hier die niet gepost wordt door een Brugge supporter meteen weg gezet word als "anti Brugge", "Paarse bril" etc..
Van @quo_vadis dan? Ik heb daar metAls je hier meermaals post dat je op Club kansloos bent omdat je benadeeld wordt door de scheids dan is dat niet “gewoon” een andere mening hé ???
op gereageerd omdat ik denk dat dat ergens een mop is van hem.
Vooral omdat ik hem anders normaal zie reageren. Niet te zwaar aan tillen imo.Dat zegt hij toch helemaal niet. Afwijkende mening mag gerust, maar er zijn er hier een paar die er een sport van maken om iedere kans die ze krijgen op club te zeiken, en dat is dan in mijn ogen wel effectief anti-supporteren. Is hier altijd zo geweest en zal altijd zo blijven, zal ook wel komen door het grote aantal clubsupporters hier e.Anti-supporteren? Omdat er hier users zijn die andere meningen hebben over bepaalde fases? Het is even irritant dat elke mening hier die niet gepost wordt door een Brugge supporter meteen weg gezet word als "anti Brugge", "Paarse bril" etc.. Als je niet wilt dat er gediscussieerd worden over bepaalde fases of dat er alleen positieve zaken gepost mogen worden over Brugge kan je beter op andere fora gaan kijken.