Jupiler Pro League 2022-2023

Ik vind het zuiver rood.

En een donkkerrode kaart en wekenlange schorsing voor het overdreven "ik heb dictielessen gevolgd en spreek als een leraar met een stok in mijn gat" AN van De Bleeckere.

Gewoon frustratie dus zuiver rood. Vorig jaar tegen STVV ontsnapte ze ook aan enkele rode kaarten.

Het ergste is dat laforge volgende week ook weer gewoon een plein op mag om te fluiten

Gewoon frustratie dus zuiver rood. Vorig jaar tegen STVV ontsnapte ze ook aan enkele rode kaarten.

Het ergste is dat laforge volgende week ook weer gewoon een plein op mag om te fluiten
Heb het gisteren pas gezien en dat isceen rode kaart , de var vraagt dan om te komen kijken en met de beelden geeft hij zelf geen rood onbegrijpelijk.

Genk krijgt wel vaker goedkope penaltys. Het is een complot!!!!!!

Edit: dit is zelfs geen goedkope penalty, gewoon een schwalbe. Hij laat zich vallen en heeft gewoon geluk dat zijn achterste voet nog geraakt wordt.

Laatst bewerkt:
Soms leest ge hier toch wat zenne :D Was gewoon penalty. En als de ref consequent fluit, krijgen wij er nog ene extra en krijgt Cercle er ook ene. Zeer bedenkelijke ref vandaag.

Vrancken gaat deze match goed kunnen gebruiken om onze spelers wat bij te brengen. Cercle speelt zeer goed georganiseerd en "viriel". We hadden het er moeilijker mee dan in andere matchen, maar winnen uiteindelijk toch verdiend deze match. Maar ze zullen ons niet als enigen zo tegemoet treden, dus hopelijk kunnen ze hier wat uit leren. Nu nog een flank en eigenlijk zou ik graag een vervangen voor McKenzie hebben. Ik loop daar toch niet wild van.

Was toch een zeer goedkope penalty maar vond het niet zo erg eigenlijk.

Vanachter is Genk samen met Hrošovský bij momenten toch echt niet goed geweest vandaag.

Anderzijds vond ik El Khannous, die ik vandaag voor de eerste keer live zag, geweldig. Dat ventje kan wel serieus voetballen. Daar gaan we nog plezier aan beleven!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan