Sowieso / Sowiezo / Zowieso / Zowiezo

Wat zeg je?

  • Sowieso

    Stemmen: 150 88,2%
  • Sowiezo

    Stemmen: 2 1,2%
  • Zowieso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zowiezo

    Stemmen: 18 10,6%

  • Totaal aantal stemmers
    170
Een argumentatie om een woord verkeerd te schrijven? Ik herinner mij jaren terug hoe een zelfverklaard genie op 9lives America bleef schrijven in het Nederlands en daar een hele argumentatie over gaf die neerkwam op hoe hij geen volger was maar voor zichzelf kon denken.

Dat was lachen.
 
Ik snap het nut van deze topic niet?

Maak er dan liever eentje aan voor alle gigantische dt-kemels die hier (op alle subfora) worden neergepend. Daar erger ik me eerder aan.

En op de tweede plaats eentje voor jou/jouw.

Aja en in b4 mensen replyen met met opzet gemaakte dt-fouten. Dat grapje is al lang niet meer grappig.
 
Ik snap het nut van deze topic niet?

Maak er dan liever eentje aan voor alle gigantische dt-kemels die hier (op alle subfora) worden neergepend. Daar erger ik me eerder aan.

En op de tweede plaats eentje voor jou/jouw.

Aja en in b4 mensen replyen met met opzet gemaakte dt-fouten. Dat grapje is al lang niet meer grappig.
Wees al blij dat men hier niet de Hollandse 'me' gebruikt in plaats van 'mijn'.

Knettergek word ik daar van! :angry:
 
Stop er a.u.b. mee! Het bundelen van al die taalfouten in deze thread doet mijn bloed koken. :angry:
Ik vind dat dat soms wel eens gezegd mag worden.
Meestal krijg je dan de reactie “als de boodschap maar overkomt, is het toch goed?”, maar ik vind dat redelijk bullshit.

Iedereen kan wel eens een fout maken tegen de grammatica, maar als je op hoog niveau (lees: p&a) zit te discussieren en je typt in één en dezelfde post hetzelfde werkwoord (en zelfde vervoeging) 1x met een T en 1x met een D, dan kan ik je post onmogelijk nog objectief aanzien.
 
Ik vind dat dat soms wel eens gezegd mag worden.
Meestal krijg je dan de reactie “als de boodschap maar overkomt, is het toch goed?”, maar ik vind dat redelijk bullshit.

Iedereen kan wel eens een fout maken tegen de grammatica, maar als je op hoog niveau (lees: p&a) zit te discussieren en je typt in één en dezelfde post hetzelfde werkwoord (en zelfde vervoeging) 1x met een T en 1x met een D, dan kan ik je post onmogelijk nog objectief aanzien.
hate.gif
 
Terug
Bovenaan