Can't Solve Voorkomen dat je nog gequoot of getagd wordt in forums waaruit je geband bent

KnightOfCydonia

Well-known member
Crowdfunder FE
Op verzoek van @Loser.

Ik zou het appreciëren mocht er een functie bestaan die ofwel of idealiter beiden van de volgende dingen doen:
  • Verhindert dat je nog gequote of getagged kan worden in subfora waaruit je gebanned bent.
  • Verhindert dat je nog gequote of getagged kan worden door users die voor het eerst ook op je ignore lijst gezwierd hebt
    omdat ze reageren met leugens en je belachelijk maken.
Zo niet zou ik graag het recht hebben om posts van mijn hand in datzelfde forum te wissen, wanneer je geen recht van antwoord krijgt op leugens gepost door mensen die anderen bespotten en beledigen, terwijl ze zelf niet eens de moeite nemen om enige spellingscontrole te doen.
 
Laatst bewerkt:
Deze suggestie is gesloten. Stemmen worden niet meer geaccepteerd.
Ik zou beiden willen:
  1. Op andere social media kan je verhinderen dat bepaalde leden nog op je posts reageren.
    Hier kunnen bepaalde users zoals ik zei je probleemloos blijven quoten in discussies waarin je niet meer kan/wil deelnemen.
    Alle begrip voor dat dit niet kan op technisch vlak, dan moet je maar richting de moderatie kijken.
    Je gooit op de speelplaats ook geen bal richting het gezicht van mensen die niet mee trefbal/voetbal/basketbal aan het spelen zijn.
  2. Het kan zijn dat je er inderdaad géén melding van krijgt, tot dusver was mijn ignore list eerlijk gezegd bijna leeg op één member na, ik heb er voor het eerst sinds lang een tweede user aan toegevoegd. Geen idee wat het geeft als die mij ooit nog citeert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou beiden willen:
  1. Op andere social media kan je verhinderen dat bepaalde leden nog op je posts reageren.
    Hier kunnen bepaalde users zoals ik zei je probleemloos blijven quoten in discussies waarin je niet meer kan/wil deelnemen.
    Alle begrip voor dat dit niet kan op technisch vlak, dan moet je maar richting de moderatie kijken.
    Je gooit op de speelplaats ook geen bal richting het gezicht van mensen die niet mee trefbal/voetbal/basketbal aan het spelen zijn.
  2. Het kan zijn dat je er inderdaad géén melding van krijgt, tot dusver was mijn ignore list eerlijk gezegd bijna leeg op één member na, ik heb er voor het eerst sinds lang een tweede user aan toegevoegd. Geen idee wat het geeft als die mij ooit nog citeert.
1. is al een regel, toegelicht in het topic waar je daarnet je feature request had gezet:

Misbruik is natuurlijk niet een gewone quote van de posts die je zelf hebt gemaakt of een relevante tag in een topic waar je zelf posts hebt gemaakt. Maar dat hoort ook wel een beetje bij wat een forum is. Dan is het geen misbruik, maar gebruik. Als je uiteindelijk geen posts meer maakt daar, is dat iets wat na verloop van tijd wel zal uitblijven of bestrafbaar worden.

2. is opgelost door te ignoren blijkbaar.
 
1. is al een regel, toegelicht in het topic waar je daarnet je feature request had gezet:

Misbruik is natuurlijk niet een gewone quote van de posts die je zelf hebt gemaakt of een relevante tag in een topic waar je zelf posts hebt gemaakt. Maar dat hoort ook wel een beetje bij wat een forum is. Dan is het geen misbruik, maar gebruik. Als je uiteindelijk geen posts meer maakt daar, is dat iets wat na verloop van tijd wel zal uitblijven of bestrafbaar worden.

Gewoon gebruik zou zijn zoals bijvoorbeeld cege in het topic over de belasting op bedrijfswagens of PieterJan94 die in het topic over De Afspraak die nog op een perfect acceptabele manier op één van mijn posts reageren, met onderbouwde en perfect, correcte reacties. Daar heb ik géén enkel probleem mee, zelfs al deel ik die mening(en) niet.
Hetgeen ik beschouw als misbruik heb ik reeds toegelicht in PM. Ik kan er niet meer dan dat over zeggen.

Maar prima dat dat al een regel is voor tags, idealiter is er dan ook een tijdslimiet op quotes/thread-necromancy.

2. is opgelost door te ignoren blijkbaar.

Deels, dit werkt alleen voor gewone users.
 
Terug
Bovenaan