Sowieso / Sowiezo / Zowieso / Zowiezo

Wat zeg je?

  • Sowieso

    Stemmen: 150 88,2%
  • Sowiezo

    Stemmen: 2 1,2%
  • Zowieso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zowiezo

    Stemmen: 18 10,6%

  • Totaal aantal stemmers
    170
daarmee dat ik het zeg, het is mij nooit expliciet 'uitgelegd' geweest voor zover ik mij kan herinneren, je moet het maar weten uit context en ervaring, van horen zeggen.
 
daarmee dat ik het zeg, het is mij nooit expliciet 'uitgelegd' geweest voor zover ik mij kan herinneren, je moet het maar weten uit context en ervaring, van horen zeggen.
Ah ja, ik herinner me ook niet dat iemand me dat ooit in een les Nederlands heeft uitgelegd hoor. Ik denk algemeen dat, zeker voor de moedertaal, men niet extreem veel grammatica aanleert en dit dat als meer een detail wordt gezien (waardoor niemand het nog weet).
 
Al efkes geleden dat ik het nog zag, maar een tijdje terug zag je er veel "zobiezo" schrijven. Er zit daar geen B in he jongens.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
hah, joke's on you! ik heb geen tuin!

Bon, we zullen het allemaal wel is horen binnen een jaar of zo zeker, nadat het onderzoek is afgerond want kan me ook niet indenken dat ge 20 kg van dat spul "verliest" zonder een paar mensen kwaad te maken.
Dude. Heel uw post is plots geen reet meer waard he. "Is" is niet hetzelfde als "eens". Het leest enorm slecht, het is extreem irritant en het komt over alsof er nul komma nul moeite in je post zit. "Eens" typen is geen grote moeite he, "is" typen trekt op niks en is gewoon extreem lui.

Ale, hopelijk leer je er iets van.
 
Dude. Heel uw post is plots geen reet meer waard he. "Is" is niet hetzelfde als "eens". Het leest enorm slecht, het is extreem irritant en het komt over alsof er nul komma nul moeite in je post zit. "Eens" typen is geen grote moeite he, "is" typen trekt op niks en is gewoon extreem lui.

Ale, hopelijk leer je er iets van.
Allez bedoel je zeker?
 
Dude. Heel uw post is plots geen reet meer waard he. "Is" is niet hetzelfde als "eens". Het leest enorm slecht, het is extreem irritant en het komt over alsof er nul komma nul moeite in je post zit. "Eens" typen is geen grote moeite he, "is" typen trekt op niks en is gewoon extreem lui.

Ale, hopelijk leer je er iets van.
Uw mama is extreem lui.

Ge ziet, het kan nog luier he.

;)
 
Terug
Bovenaan