Pieterjan94
Well-known member
De intentie om te blesseren.Gewoon uit frustratie natrappen en onmogelijk de bal kunnen spelen. Wat wil je nog meer ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De intentie om te blesseren.Gewoon uit frustratie natrappen en onmogelijk de bal kunnen spelen. Wat wil je nog meer ?
Sinds wanneer moet die er zijn om rood te geven ?De intentie om te blesseren.
???Sinds wanneer moet die er zijn om rood te geven ?
Iemand onderuit schoffelen is toch nog van een andere orde dan aan het truitje hangen bij een speler. In beide situaties stop je de speler af zonder enige intentie om de bal te spelen, maar het is de intensiteit die bepaalt of het rood is of niet.Sinds wanneer moet die er zijn om rood te geven ?

Heintje had wel overschot van gelijkKunnen ze hem nu niet gewoon schorsen voor zijn uitspraken zoals bij Hein?

We spelen een mindere match correct, maar je kan toch niet wensen dat we iedere match 100% de inzet, combinaties en het voetbal zien zoals dat in de eerste 3 matchen van het seizoen vaak het geval was? Niets is constant. Zeker al niet tegen Genk dat ons gewoon overklast heeft in de eerste helft, die waren op ieder vlak beter en wij konden geen kant uit. Tweede helft kregen we wat meer ruimte en vrijheid van Genk en liep het terug beter. Trésor en Paintsil speelden met ons, welke sprint die Paintsil daar ook nog in minuut 90 ofzo kan trekken...Ik neem mijn woorden terug vd eerste 2 wedstrijden het zag er eventjes goed uit. Maar terug los zand, niets inspiratie, Genk op eco modus gemakkelijk naar 1-4.
Same old shit, als dit zo blijft hou ik het terug voor bekeken
Ik verschoot ervan dat het klasse verschil toch nog zeer groot was, ik dacht dat we iets verder stonden dan vorige seizoenenWe spelen een mindere match correct, maar je kan toch niet wensen dat we iedere match 100% de inzet, combinaties en het voetbal zien zoals dat in de eerste 3 matchen van het seizoen vaak het geval was? Niets is constant. Zeker al niet tegen Genk dat ons gewoon overklast heeft in de eerste helft, die waren op ieder vlak beter en wij konden geen kant uit. Tweede helft kregen we wat meer ruimte en vrijheid van Genk en liep het terug beter. Trésor en Paintsil speelden met ons, welke sprint die Paintsil daar ook nog in minuut 90 ofzo kan trekken...
Laat ons de conclusie maken binnen x aantal speeldagen, vandaag is nog een heel stuk te vroeg in mijn ogen. Als we in het algemeen onze inzet & gretigheid kunnen behouden en ons voetbal altijd 'proberen' te brengen ben ik al content. Een heuse stap vooruit is dat met de vorige seizoenen.
Dit is trouwens ook echt geen natrappen.![]()
De bal is al een half uur weg? Verschaeren is letterlijk aan het lopen met de bal aan de voet, maar oké. Bruls kan bijna onmogelijk aan de bal akkoord, maar dat maakt het nog geen natrappen. 't Is voor mij een grove charge ergens tussen geel en rood in.Dit is toch 100% natrappen?
De bal is al een half uur weg. En geeft in zijn interview toe dat hij Verschaeren een lesje wou leren.
Opmerkelijk dat dit dezelfde bestraffing krijgt als Debast die de bal wegtrapt. Ja, terecht geel, maar wordt in de verste verte niet consequent toegepast. Idem met de fase met Silva in het strafschopgebied. Allemaal zaken die we volgende week wss gewoon anders beoordeeld zullen zien worden door Laforge.
De bal is al een half uur weg? Verschaeren is letterlijk aan het lopen met de bal aan de voet, maar oké. Bruls kan bijna onmogelijk aan de bal akkoord, maar dat maakt het nog geen natrappen. 't Is voor mij een grove charge ergens tussen geel en rood in.
Natrappen is toch echt nog iets anders: na een actie/duel nog een trap uitdelen. Bijvoorbeeld als Verschaeren nu een pass had gegeven en Bruls gaat daarna nog rap een trap uitdelen, dat is natrappen imo.