Jupiler Pro League 2022-2023

Lang heeft in de JPL laten zien dat hij kwaliteiten heeft. Maar heeft ook nog maar 1 seizoen goed gespeeld. Staat ook nog maar aan het begin van zijn carrière.

Het interview eind vorig seizoen met HLN zal hem ook geen deugd gedaan hebben, want de uitspraken die hij daar gedaan heeft (vandaar zijn imago?). Ploegen met interesse zullen 2 maal denken eer ze voor Lang zullen gaan, tegenstanders gaan er gebruik van maken om hem te jennen, supporters van tegenstanders idem, ...

Moest hij zich een half seizoen koest houden en terug spelen zoals vorig seizoen, hij is direct weg denk ik.

Hoe je die penalty daarnet niet meteen fluit is mij compleet een raadsel, hoe duidelijk kan iets zijn zeg. :laugh:

Vanaken mag ze aan iemand anders beginnen geven trouwens. Wat een matige penalty's.

Hoe je die penalty daarnet niet meteen fluit is mij compleet een raadsel, hoe duidelijk kan iets zijn zeg. :laugh:

Vanaken mag ze aan iemand anders beginnen geven trouwens. Wat een matige penalty's.
Sorry, maar dat is belachelijk hé ...

21/25 zijn carriëre, maar ja, hij kan er idd niets van, neen slaat op niets.

Ksnap de haat op Lang niet, zeker van clubfans niet. Elke match die hij speelt is positief voor het voetballend vermogen, als ik dan moet lezen dat hij al meer dan een seizoen slecht is dan vraag ik me af wie er wel goed is in onze competitie.

Lang is een goeie voetballer die al lang op hoog niveau speelt.
Ik wil er alleen vanaf voor een mooi bedrag. Tis een ambetant manneke en ik hou mijn hart vast voor als hij zelf begint te denken dat club misschien zijn eindstation is qua carriere, dan zou die helemaal kunnen imploderen. Laat lang maar imploderen bij een degradatiekandidaat in de pl met een doorverkoop percentage voor als ik toch mis zou zijn en die ooit bij de (sub)top geraakt.

Ik snap niet wat supporters persé hebben met transfers naar het buitenland hebben. Van mij Lang hier gerust Vanakengewijs nog 6 jaar blijven voetballen. Als hij nog 2 of 3 jaar blijft en nog enkele titels pakt mag hij van zelf zijn contract ontbinden en gaan korfballen in Nederland. Geef mij maar sportief succes boven topspelers naar het buitenland voeren voor het geld.

Ik denk dat Lang (itt Vanaken) daar zelf echt niet tevreden mee is.

On another note: Mijn ploegske blijft me verrassen. Nu zelfs met een jonkie in de spits, nog steeds geen vervanger voor Ito, Lucumi weg en Oyen out blijven we het doen. Nog twee weken volhouden en dan krijgen we met STVV, Union en Gent een stevige testperiode.

Mooie top 6: Antwerp, Genk, Anderlecht, Gent, Club en Union!

Ik hoop dat wij het nog eventjes volhouden met die snelle (al 4 weken op rij 2 matchen per week, nog 2 weken te gaan) opeenvolging van wedstrijden.

Mooie top 6: Antwerp, Genk, Anderlecht, Gent, Club en Union!

Ik hoop dat wij het nog eventjes volhouden met die snelle (al 4 weken op rij 2 matchen per week, nog 2 weken te gaan) opeenvolging van wedstrijden.
Als de top 6 zo punten blijft pakken wordt het een mooi seizoen

Dat kunstgras met die warmte doen hem geen goed blijkbaar. Ipv zo uit te halen naar de ref mag hij juist dankbaar zijn dat hij geen rood kreeg, wat hij eigenlijk verdiende.

Dat kunstgras met die warmte doen hem geen goed blijkbaar. Ipv zo uit te halen naar de ref mag hij juist dankbaar zijn dat hij geen rood kreeg, wat hij eigenlijk verdiende.
Kunnen ze hem nu niet gewoon schorsen voor zijn uitspraken zoals bij Hein?

Terug
Bovenaan