Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge zegt het zelf , heeft last van zen imago , dan moetem maar is wa normaal beginnen doen . ( spatie jawel )Dus het antwoord op mijn vraag is "Sure ." Met een spatie voor het leesteken zelfs.
Sorry, maar dat is belachelijk hé ...Hoe je die penalty daarnet niet meteen fluit is mij compleet een raadsel, hoe duidelijk kan iets zijn zeg.
Vanaken mag ze aan iemand anders beginnen geven trouwens. Wat een matige penalty's.
Als de top 6 zo punten blijft pakken wordt het een mooi seizoenMooie top 6: Antwerp, Genk, Anderlecht, Gent, Club en Union!
Ik hoop dat wij het nog eventjes volhouden met die snelle (al 4 weken op rij 2 matchen per week, nog 2 weken te gaan) opeenvolging van wedstrijden.
Kunnen ze hem nu niet gewoon schorsen voor zijn uitspraken zoals bij Hein?![]()
Brüls ontsnapt aan rood na aanslag op Verschaeren, maar haalt achteraf uit naar "belachelijke" ref | sporza
Veelbesproken moment in STVV - Anderlecht gisteren. Christian Brüls schoffelde na rust Yari Verschaeren hard onderuit. Ondanks een ingreep van de VAR trok Nicolas Laforge geen rood. Al leverde dat hem geen dankwoordje op van Brüls: "De scheidsrechter was belachelijk, misschien moest hij een...sporza.be
Dat kunstgras met die warmte doen hem geen goed blijkbaar. Ipv zo uit te halen naar de ref mag hij juist dankbaar zijn dat hij geen rood kreeg, wat hij eigenlijk verdiende.
Gewoon uit frustratie natrappen en onmogelijk de bal kunnen spelen. Wat wil je nog meer ?Was geen propere overtreding, maar ik vond dat nu precies ook geen aanslag op basis van die beelden?