Jupiler Pro League 2022-2023

het is dus broodnodig dat ze bij Brugge beginnen te werken aan een herstel

1) Hoefkens ontslaan (beter gisteren dan vandaag) en een trainer aan te stellen die wel ideeën en plan heeft hoe te spelen, waar dus iets achter zit
2) 2 centrale verdedigers kopen die er onmiddellijk zouden moeten kunnen staan en die ook ontegensprekelijk basisspeler moeten zijn
3) een aanvaller kopen die de nr 1 spits moet zijn (Jutgla valt wel mee maar me dunkt is de algemene opinie te positief en lovend over hem)

Laatst bewerkt:
Maar al zagen dat Hoefkens weg moet na 3 matchen terwijl de transferperiode nog loopt... Gimme a break.

Ik weet niet of het specifiek over mij gaat, maar je moet mijn post niet interpreteren als 'Hoefkens buiten'. Vrancken is goed gestart bij Genk en voor mij was dat een coach die ik wel een kans zou gegund hebben bij Club. Vandaar mijn bericht.

Ben jij dat Hendry?
een mens schrijft een serieus bericht dat volledig klopt en de waarheid is en het enige dat ze kunnen is belachelijke en stomme en idiote responses daarop geven omdat ze geheel blind zijn voor de realiteit en de waarheid

het mag gerust gezegd worden dat het geen zegen is van de dingen beter en veeeeeeeeeeeeeeeeeel sneller te zien dan (al) de anderen

Gniffel. Met een budget waar de andere 1e klassers alleen maar jaloers op kunnen zijn, al bij al toch een erg sterke kern muv de verdediging maar er is jarenlange schade aangericht door een half jaar een trainer aan te stellen die geen oogstrelend voetbal bracht en een nieuwe trainer die zijn stempel nog niet heeft kunnen drukken na een erg korte voorbereiding, veel nieuwe spelers en 3 speeldagen ver.

Ja mannen, ge leest soms toch onzin hier op BG.

Buchanan - Jutgla - Skov
Vanaken
Balanta - Nielsen
Meijer - ? - ? - Mata
Mignolet
Focus moet gewoon liggen op het aankopen van 2 goede centrale verdedigers, Vanaken terug aan het voetballen te krijgen hoger op het veld en zien dat iedereen fit blijft. Ik heb wel weinig vertrouwen in wat er achter Jutgla komt op de bank.

Gniffel. Met een budget waar de andere 1e klassers alleen maar jaloers op kunnen zijn, al bij al toch een erg sterke kern muv de verdediging maar er is jarenlange schade aangericht door een half jaar een trainer aan te stellen die geen oogstrelend voetbal bracht en een nieuwe trainer die zijn stempel nog niet heeft kunnen drukken na een erg korte voorbereiding, veel nieuwe spelers en 3 speeldagen ver.

Ja mannen, ge leest soms toch onzin hier op BG.
Inderdaad, stel dat ze 1 of 2 nieuwe CV kunnen kopen, die Noorse spits waar ze achter zitten + Sander Berge en de situatie ziet er gans anders uit hé... en 't is niet dat ze het geld niet hebben hiervoor

Buchanan - Jutgla - Skov
Vanaken
Balanta - Nielsen
Meijer - ? - ? - Mata
Mignolet
Focus moet gewoon liggen op het aankopen van 2 goede centrale verdedigers, Vanaken terug aan het voetballen te krijgen hoger op het veld en zien dat iedereen fit blijft. Ik heb wel weinig vertrouwen in wat er achter Jutgla komt op de bank.
Sander Berge ipv Nielsen
Nielsen ipv Balanta
Extra spits om te roteren met Jutgla

verder akkoord met de 2 nieuwe CV, Mechele is goed als backup

zo goed als niemand weet wat de originele hoofdoorzaak is van alle miserie die Brugge nu heeft, het was dan ook een aangekondigde kroniek van iets dat effectief onafwendbaar ging gebeuren, de schade was al berokkend en dit was echt niet (meer) te voorkomen

ik heb echt op het moment dat de catastrofale fout gemaakt werd, dan ook effectief gezegd dat dit extreem negatieve gevolgen ging hebben voor Brugge en krijg uiteindelijk gelijk (want ik wist met absolute zekerheid dat het zo ging zijn)

en wat is nu dat moment waarover ik het al enige tijd in dit bericht heb: begin januari toen Schreuder werd aangesteld als trainer, vanaf dat moment is het voetbal dat Brugge speelde compleet waardeloos geworden, er zat effectief niks meer in, geen lijnen en geen ideeën, er zat geen plan achter

vorig seizoen onder Schreuder won Brugge weliswaar praktisch al hun matchen, wat een zeer grote verrassing was aangezien Brugge match na match helemaal niks voorstelde en alle tegenstanders in elke match veel en heel veel beter waren dan Brugge en Brugge ook gewoon telkens compleet wegspeelden, creëerden kansen aan de lopende band die het flagrant en faliekant de nek omwrong of die miraculeus gepakt werden door Mignolet, zelf creëerde Brugge helemaal niks (want ja er zat geen enkel plan of idee achter offensief {nog defensief of op welk vlak dan ook}) maar er viel praktisch uit het niks een goal en toch wonnen ze ?????

iedereen schrijft de titel van Brugge van vorig seizoen toe aan Schreuder en dit terwijl Brugge eigenlijk onbegrijpelijk kampioen is kunnen worden en dit "heel erg zwaar ondanks" Schreuder

m.a.w.: Schreuder heeft alles kapot gemaakt bij Brugge en de verschrikkelijke schade die hij in zijn relatief korte periode heeft aangericht, zal me dunkt jaren vragen om ongedaan te kunnen maken

voor dit seizoen heeft Brugge ervoor gekozen Hoefkens aan te stellen als trainer en je wist onmiddellijk dat er/hij gewoon identiek hetzelfde ging 'gedaan worden'/doen als Schreuder deed, dat het spelniveau dus even onbestaande ging zijn als vorig seizoen en dat moet zich uiteindelijk verschrikkelijk zwaar wreken (het is al een echt wonder dat de resultaten zo lang nog goed geweest, vorig seizoen)
Volledig mee eens. Bravo, knappe post.

ik ben supporter van Brugge en ik hoop dat jullie gelijk hebben/krijgen en ik niet doch ik weet wel veel beter dan dat, van die zielige en nutteloze hoop niet te koesteren

Volledig mee eens. Bravo, knappe post.
ik weet ook wel dat deze repliek alleen maar tot doel heeft de spot te drijven, dat is nu éénmaal het deel van iemand die alles beter en veel sneller ziet dan werkelijk iedereen

en het draait uiteindelijk uit op slechts 2 mogelijke manieren

1) voor velen is het op één of andere onbegrijpelijke manier die zijn fout omdat hij het al lang zag aankomen en voorspeld heeft, van de gedachte dat als hij dat niet had voorspeld was dat nooit gebeurd ????? (al genoeg meegemaakt)
2) na een bepaald tijd, vroeg of laaaaat, moet ze toch bekennen dat ik gelijk had/heb en dan zijn ze gefrustreerd

Laatst bewerkt:
Ook in de virtuele wereld der voetbalfora zijn niet alle zomertransfers even geslaagd.

Ik heb ook weinig vertrouwen in Hoefkens, er is dan ook bijzonder weinig basis aanwezig om vertrouwen in de man te hebben, maar het is nog veel te vroeg om te zien waar het dubbeltje zal landen. Zeker rekening houdende met het feit dat Brugge de slagkracht heeft om nog gerichte aankopen te doen. Maar dat ze het seizoen niet goed gestart zijn, en dat er iets gaat moeten veranderen, is wel duidelijk.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het uitvallen van Rits wel een grotere impact heeft dan verwacht. Hij blijkt niet zo maar 1 op 1 vervangbaar te zijn. En ja, centraal achterin is het dramatisch met Hendry en Mechele die gewoon niet voldoen, te meer omdat Brugge probeert te bouwen aan een ploeg die ook Europees voor de knikkers wil meedoen (minstens overwinteren).

Hoefkens loopt toch al even bij Brugge rond? Er zal toch een reden zijn waarom men vertrouwen had in hem.
Sure, maar feit blijft dat het zijn eerste aanstelling als hoofdtrainer is. En dan meteen bij een topclub, met alle bijhorende druk? De man heeft een paar jaar ervaring als assistent van de jeugdploegen. That's it. Het zijn er maar weinigen gegeven om daar meteen een succes van te maken. Maar op dit moment is het gewoon nog te vroeg om te oordelen. De ploeg is nog te veel in opbouw.

Genk speelt idd mooi maar is hun kern breed genoeg om dat te kunnen volhouden? Gaan ze toch nog enkele aankopen moeten doen denk ik

Vraag me nu echt af of dat puur sportief is...
Als Hendry sportief niet goed genoeg is dan moet Mechele toch ook weg?

En de
Misschien te vroeg om al te zeggen na drie speeldagen, maar ik denk dat ze bij Genk wel de juiste keuze gemaakt hebben met Vrancken. Paniek is een slechte raadgever*, maar op dit moment zou ik wel graag ruilen.

Al onze concurrenten hebben op dit moment een coach met meer ervaring. Niet de meest leuke gedachte.

*niet dat het hier thuis grote paniek is :tongue:, maar zo gaat het spreekwoord
En de druk zal alsmaar toenemen nu naar ohl ook geen plezier reisje voor ons op dit moment.

Terug
Bovenaan