Hazz Well-known member Crowdfunder FE 24 juli 2022 #443 Vooral knap van Jutgla. Er combinerend doorgeraken zal precies nog ni voor direct zijn.
Babaluna Well-known member 24 juli 2022 #447 Pinkman zei: Toch positief dat we jullie concurrent voor PO1 op achterstand zetten? Klik om te vergroten... 1 match ver en ze is nog niet gedaan
Pinkman zei: Toch positief dat we jullie concurrent voor PO1 op achterstand zetten? Klik om te vergroten... 1 match ver en ze is nog niet gedaan
Cerv.Be Well-known member Crowdfunder FE 24 juli 2022 #449 Mechele die wordt afgetroefd, niets nieuw natuurlijk.
J JelleCa Well-known member 24 juli 2022 #450 Pinkman zei: Toch positief dat we jullie concurrent voor PO1 op achterstand zetten? Klik om te vergroten... Ik hoop dat we dit seizoen eerder de concurrentie met Club Brugge kunnen aangaan dan met Genk, maar dat valt nog af te wachten natuurlijk.
Pinkman zei: Toch positief dat we jullie concurrent voor PO1 op achterstand zetten? Klik om te vergroten... Ik hoop dat we dit seizoen eerder de concurrentie met Club Brugge kunnen aangaan dan met Genk, maar dat valt nog af te wachten natuurlijk.
P pablohoney Well-known member 24 juli 2022 #452 Mechele hopelijk met de rust er uit om er niet meer op te komen dit seizoen. Echt een oaar niveau´s te laag toch.
Mechele hopelijk met de rust er uit om er niet meer op te komen dit seizoen. Echt een oaar niveau´s te laag toch.
Hazz Well-known member Crowdfunder FE 24 juli 2022 #453 Ik was hier de voorbije weken aan't lezen dat Genk geen hol waard ging zijn dit seizoen. Zo slecht is het precies toch allemaal ni.
Ik was hier de voorbije weken aan't lezen dat Genk geen hol waard ging zijn dit seizoen. Zo slecht is het precies toch allemaal ni.
Solleke89 Well-known member 24 juli 2022 #454 En ik werd hier nog half uitgelachen met dat ik zei dat Mechele weg moest en Hendry altijd moet spelen. Voila, weer eens een goal op zijn kap. Godbetert Dessers die u int zak kan zetten...
En ik werd hier nog half uitgelachen met dat ik zei dat Mechele weg moest en Hendry altijd moet spelen. Voila, weer eens een goal op zijn kap. Godbetert Dessers die u int zak kan zetten...
Général Zantas Well-known member 24 juli 2022 #455 pablohoney zei: Mechele hopelijk met de rust er uit om er niet meer op te komen dit seizoen. Echt een oaar niveau´s te laag toch. Klik om te vergroten... Dessers is gewoon veel te goed voor de JPL.
pablohoney zei: Mechele hopelijk met de rust er uit om er niet meer op te komen dit seizoen. Echt een oaar niveau´s te laag toch. Klik om te vergroten... Dessers is gewoon veel te goed voor de JPL.
StevenFM Well-known member 24 juli 2022 #457 kenneke2.0 zei: Middenveld bij ons is aant zwemmen. Klik om te vergroten... Je kan het ze niet kwalijk nemen met dit weer.
kenneke2.0 zei: Middenveld bij ons is aant zwemmen. Klik om te vergroten... Je kan het ze niet kwalijk nemen met dit weer.
P Pinkman Well-known member 24 juli 2022 #458 Remake zei: Mechele Klik om te vergroten... Solleke89 zei: En ik werd hier nog half uitgelachen met dat ik zei dat Mechele weg moest en Hendry altijd moet spelen. Voila, weer eens een goal op zijn kap. Godbetert Dessers die u int zak kan zetten... Klik om te vergroten... Je zou bijna hopen dat die een blessure oploopt. Kan Rits zijn blessure niet doorgeven aan 'm? Mag toch hopen dat Carl dit vroeg of laat ook begint in te zien...
Remake zei: Mechele Klik om te vergroten... Solleke89 zei: En ik werd hier nog half uitgelachen met dat ik zei dat Mechele weg moest en Hendry altijd moet spelen. Voila, weer eens een goal op zijn kap. Godbetert Dessers die u int zak kan zetten... Klik om te vergroten... Je zou bijna hopen dat die een blessure oploopt. Kan Rits zijn blessure niet doorgeven aan 'm? Mag toch hopen dat Carl dit vroeg of laat ook begint in te zien...
Sportinggboy Well-known member Supporter 24 juli 2022 #459 kenneke2.0 zei: Middenveld bij ons is aant zwemmen. Klik om te vergroten... Vormer is over