Jupiler Pro League 2022-2023

Yep. Matchen om 18.30 ben ik thuis weg vanaf 13.00h. Reed altijd via SC mee op half uur rijden van mij thuis. Als ik dan rond 21h in Brussel terug de bus kon opstappen was ik tegen 00h thuis.
Ik heb altijd zelf voor mijn transport gezorgd, nooit via SC’s. Zelfs bij tripjes in het buitenland. Da’s mijn ding zo niet, via SC’s. En dan ben je na de match op een dik uur wel terug thuis, in principe.

Ik heb altijd zelf voor mijn transport gezorgd, nooit via SC’s. Zelfs bij tripjes in het buitenland. Da’s mijn ding zo niet, via SC’s. En dan ben je na de match op een dik uur wel terug thuis, in principe.
Deed ik vroeger ook, tot mijn ramen paar keer zijn gesneuveld. Die buurt is echt een ramp. Ik was dat moe. Zoveel gedoe om 3 euro klein geld mee te ratten. Putje winter zo eens met 3 ramen minder moeten terug keren.

Dan heeft het toogbeklaag "enkel het TV publiek telt nog maar" wat je veel leest, geen poot om op te staan want is het kwestie van overmacht want op zaterdagavond kunnen we de veiligheid van een Club vs RSCA niet garanderen zegt de politie/stadsbestuur.
Ik denk niet dat Westerlo - Cercle Brugge morgenavond een risicowedstrijd is. Waarom moeten Cercle fans dan wel 300 km reizen op een zondagavond?

Is idd tricky… zaag je te veel dan krijg je dit, zaag je niet/ te weinig dan word je ook benadeeld. Is niet simpel met een totaal incompetente arbitrage zoals in België
Hein zit nog steeds zijn schorsing uit na zijn interview. Blijkbaar kunnen ze heel moeilijk om met terechte kritiek. Als je als speler en T2 gisteren voor de camera’s uw woorden moet wikken en wegen zoals gisteren, dan zit er iets grondigs fout.
Door feedback kunnen er juist zaken die nu verkeerd lopen aangepakt worden.
Vissers floot matig, maar werd gisteren gewoon in de steek gelaten door de VAR.

Hein zit nog steeds zijn schorsing uit na zijn interview. Blijkbaar kunnen ze heel moeilijk om met terechte kritiek. Als je als speler en T2 gisteren voor de camera’s uw woorden moet wikken en wegen zoals gisteren, dan zit er iets grondigs fout.
Denk ook hier dat je Visser zelf weinig kan aan doen, die fluit zoals hij denlt het gezien te hebben (of niet). Maar het zijn toch duidelijke situaties waarbij je op zijn minst een Var-interventie verwacht. Benieuwd naar de uitleg achteraf, waar we uiteindelijk ook gewoon niks mee gaan zijn waarschijnlijk :unsure:

Ik denk niet dat Westerlo - Cercle Brugge morgenavond een risicowedstrijd is. Waarom moeten Cercle fans dan wel 300 km reizen op een zondagavond?
Och is het weer van dat. Ze hebben 2 jaar geleden beloofd geen van die extreme afstanden meer te plannen op zondagavond 21u. Damn zeg.

Denk ook hier dat je Visser zelf weinig kan aan doen, die fluit zoals hij denlt het gezien te hebben (of niet). Maar het zijn toch duidelijke situaties waarbij je op zijn minst een Var-interventie verwacht. Benieuwd naar de uitleg achteraf, waar we uiteindelijk ook gewoon niks mee gaan zijn waarschijnlijk :unsure:
Van uit het oogpunt van Vissers snap ik dat die strafschop gefloten wordt voor Standard en dat het geen 100% clear error is begrijp ik. Maar die andere 2 fases zijn gewoon overduidelijk en er wordt niet ingegrepen. Desnoods laat je als VAR de arbiter naar het scherm komen kijken.
Zeer frustrerend allemaal. De kritiek zal alleen maar toenemen als ze het steeds met de mantel der liefde gaan bedekken.

Van uit het oogpunt van Vissers snap ik dat die strafschop gefloten wordt voor Standard en dat het geen 100% clear error is begrijp ik. Maar die andere 2 fases zijn gewoon overduidelijk en er wordt niet ingegrepen. Desnoods laat je als VAR de arbiter naar het scherm komen kijken.
Zeer frustrerend allemaal. De kritiek zal alleen maar toenemen als ze het steeds met de mantel der liefde gaan bedekken.
Klopt, maar beide keren is Visser niet in fout maar wel de VAR. Die moet inderdeed op zijn minst de fase laten zien aan de ref. Daarvoor zijn ze er toch niet. Maar hun definities over clear en obvious blijft ook flou. (Gavin niet te hard tegen de schenen schoppen hier 😂)

Akkoord dat feedback mag gegeven worden, maar mss idd niet voor de camera's, daar kan ik op zich wel mee leven.
Ga als club naar de bond en ga daar gaan reclameren ipv voor een camera personen aan te vallen die zich niet kunnen/mogen verdedigen.

Die halflege stadions in oa Charleroi en kvk...ni moeilijk om mezelf te zien zitten int stadion op den tevee (kvk -ohl)

Akkoord dat feedback mag gegeven worden, maar mss idd niet voor de camera's, daar kan ik op zich wel mee leven.
Ga als club naar de bond en ga daar gaan reclameren ipv voor een camera personen aan te vallen die zich niet kunnen/mogen verdedigen.
Het is ook een manier om de ref onder druk te zetten zodat hij volgende keer met u zou meefluiten. Pure psychologie. Reden ook dat dit in het buitenland veel harder wordt aangepakt. Ook een belangrijke reden volgens mij waarom HVH nooit een kans heeft gekregen bij een buitenlandse ploeg.

Kan ik ergens een samenvatting bekijken van Standard-Gent?

(duren ook maar 5 min en brakke kwaliteit, maar het is iets)

Edit: hier ook exact waar ik het over had ivm online samenvattingen - wedstrijd Standard:
  • eerste gele kaart voor Calut zit er niet in (kan je minstens hertonen bij de samenvatting)
  • (potentiele )penalty bij die vrije trap met die elleboog zit er niet in
  • vuistslag Bodart die ook penalty was, zit er ook niet in
Waarom maak je dan eigenlijk samenvatting als je 3 cruciale fases in de wedstrijd niet eens toont.

Laatst bewerkt:

(duren ook maar 5 min en brakke kwaliteit, maar het is iets)

Edit: hier ook exact waar ik het over had ivm online samenvattingen - wedstrijd Standard:
  • eerste gele kaart voor Calut zit er niet in (kan je minstens hertonen bij de samenvatting)
  • (potentiele )penalty bij die vrije trap met die elleboog zit er niet in
  • vuistslag Bodart die ook penalty was, zit er ook niet in
Waarom maak je dan eigenlijk samenvatting als je 3 cruciale fases in de wedstrijd niet eens toont.
Studio Foot op de RTBF hun samenvattingen zijn veel uitgebreider. Aanrader voor iedereen die 2 woorden Frans verstaat!

Terug
Bovenaan