Jupiler Pro League 2022-2023

Goh die eerste fout is zeker oranje waard. Maar rood geven voor dit vind ik erover
Het is dan ook maar geel dat hij hier voor zou krijgen. Het blijft belachelijk dat refs een tweede, terechte, gele niet durven geven omdat er al een eerste was. Dat zou compleet los van elkaar moeten staan. Gewoon gebrek aan ruggengraat bij de spelleiding. Dessers kreeg ook al geen kaart voor die cornervlag er uit te trekken, dat is ook een standaard-kaartje nochtans.

Man man ik wil blijven geloven in Dessers maar dan moet je toch beter doen als Mechele zo in de fout gaat

Niet altijd. De ene geeft die wel en de andere niet. Dat is het probleem dat telkens discussies geeft
In theorie is dat gewoon altijd geel, dat sommige scheidsrechters die regel niet handhaven verandert de theorie niet hè.

Arteaga mag dus gewoon blij zijn dat die nog op het veld staat.

Ik mag hopen dat Mechele straks in de kleedkamer blijft? Zelden zo'n zwakke individuele prestatie gezien van een speler in één helft.

Die gast krijgt dan nog 6.5 op FotMob :ROFLMAO: Das echt de nieuwe Deschacht.

In theorie is dat gewoon altijd geel, dat sommige scheidsrechters die regel niet handhaven verandert de theorie niet hè.

Arteaga mag dus gewoon blij zijn dat die nog op het veld staat.
Mja, al de Club spelers die daar naar de ref kwamen om een gele kaart te vragen, dat is ook geel in theorie. Ik zou het streng vinden.

Mja, al de Club spelers die daar naar de ref kwamen om een gele kaart te vragen, dat is ook geel in theorie. Ik zou het streng vinden.
Klopt. Je moet het ook aanvoelen. Als je deze geeft ben je de hele match vertrokken met constant kaarten te trekken. Als je rood krijgt op die eerste fout heb je weinig te vertellen vind ik wel

Terug
Bovenaan