Toch weer wat nostalgie die weg gaat heb gent altijd met VDK gezien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, nooit anders geweten.Toch weer wat nostalgie die weg gaat heb gent altijd met VDK gezien.

Moest het dan toch nog lukken is het feest des te groter.Terug van mijn straf!
Wat een einde gaat dit toch worden.
Ik hoop wel op niks meer als Genk zijnde. Wel veel goesting.
Stevig wel, maar Union mist toch ook wat sterkhouders?Bij Brugge out:
Sylla, Boyata, Meijer, Audoor, Spileers, Mata, Yaremchuk, Jutgla en Odoi (geschorst).
Onyedika en Vermant twijfelachtig.
Zelfs al zou Club willen, ze kunnen volgens mij niet meer met wat ze maar gaan kunnen opstellen.
Het gaat nu al een gekkenkot worden aan de berichten te zien iedereen is gans opgefokt. Maar we moeten realistisch blijven. Union wordt niks in de weg gelegd.Moest het dan toch nog lukken is het feest des te groter.
Stevig wel, maar Union mist toch ook wat sterkhouders?
Lijkt me inderdaad iets te veel van het goedeBij Brugge out:
Sylla, Boyata, Meijer, Audoor, Spileers, Mata, Yaremchuk, Jutgla en Odoi (geschorst).
Onyedika en Vermant twijfelachtig.
Zelfs al zou Club willen, ze kunnen volgens mij niet meer met wat ze maar gaan kunnen opstellen.
Jack en Brandon? Tweemansdefensie en Vanaken op de liberoHebben we nog verdedigers eigenlijk voor zondag?

Ons clubje is niet agressief. Alcohol zorgt voor meer feestvreugde.Juist wat voetbal nodig heeft, nog meer alcohol.
Ons clubje is niet agressief. Alcohol zorgt voor meer feestvreugde.
Ook verlof gepakt voor maandag. Kratjes halen!happy hour in't stadion tussen 5 & 6. 2 pinten kopen 4 pinten krijgen.
Ja jongens, verlof voor maandag check
Heel zeker! Bokken laaien zoals we in Limburg zeggen! Met de maten fijn zuipen, zingen en plezier maken om dan te eindigen in de frituur bij ons in het dorp die tot 's nachts open is. Heerlijke avonden.Juist wat voetbal nodig heeft, nog meer alcohol.
Heel zeker! Bokken laaien zoals we in Limburg zeggen! Met de maten fijn zuipen, zingen en plezier maken om dan te eindigen in de frituur bij ons in het dorp die tot 's nachts open is. Heerlijke avonden.
Dat is gelijk met autorijden. Geef idioten een auto en die maken ook schade. Ik drink op een match gemakkelijk 10 tot 12 pinten. Dat bevordert mijn gezang en enthousiasme en dat is bij al mijn maten. Gezond is het zeker niet, maar we lachen wat af bij zo een matchen.Ik wil er geen polemiek over starten, maar volgens mij zou de atmosfeer een pak positiever zijn in het stadion als er geen alcohol geserveerd zou worden. En om te voorkomen dat mensen zouden pre-drinken thuis en zodoende toch zat in het stadion arriveren, zou ik zoals in Duitsland de wedstrijden reeds in de namiddag laten plaatsvinden. Niet dat je daarmee uitsluit dat er mensen zat arriveren, maar je zal het wel verminderen.
En ja, er zijn voldoende mensen die wel netjes en beheerst een pintje of vier drinken zonder daardoor te veranderen in een brulaap, maar die kunnen vast wel genieten van een voetbalmatch zonder een pintje. Naast peer pressure/kuddegedrag is alcohol toch de grootste oorzaak voor dat zwarte kantje aan het voetbalsupporterschap.
En ik zeg dit overigens als bierliefhebber zijnde. Maar ik weet dat ik in de minderheid ben en dat voor velen het te onlosmakelijk verbonden is om het er door te krijgen.
Dat is gelijk met autorijden. Geef idioten een auto en die maken ook schade. Ik drink op een match gemakkelijk 10 tot 12 pinten. Dat bevordert mijn gezang en enthousiasme en dat is bij al mijn maten. Gezond is het zeker niet, maar we lachen wat af bij zo een matchen.
Ik hoop gewoon dat ze een pintje bij de match nooit afschaffen. Dat ze gewoon de mensen er uit halen die over de schreef gaan.