Ja mannekes, wat een ontknoping.

Ik gunde het Union het meeste, dus tot de 89ste minuut was ik tevreden.

Genk kon ik ook nog mee leven, dus van minuut 89 tot minuut 94 was ik ook nog best content.

En dan, boem, die knal van uitgerekend Alderweireld. Wat een goal, op zo een moment. Moet zeggen, het scenario en het doelpunt waren te mooi om het hem en Antwerp niet te gunnen. Een sprookje dit.
 
Spijtig voor Union, ik had het hen echt gegund na zo’n sterk Europees seizoen!

Proficiat aan Antwerp en merci voor zo’n geweldig laatste kwartier in deze playoffs van alle 4 ploegen, omg, wat een rollercoaster was dit!!!
 
Wat een ontknoping. Het was op zich alle 3 de ploegen gegund. Het dubbeltje valt toevallig aan onze kant. Abnormaal.

Merci Brugge, zeer onverwacht.
 
Ja mannekes, wat een ontknoping.

Ik gunde het Union het meeste, dus tot de 89ste minuut was ik tevreden.

Genk kon ik ook nog mee leven, dus van minuut 89 tot minuut 94 was ik ook nog best content.

En dan, boem, die knal van uitgerekend Alderweireld. Wat een goal, op zo een moment. Moet zeggen, het scenario en het doelpunt waren te mooi om het hem en Antwerp niet te gunnen. Een sprookje dit.
Dit dus.

Volgend jaar hopelijk weer van dat!
 
Wat een ontknoping. Het was op zich alle 3 de ploegen gegund. Het dubbeltje valt toevallig aan onze kant. Abnormaal.

Merci Brugge, zeer onverwacht.
Alle 3 de ploegen hebben eigenlijk wel gechoked toen de titel voor het grijpen lag, jullie hebben als enige een 2e kans gekregen 😉

Maar wel zeer onverwacht dat Club effe gaat winnen op Union met een halve b-ploeg…
 
Ik was voor de match tevreden met een 2de plaats maar het ongeloof na de 94' is groot bij mij. Op 2 mins vd titel gestrand.

Iedereen die ik sprak gunde het vooral Union, ik ook deels, maar laat ons eerlijk zijn ze hebben nooit op kop gestaan en wij gans het seizoen mee bepaald en toch wel gedomineerd bij momenten. Het verlies van Onuachu is meer dan bepalend geweest.

Chapeau voor Antwerp, Alderweireld doet het toch maar.
 
Maar wel zeer onverwacht dat Club effe gaat winnen op Union met een halve b-ploeg…
Ik kreeg een Gent-Oostende gevoel bij die match (laatste speeldag voor PO).
Ze hebben het gewoon aan zichzelf te wijten, al twee jaar na elkaar trouwens. Mega Toby mag nog zo'n schone goal maken in minuut 94, had USG gedaan wat ze moesten dan was dat allemaal irrelevant.
Het zou best wel eens kunnen dat operatie leegloop daar nu echt van start zal gaan.
 
Mooiste ontknoping aller tijden in wat voor competitie dan ook. Grandioos.
als een scenarioschrijver dit voorlegt krijgt hij als feedback : overdrijft niet hé gast.
krankzinnigste laatste speeldag die ik ooit meemakte. Met de winaaar waar ik op hoopte, al moet ik toegeven dat Union de terechte winnaar zou zijn geweest. Niet Genk, want die verkochten hun beste speler tijdens de winterstop
 
Terug
Bovenaan