Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na enkele sterke wedstrijden bleef Anderlecht vorig weekend op bezoek bij Cercle Brugge steken op een 0-0 gelijkspel. Zondag, thuis tegen KV Kortrijk, verwacht Vincent Kompany een reactie van zijn jongens. “Mijn ploeg zal zelf beslissen of Cercle een eenmalige offday was.”
Ik besef dat mijn plaat blijft hangen, maar misschien wordt het tijd om in te zien dat dat geen verval is, maar toen gewoon een geval van "enorm zwakke tegenstand". Ik heb het al eens gezegd, maar onze match tegen Anderlecht was onze zwakste prestatie van het seizoen samen met onze match op Beerschot.
Dat niet alleen, het had daar eigenlijk ook gewoon 3-5 of 4-5 kunnen staan. Alleen maakt Union zijn kansen niet af. En als mensen dan niet door het resultaat kunnen prikken, tja.
Waarom? Een rivaal kloppen die een waardige tegenstander is is zoveel leuker dan te spelen tegen een rivaal die er geen is. Ik word echt niet warm van een competitie die in februari duidelijk al gespeeld is.
Waarom? Een rivaal kloppen die een waardige tegenstander is is zoveel leuker dan te spelen tegen een rivaal die er geen is. Ik word echt niet warm van een competitie die in februari duidelijk al gespeeld is.
Dat is hier al eens gezegd geweest maar een Genk (tot voor het nieuwe jaar) of Standard, Antwerp of Gent dat top is kan die plaats gerust innemen. Nu mag van mij RSCA nog een paar jaar sukkelen, maar liefst wel wat meer tegenstand in de komende seizoenen.