Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch weer een groot verval na de twee goede matchen tegen genk en union. Als straks standard wint en volgende week ist standard- rsca.

Toch een duidelijk antwoord van de ploeg

Vincent Kompany verwacht een reactie tegen Kortrijk: “Mijn ploeg zal zelf beslissen of vorige week een eenmalige offday was”

Toch weer een groot verval na de twee goede matchen tegen genk en union. Als straks standard wint en volgende week ist standard- rsca.

Ik besef dat mijn plaat blijft hangen, maar misschien wordt het tijd om in te zien dat dat geen verval is, maar toen gewoon een geval van "enorm zwakke tegenstand". Ik heb het al eens gezegd, maar onze match tegen Anderlecht was onze zwakste prestatie van het seizoen samen met onze match op Beerschot.

Bwa heeft bij Cercle en Genk nooit echt wereldmatchen gespeeld. Vond die bij Anderlecht stukken beter dan bij Genk en Cercle.

Presteerde echt wel zeer goed bij ons. Er waren er velen (quasi de meerderheid) die hem liever bij ons zagen blijven dan Vukovic.

Dit kortrijk is toch echt niet beter als het zwakke Genk tegen Anderlecht? Kom seg, als je 2 wedstrijden gewoon niet tussen de palen schiet.

Ik begon even te twijfelen als Kompany toch toevallig het magische recept gevonden had. 2 matchen later is het duidelijk: neen, toch niet :p

Wie de matchen tegen Genk en Union gezien heeft weet hoe zwak de tegenstander toen was.
Wat een hoogdagen als Club-supporter.
Dat niet alleen, het had daar eigenlijk ook gewoon 3-5 of 4-5 kunnen staan. Alleen maakt Union zijn kansen niet af. En als mensen dan niet door het resultaat kunnen prikken, tja.

Waarom? Een rivaal kloppen die een waardige tegenstander is is zoveel leuker dan te spelen tegen een rivaal die er geen is. Ik word echt niet warm van een competitie die in februari duidelijk al gespeeld is.
Dat is hier al eens gezegd geweest maar een Genk (tot voor het nieuwe jaar) of Standard, Antwerp of Gent dat top is kan die plaats gerust innemen. Nu mag van mij RSCA nog een paar jaar sukkelen, maar liefst wel wat meer tegenstand in de komende seizoenen.

Iedereen die nog in aanmerking komt voor po1 kan dus verliezen op matchen die ze op papier moeten winnen. Spannend. Kvo speelt het beste voetbal imo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan