Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit ook wel tegen voor Genk. Tegenstander scoort met zondagschot en bij u vallen ze op de lat

En niet de eerste keer. Tegen RSCA begint het einde met een bal die van de paal tegen de rug van de keeper binnengaat. Tegen Oostende waren we veruit de betere en scoordt Theaté met een zondagsschot. Nu de 0-1 waarbij de VAR toevallig een duidelijke fout op Arteaga niet ziet, maar we wel weer een ridicule penalty tegenkrijgen.
Nee, we draaien niet zoals het moet maar zitten nu al WEKEN in de hoek waar de klappen vallen.

Genk verdient Blessing niet.
Deze match verdienen ze wel zeker en vast niet te verliezen.

Als Club morgen wint en hun inhaalmatch tegen Chalala dan staan ze 23 punten los van Genk. Ongezien.

Laat ons eerlijk zijn, VandenBrom valt vandaag weinig te verwijten toch. Genk heeft een half dozijn 100% kansen gehad, maar gewoon heel veel pech. Hij kan ze er niet zelf intrappen natuurlijk.

Laat ons eerlijk zijn, VandenBrom valt vandaag weinig te verwijten toch. Genk heeft een half dozijn 100% kansen gehad, maar gewoon heel veel pech. Hij kan ze er niet zelf intrappen natuurlijk.

Tja, zo werk voetbal blijkbaar. Totaal ridicuul natuurlijk om eerst iemand met volle overgave aan te werven en hem dan na een paar maanden buiten te zwieren. Dan zouden de mensen die VDB aangesteld hebben beter eerst zelf opstappen.

Kunt ge dit ridicuul statement eens verduidelijken?
Ik krijg het schijt van ploegen met geld waar slecht wordt gewerkt die spelers/trainers gewoon wegkopen voor een habbekrats bij de kleinere clubs die het daar wel zeer goed doen. De kleinere clubs kunnen dat vaak niet weigeren om financiele redenen.
Gent is ook sterk daarin bvb.

Dat ze gewoon eens deftig research doen en scouten ipv alles wegkopen bij de kleintjes.

Tja, zo werk voetbal blijkbaar. Totaal ridicuul natuurlijk om eerst iemand met volle overgave aan te werven en hem dan na een paar maanden buiten te zwieren. Dan zouden de mensen die VDB aangesteld hebben beter eerst zelf opstappen.

Dat zijn ook de mensen die ons in die jaren naar een bekerfinale, naar Europa en naar een titel geleid hebben. Dat zijn ook de mensen die spelers hebben aangebracht die ons tot aan de winter bovenaan deden meedraaien. Zijn zij zonder fout? Zeker niet. Maar die hebben nog steeds meer goed dan slecht gedaan.
Ik ben ook niet zeker of die aanwerving met "volle overgave" was, maar eerder een gevolg van dat er niemand anders beschikbaar was en Olivieri niet zolang wilde invallen.

Weet iemand waar er wedstrijdstatistieken op spelersbasis terug te vinden zijn? Tegen het einde van de match toont men al eens de top-3 gewonnen duels e.d., maar ik zou zoiets graag voor iedereen zien.

Ik krijg het schijt van ploegen met geld waar slecht wordt gewerkt die spelers/trainers gewoon wegkopen voor een habbekrats bij de kleinere clubs die het daar wel zeer goed doen. De kleinere clubs kunnen dat vaak niet weigeren om financiele redenen.
Gent is ook sterk daarin bvb.

Dat is de realiteit van het voetbal. Grotere clubs met meer centen doen dat geld op aan kleinere clubs.
Wij deden het twee seizoenen geleden ook beter dan jullie en jullie kwamen onze coach weghalen. Dat was dan zeker anders?
En ja, momenteel draait het niet bij ons. Maar met 4 titels en 4 bekers op 25 jaar zijn we nog steeds de club met de 3de meeste prijzen in die periode. Zo slecht was het dan ook niet.

Flauw statement gewoon van jou. Niet meer. Niet minder.

Dat is de realiteit van het voetbal. Grotere clubs met meer centen doen dat geld op aan kleinere clubs.
Wij deden het twee seizoenen geleden ook beter dan jullie en jullie kwamen onze coach weghalen. Dat was dan zeker anders?
En ja, momenteel draait het niet bij ons. Maar met 4 titels en 4 bekers op 25 jaar zijn we nog steeds de club met de 3de meeste prijzen in die periode. Zo slecht was het dan ook niet.

Flauw statement gewoon van jou. Niet meer. Niet minder.

Verschil is dat Clement al van bij ons kwam en dat die toen hij bij Genk tekende sowieso gezegd heeft als Club me wil ben ik weg. En op dat moment werd er bij Club zeker niet slecht gewerkt.

31 trainers in 32 jaar, dan zou ik toch niet zeggen dat er kei goed gewerkt wordt...

Verschil is dat Clement al van bij ons kwam en dat die toen hij bij Genk tekende sowieso gezegd heeft als Club me wil ben ik weg. En op dat moment werd er bij Club zeker niet slecht gewerkt.

31 trainers in 32 jaar, dan zou ik toch niet zeggen dat er kei goed gewerkt wordt...
Daar zijde gulle wel echt goed in , naar een ander wijzen en hetzelfde doen :ROFLMAO:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan