Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Over de lange termijn "maak ik me geen zorgen" (doe ik sowieso niet als Genk supporter, maar ge snapt me wel) over Anderlecht. Het is en blijft Anderlecht. Die komen sowieso terug.
Op voetbalvlak komen die inderdaad wel terug, maar als ze het financiële plaatje daar niet uitgeklaard krijgen zou ik toch niet 100% zeker zijn over de continuïteit op lange termijn hoor.

Zeer frustrerende match. Drie penalty's waarvan enkel de eerste van Oostende volledig terecht was. Twee helften die we best goed beginnen, maar waarbij we tevens enorm goed vastgezet worden door Oostende. Een zondagsschot bij Oostende dat binnengaat op een moment dat we verdedigend zwakker staan gezien Uronen een paar meter verder lag pijn te lijden. Wij die driemaal centimeters tekort kwamen en dan nog eens de paal raakten. Imo verdienden we geen verlies, maar we verdienden ook geen zege...

Enkele dingen die ik nu weet:
1. Weg met Johnny en doe het seizoen uit met Domenico Oliveri. PO1 is in mijn hoofd reeds opgegeven. Het is een kwestie van tijd voor we ingehaald zijn en ons programma is niet van de poes. Hopelijk ben ik gewoon te negatief.
2. Haal die van Oostende in de plaats. Wat die uit die kern haalt, is verbazingwekkend. Die speelt voetbal dat ik graag zie en met ons talent gaat die het NOG beter doen.
3. Cuesta is iemand die niet vlug gaat weggeraken als die zulke domme fouten blijft maken
4. Ik vind Toma geen slechte voetballer, maar wat die meer kan dan pakweg Oyen is me een raadsel.

Stilaan exit VDB denk ik, hoop ik.
Ja die bakt er toch echt niks van he? Vaak vreemde keuzes en lijkt me tactisch ook niet sterk genoeg om bij te sturen als het mis gaat. Uit deze kern zou je toch meer moeten halen lijkt me.

Onderaan lijkt WB zich, voor het hoeveelste seizoen op rij zelfs, weer maar eens te kunnen redden. Het is nog lang natuurlijk maar op zich is hun kalender niet meer de moeilijkste en kunnen Cercle en Moeskroen en het elkaar nog lastig maken.

Ja die bakt er toch echt niks van he? Vaak vreemde keuzes en lijkt me tactisch ook niet sterk genoeg om bij te sturen als het mis gaat. Uit deze kern zou je toch meer moeten halen lijkt me.

Onderaan lijkt WB zich, voor het hoeveelste seizoen op rij zelfs, weer maar eens te kunnen redden. Het is nog lang natuurlijk maar op zich is hun kalender niet meer de moeilijkste en kunnen Cercle en Moeskroen en het elkaar nog lastig maken.

Beetje voorbarig toch, ze staan ochere 1 punt voor op Cercle. Als Moeskroen wint van Cercle, staan ze ook 5 punten achter op een veilige plaats.

Beetje voorbarig toch, ze staan ochere 1 punt voor op Cercle. Als Moeskroen wint van Cercle, staan ze ook 5 punten achter op een veilige plaats.
Die mannen hebben ondertussen zo'n grote konijnenpoot dat ik ze maar zie zakken als ze 15 punten achter staan vrees ik :D
Pure houdini hoe die zich al jaren in 1e houden.

Gniffel.

Zo moet dat. Beetje heen en weer steken en lachen is de (nog weinige) charme van het hedendaags voetbal.

9 op 30 is toch genoeg voor ontslag lijkt me? Zeker gezien de soms heel rare keuzes van de coach en de spelers die duidelijk niet meer achter zijn aanpak staan.

Die mannen hebben ondertussen zo'n grote konijnenpoot dat ik ze maar zie zakken als ze 15 punten achter staan vrees ik :D
Pure houdini hoe die zich al jaren in 1e houden.
Wel chapeau dat dat jaar op jaar lukt met de beperkte financiële middelen die ze er hebben.

Soit, om veilig te zijn volstaat plek 17 mogelijk wel. Westerlo en Seraing zijn echt niet van hetzelfde niveau als Union.

9 op 30 is toch genoeg voor ontslag lijkt me? Zeker gezien de soms heel rare keuzes van de coach en de spelers die duidelijk niet meer achter zijn aanpak staan.
zeker als je PO1 riskeert te missen... maar ja, dan geeft het bestuur eigenlijk toe dat ze een fout hebben gemaakt met zijn aanstelling, zal dus eerder in de zomer gebeuren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan