Agony
Well-known member
Wat hij willen zeggen, denk ik, is dat als er nog sneeuw ligt op uw veld dagen nadat het niet meer gesneeuwd heeft.. Dan heb je er niets alles aan gedaan?Op wat is dat gebaseerd? Of puur speculatie langs genkse zijde?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat hij willen zeggen, denk ik, is dat als er nog sneeuw ligt op uw veld dagen nadat het niet meer gesneeuwd heeft.. Dan heb je er niets alles aan gedaan?Op wat is dat gebaseerd? Of puur speculatie langs genkse zijde?
Ja zo hard heb ik het niet gevolgd, als dat effectief allemaal zo is is die 50000 euro boete wel het minste natuurlijk. Dat zeil te laat, zou niet mogen, zeil te vroeg weg gehaald vind ik niet per se zo'n grote fout, maar dan moet ge idd wel gewoon zoveel mogelijk volk even gas laten geven om de boel zo goed mogelijk in orde te maken.* Zeil werd veel te laat geplaatst, terwijl het al langer duidelijk was wat de weeromstandigheden gingen zijn
* Het zeil werd dan ook nog eens te vroeg weggedaan. Ge zou zeggen dat ze na onze klacht op Moeskroen zouden bijgeleerd hebben.
* Bij aankomst van Genk in het stadion was daar vijf man en een paardenkop bezig met het veld, waaronder iemand met een bladblazer (!). In Genk waren voor de match tegen STVV bvb de oudere jeugdspelers allemaal opgetrommeld om een bijdrage te leveren aan het onderhoud van het veld. En ge gaat me niet zeggen dat Oostende geen jeugdspelers heeft.
Is dat niet gewoon voor het feit dat sneeuw isoleert waardoor de grond onder eigenlijk beter bij vaart?Wat hij willen zeggen, denk ik, is dat als er nog sneeuw ligt op uw veld dagen nadat het niet meer gesneeuwd heeft.. Dan heb je er niets alles aan gedaan?
Dus de DRIEENTWINTIGjarige patron op het middenveld van de nr 3 in de Premier League is opeens ook al te min voor Gavin? Heel bizar stukje analyse, bijna zo erg als het Doku is hetzelfde niveau als Amuzu betoog een jaar geleden ofzo.
Dat gedoe over Tielemans snap ik ook niet helemaal en haalt uw betoog wel serieus onderuit, Gavin. Zeker omdat ge het vergelijkt met bepaalde andere spelers van oa Genk. De Bruyne voetbalde op die leeftijd ook maar 'gewoon' bij Wolfsburg.
Ik vond het vreemd dat jullie er net Tielemans uitpikten, maar dat blijkt mijn eigen fout te zijn. Met die "purple talents en Leicester" had ik ook Dendoncker in gedachte, maar die speelt natuurlijk bij Wolverhampton. Ik mag de draad dan wel kwijt zijn in die brij van verwisselbare subtopclubs in de PL, het blijft een andere ploeg. Dus die opmerking was maar voor 10 of 20% of zo aan Tielemans gericht, mijn excuses.@Gavin ik ga akkoord behalve over Tielemans idd, daar sla je de bal toch mis. Is dat (al) een absolute topper, neen zeker niet, haalt ie dat ooit, mss wel mss niet maar zal er toch niet vanaf zitten.
Kijk, ik mag dan absoluut geen fijne mens zijn maar ik haat wel iedereen even hard in die hoedanigheid hoor. Dus stop maar met die onnozele zever als argument, uw paarse schuldenberg kan me even hard gestolen worden als dat blauw-zwart succesverhaal nu, al irriteert het ene me wel meer dan het andere. Maar dat is ook precies dezelfde reactie als tegenover journalisten; als er zoiets gezegd wordt over iemand is het altijd "tegen de eigen ploeg". Toch vreemd he, nooit eens een fan van ploeg A die zegt "amai, die is echt wel tegen ploeg B." Ik heb uw Tielemans een pak liever dan Witsel bijvoorbeeld, en die komt toch van Standard he.Soms is het feit dat ze ooit gevoetbald hebben in het paars al genoeg om zulke teksten te durven neerschrijven.
Dendoncker had ik dus schromelijk over het hoofd gezien/bij de verkeerde ploeg gezet, sorry.Trossard bij Brighton is top, maar Dendoncker bij Wolves is niet noemenswaardig, kan je mij dat uitleggen?
Dit gaat uiteraard veel verder dan Kompany. Kompany en het beleid erachter is nu een uitschieter omdat het er zo dik opligt, dus het is voor mij makkelijk om hem erbij te nemen, het is het zoveelste ding dat die verkeerd doet. Dit is geen kritiek op Kompany op zich of sinds Kompany, maar op de bubbel die altijd gecreëerd wordt bij Anderlecht en dus nu wel serieus uit zijn voegen barst. Kijk, ik zal u een voorbeeld geven:Ik snap u hoor want Gavin slaat de bal er hier compleet naast. Hoe hard hij ook probeert om als kenner over te komen, zijn drang om kritiek te leveren op Kompany neemt te hard de bovenhand om deftige argumenten te gebruiken.
Dit gaat letterlijk over wat de ploegen in de JPL qua spelers voortbrengen, op een moment dat er niets gebeurt in de JPL zelf, met posts die langer zijn dan twee woorden. Doe toch niet flauw.jongens, graag beetje ontopic, of ik moet ze verplaatsen naar de RD topic.
En je zet hem naast Trossard, maar met alle respect, Donky eindigde vorig seizoen 7e met Wolves, op gelijke hoogte als het Tottenham van Alderweireld en Vertonghen. Trossard eindigde 15e."In zijn jeugd was de West-Vlaming nooit het grote talent", schrijft Het Laatste Nieuws. "Lang niet iedereen was overtuigd dat Dendoncker geschikt was voor Anderlecht. Zijn hoekige manier van lopen strookte niet met het artiesteninstituut RSCA, maar het was hoofd jeugdopleidingen Jean Kindermans die bleef ijveren voor een kans. Zelfs na zijn doorbraak in het eerste elftal bleven de vraagtekens sluimeren."
Zelfs vorige zomer werd er nog getwijfeld. "Idrissa Doumbia stak toen zijn neus aan het venster in de voorbereiding. Prachtige stijl, technisch sterk, vista... De 18-jarige Ivoriaan leek in de balans te liggen met Dendoncker. Maar Doumbia voetbalt inmiddels met de beloften. Kwaliteit zit in meer dan enkel de voeten."
Akkoord. Maar ik doet niet flauw, maar als je wil mag je daar nieuwe topic over starten hoorDit gaat letterlijk over wat de ploegen in de JPL qua spelers voortbrengen, op een moment dat er niets gebeurt in de JPL zelf, met posts die langer zijn dan twee woorden. Doe toch niet flauw.

Dat is niet toepasbaar op elke speler hoor. Je hebt bij mijn weten enkel:Laten we één ding afspreken: We noemen Dendoncker nooit meer "Donky". Straks Bongonda Bongy noemen ofzo?
Laten we één ding afspreken: We noemen Dendoncker nooit meer "Donky". Straks Bongonda Bongy noemen ofzo?
Voor de rest gewoon een moeilijk onderwerp. Ik heb ook de indruk dat ze onder de Anderlecht supporters een iets of wat te gekleurde visie hebben naar hoe het daar nu gaat, maar ik snap dat. Als supporter hebt ge dat nu eenmaal meestal. Maar daar zit zeker heel wat talent in die kern. Alleen is het natuurlijk de vraag hoe daar echt van geprofiteerd gaat worden onder de huidige omstandigheden. En dat de pers er soms ook een goednieuwsshow van maakt, klopt ook. Winnen tegen ons was uiteraard een goede zaak voor hen, maar er werd echt maar te weinig gefocust op HOE zwak de tegenstand was. En zie ineens de week erna overal verbaasde blikken. Ik moet qua Anderlecht dikwijls denken aan ons onder Maes. Ge zag het talent en we speelden soms ECHT goeie matchen, maar het was uiteindelijk "net niet". En twee jaar later kwam Clement en die speelde met dezelfde basiskern alles kapot. EN een kern die moet opgeleid worden EN een coach die opgeleid moet worden. Mogelijk is dat wat teveel van het goede, zelfs als ze beide enorm veel potentieel zouden hebben.
Tuurlijk komen die terug, en een goed rsca is ook gewoon nodig voor ons voetbal en span kracht.Over de lange termijn "maak ik me geen zorgen" (doe ik sowieso niet als Genk supporter, maar ge snapt me wel) over Anderlecht. Het is en blijft Anderlecht. Die komen sowieso terug.
Niet mee akkoord.en een goed rsca is ook gewoon nodig voor ons voetbal en span kracht.
Met Antwerp en Gent hebben we die rivaliteit toch ook, een sterk Anderlecht hoeft helemaal niet voor mij.Een goed RSCA is leuk voor de rivaliteit met Brugge en Standard, maar verder hoeft het niet hoor. Dan kan idd een andere ploeg die rol best overnemen om het niveau in de competitie omhoog te trekken.
Bwa, die rivaliteit met Anderlecht vind ik toch wel nog altijd specialer dan die twee eerlijk gezegd.Met Antwerp en Gent hebben we die rivaliteit toch ook, een sterk Anderlecht hoeft helemaal niet voor mij.
Wij hebben wel de final op Wembelej gespeeld he!!!Het gaat ook over Europese uitstraling. Anderlecht en Club Brugge zijn de household names die eeuwig blijven bestaan. En dat onderdeel kan een "nieuwe club" moeilijk bijhalen. Bekijk eens de resultaten van de laatste 25 jaar. Na die twee hebt ge ons en daar iets achter Standard. En Standard heeft zijn naam Europees ook nog wel mee, maar ondanks onze steengoede reputatie ondertussen zullen wij nooit op dezelfde manier bekeken worden als Anderlecht Europees. Dus laat staan dat Gent, Antwerp en Leuven dat binnen 10 jaar zouden kunnen.
In de nationale competitie daarentegen is dat een andere zaak.