Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie waren nochtans niet slecht aan het seizoen begonnen. Wat is er intussen veranderd?
Zondag leek het in ieder geval idd op niet veel
Geen spits (Oulare en Avenatti gewoon niet het type spits dat we nu nodig hebben), veel spelers uit form, Vanheusden lang out en 2 trage CV's.
 
Jullie waren nochtans niet slecht aan het seizoen begonnen. Wat is er intussen veranderd?
Zondag leek het in ieder geval idd op niet veel
Verloren tegen toekomstige kampioen OHL, en sindsdien is het bergaf beginnen gaan.
 
Geweldig signaal van KVO, neem ik mijn hoedje voor af want ik denk niet dat veel andere clubbesturen dat ook zouden doen. Hopelijk doet Westerlo dat nu ook met hun spelers (waaronder Tuur Dierckx).
 
Moeskroen kampioen?
lookaround.gif
 
Geweldig signaal van KVO, neem ik mijn hoedje voor af want ik denk niet dat veel andere clubbesturen dat ook zouden doen. Hopelijk doet Westerlo dat nu ook met hun spelers (waaronder Tuur Dierckx).
Hypocriet signaal zul je bedoelen.
Schorsing en boete zijn ruim voldoende.
 
Zonde, zeker gezien het wedstrijdverloop. Maar als ge ziet wie we missen en met de opeenvolging van wedstrijden in het achterhoofd, al bij al wel content met een punt.
 
Ik vind rood toch een zware straf. Hij trok toch erg duidelijk zijn been terug.
Dat zie je natuurlijk enkel in de herhaling. Als de ref rood trekt kan de var daar nu ook moeilijk geel van maken.
 
Komaan e..

Nie weer weggeven jongens...


Edit, ik vind dat er over die fout op Amuzu heel licht gegaan wordt. Die was alleen door op de keeper...
 
Ik vind rood toch een zware straf. Hij trok toch erg duidelijk zijn been terug.
Dat zie je natuurlijk enkel in de herhaling. Als de ref rood trekt kan de var daar nu ook moeilijk geel van maken.
Bwa is gewoon terecht rood
Komaan e..

Nie weer weggeven jongens...


Edit, ik vind dat er over die fout op Amuzu heel licht gegaan wordt. Die was alleen door op de keeper...
Is geen fout, amuzu valt gewoon over dat been ipv er over te gaan. Lomp van hem ja
 
Ik vind rood toch een zware straf. Hij trok toch erg duidelijk zijn been terug.
Dat zie je natuurlijk enkel in de herhaling. Als de ref rood trekt kan de var daar nu ook moeilijk geel van maken.
Wel met hoge voet, dan mag je nog je voet terugtrekken, het blijft rood vind ik. Nu wel weer billenknijpen tot het einde...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan