Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Offside is offside maar...
ze zouden beter die regel aanpassen en gewoon puur naar de voeten kijken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is heel simpel nochtans. Als ze de lijn trekken en kunnen zien dat het buitenspel is, moeten ze het aangeven. Als ze het niet kunnen zien, moeten ze het niet aangeven. Is dat zo moeilijk om te begrijpen voor u? Wel sterk dat gij het, met het blote oog, weeral beter weet.We worden genaaid.

Daar ben ik het absoluut mee eens, zou veel discussie vermijden.Offside is offside maar...
Het gaat erom spannen tot de laatste speeldag. Ik hoop eigenlijk dat tegen de voorlaatste de degradanten al gekend zijn en dat dat idealiter Cercle en Beveren zijn. Dat zijn onze twee laatste matchen, als we daar zes op zes pakken denk ik dat we zeker in de top acht staan.Ja uiteraard, de onmacht bij Genk was groot en dat was niet allemaal de verdienste van Anderlecht alleszins.
Maar sowieso wel meer kansen afgedwongen dan jullie.
Iedereen zag Genk, zelfs 2 weken terug, nog als een zekerheid in PO1 naast Club. Ongelooflijk hoe dat allemaal gekeerd is. Met nog 8 matchen te gaan durf ik echt geen enkele uitspraak meer doen hierover.
Het is raar dat ze niet kunnen zien of Baby de bal aanraakt bij het doorkopen, maar 2mm week na week zien en kunnen beoordelen. Beide fases zijn een clear error, maar worden anders beoordeeld. Niets te zien op tv zelfs van lijn.Het is heel simpel nochtans. Als ze de lijn trekken en kunnen zien dat het buitenspel is, moeten ze het aangeven. Als ze het niet kunnen zien, moeten ze het niet aangeven. Is dat zo moeilijk om te begrijpen voor u? Wel sterk dat gij het, met het blote oog, weeral beter weet.![]()
Zien of iemand de bal raakt is effectief moeilijker, buitenspel is gewoon met technologie de lijn trekken en klaar. Wij hadden gisteren hetzelfde met dat doelpunt van Klaus, ge ziet mij ook niet schuimbekken.Het is raar dat ze niet kunnen zien of Baby de bal aanraakt bij het doorkopen, maar 2mm week na week zien en kunnen beoordelen. Beide fases zijn een clear error, maar worden anders beoordeeld. Niets te zien op tv zelfs van lijn.

Gewoon niet goed genoeg, we staan terecht waar we staan. En als de arbitrage wat tegenwerkt is het nog meer frustrerend.Toch gewoon het verhaal van heel het seizoen bij KAA Gent? Controle hebben en dan door defensieve blunders doelpunten weggeven
ik krijg Milicevic vibes. Legt er 3 met gemak in het mandje, heerlijk.Tissou had bijna 3 goals. En ik verklaarde Gent gek... Haha, ik geef me fout toe.

FC Lamkel Zé?Wie de enige echte ploeg van't Stad is, is weeral is duidelijk.![]()
![]()

Die docu met Proto wel leuk om te zien. Weet nog dat ik als kind echt fan was van hem bij La Louvière, stikjaloers toen die naar Anderlecht ging![]()
edit: de herhaling op sporza heeft mij misleid.Dus als iemand de schijn heeft om de bal te raken naar iemand in buitenspel maar raakt de bal niet, dan moet het ook buitenspel zijn? Wow, kunnen we het anders nog ingewikkelder maken?
Raakt ie de bal: offside (wat het geval was)
Raakt ie de bal niet: geen offside
Dat is de enige regel die hier geldt.
Sommige mensen en hun ingebeelde spelregels ...