Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje triest wel. Ik wens Beerschot niet al te veel pech toe, heb ze er graag bij in eerste. Meerwaarde imho, net als Leuven.

Van Den Brom op de persconferentie van deze week aangekondigd dat Vandevoordt onze eerste keeper is voortaan.
Ik weet toch niet wat ik daarvan moet vinden...

Vukovic is nu eenmaal een oude man. Hij maakt geen fouten, maar beslissend vind ik hem ook niet. Vandevoordt heeft de toekomst. Alleen te hopen dat hij eens naar de kapper gaat morgen.

Inderdaad: DAT.
Uiteraard is Vuko geen wereldkeeper, maar hij is een kampioen, kapitein en maakte geen flagrante fouten. Bovendien trekt hij zijn mond open en stuurt hij de verdediging. Dat Vandevoordt een betere keeper wordt en er volgend seizoen in moet staan, snap ik. Maar zo op één week tijd van kapitein en basisspeler naar bankzitter. Beetje onrespectvol en onnodig. Hopelijk is Johnny even consequent en starten McKenzie en Uronen dan nu ook (weer) altijd.

Ja, wat is dat plots met Uronen? Daar is toch niets mis mee? En ik durf zelfs zeggen dat Preciado of Arteaga zeker niet beter zijn dan de Fin? En al zeker niet beter aangepast aan't weer hier nu, als Zuid-Amerikaanders.

@puni waarom spelen jullie op ons veld ?
Dat lag nog erger Jonas, niet liegen :p

Maar het is inderdaad niet meer recht te zetten dit jaar blijkbaar. Gebrek aan drainage in combinatie met de ondergrond. Volgend jaar sowieso opgelost, wordt drainage geïnstalleerd en een volledig nieuwe mat gelegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan