D
Deleted member 14
Guest
Jawel hoorHoezo? Die kerel komt hier onwaarheden verkondigen maar daar mag dan niet op gereageerd worden? Raar forum dan hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel hoorHoezo? Die kerel komt hier onwaarheden verkondigen maar daar mag dan niet op gereageerd worden? Raar forum dan hoor.
Had ze graag eens onder druk zien voetballen. Want nu was het wel heel gemakkelijk. Dit Anderlecht kan voetballen. Afwerken moet nog beter natuurlijk. Maar of er echt al een deftige organisatie staat die 90 minuten kan overleven tegen een ploeg dat wil/kan voetballen. Daar geloof ik nog steeds niet in.Genk volledig weggezakt, niet normaal toch.
Kunnen zelfs geen vuist maken tegen dit Anderlecht wat, moet gezegd, wel goed en volwassen speelde vandaag.
Als je posts leest , wat doet El Hadj op het veld , dan lees ik tussen de lijnen dat die het niveau niet haalt , of je dat met het trainerwoordje rendement insinueeerd of niet , i dont careHoezo? Die kerel komt hier onwaarheden verkondigen maar daar mag dan niet op gereageerd worden? Raar forum dan hoor.

Genk volledig weggezakt, niet normaal toch.
Kunnen zelfs geen vuist maken tegen dit Anderlecht wat, moet gezegd, wel goed en volwassen speelde vandaag.
Het is niet omdat hij vandaag een knap doelpunt maakt dat hij wel rendement heeft natuurlijk.Ach kom, als een week geleden hier wordt gezegd dat El Hadj helemaal geen rendement heeft, mag je toch wel iets zeggen als hij een knappe goal maakt? Het is hier een (voetbal)forum, een beetje heen en weer gepoke tussen supporters van verschillende clubs mag toch wel zeker (zolang het niet te erg wordt natuurlijk)?

El Hadj staat altijd tegen 1 van de betere koppers, moet je eens opletten. Is vooral de bedoeling om die te blokken ofzoHeb ik iets gemist of staat El Hadj nu telkens op Onouachu te verdedigen bij die corners?
Wel benieuwd naar de reden daarvan
Dat mag zeker maar komende van iemand die zelf niks kan verdragen qua banter vind ik dat niet echt gepast. Als ge wilt uitdelen moet ge ook kunnen incasseren zonder daarvoor u altijd persoonlijk geviseerd te voelen. En daar knelt het schoentje vaak bij hem.Ach kom, als een week geleden hier wordt gezegd dat El Hadj helemaal geen rendement heeft, mag je toch wel iets zeggen als hij een knappe goal maakt? Het is hier een (voetbal)forum, een beetje heen en weer gepoke tussen supporters van verschillende clubs mag toch wel zeker (zolang het niet te erg wordt natuurlijk)?