Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben eens gaan kijken maar er heeft letterlijk niemand gezegd dat die kadee niet kan voetballen. Wel dat hij nog niets heeft laten zien, i.e. dat er geen rendement achter zit. Blij om te zien dat gij nog altijd zo kunt overdrijven.
Ik ben eens gaan kijken maar er heeft letterlijk niemand gezegd dat die kadee niet kan voetballen. Wel dat hij nog niets heeft laten zien, i.e. dat er geen rendement achter zit. Blij om te zien dat gij nog altijd zo kunt overdrijven.
Sinds Van Den Brom zetten we wekelijks een stap achteruit. En woensdag is het tegen STVV die ons gaan willen opvreten en daarna tegen DE ploeg in vorm oostende. Die Hollander heeft echt ALLES dat goed was verkloot. Buiten. Liever gisteren dan vandaag. En dan doet ge maar door met de beloftentrainer of eender wat en contracteert ge die van Oostende al maar naar volgend jaar toe. Onderweg naar een 5 op 24. VIJF OP VIERENTWINTIG.
Ksnap die idioot ook echt niet. Ge speelt tegen Moeskroen op een patattenveld waar ge gewoon ballen moet smijten en ge blijft "voetballen". Tegen Mechelen speelt ge een muur achteraan en ge blijft "voetballen" alsof ge de bal de goal in wilt wandelen. Maar vandaag speelt ge dan tegen statistisch één van de zwakkere uitploegen van de competitie die bovendien wel (soms tot op het naïeve af) blijven voetballen en dan gaat ge de bus parkeren. Stap het af. En vlug een beetje. Zelfs al winnen we nog met 2-85