Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze match verdient geen winnaar. Als Beerschot fan kan je toch niet tevreden zijn met Still zijn aanpak? Ok je krijgt veel minder goals tegen maar van het leuke voetbal blijft niks over.

En Vercauteren idem, die heeft gewoon geluk met de flitsen van Lamme Zé.

Deze match verdient geen winnaar. Als Beerschot fan kan je toch niet tevreden zijn met Still zijn aanpak? Ok je krijgt veel minder goals tegen maar van het leuke voetbal blijft niks over.

En Vercauteren idem, die heeft gewoon geluk met de flitsen van Lamme Zé.

Neen, Still heeft er duidelijk voor gekozen om defensieve zekerheid in te bouwen ten koste van het aanvallende spel. Niet vergeten dat we ondanks onze goede positie, de meest gepasseerde verdediging van Belgie hadden. Tijdens onze moeilijke periode kreeg je dan nog altijd veel goals binnen, terwijl we amper meer scoorden.

EtoVqAOXMAI5z8G

Eupen en andere clubs hadden uiteindelijk ook continue matchen na mekaar en deden het wel een stuk beter. Het spel tijdens die matchen was ook om een oog uit te bleiten.
Voila, ge zit in een mindere periode. Dan moet ge gewoon realistisch durven zijn en zien dat uw organisatie eerst op poten staat. Wij hebben dat gisteren ook gedaan. Is dat plezant om naar te kijken? Niet voor de neutrale toeschouwer, maar als supporter zal mij dat eerlijkheidshalve worst wezen.

Als ik dan Leye hoor janken na de wedstrijd, dan ben ik bijna blij dat we zo gespeeld hebben. :)

Hoeveel punten heeft Lamkel zé niet gered de laatste weken, zonder hem was het echt krassen geweest voor PO1 te halen.
Zet daar een goed hoofd op en diëe speelt bij een topclub in het buitenland. Talent zat.
Maar ja, t'is een speciaal figuur. Rijp voor het gekkenhuis.

Zet daar een goed hoofd op en diëe speelt bij een topclub in het buitenland. Talent zat.
Maar ja, t'is een speciaal figuur. Rijp voor het gekkenhuis.
Of nog erger.. Misschien heeft hij die controverses wel nodig om te schitteren. Een grijs figuur is het allerminst.

De odds op Genk - Anderlecht doen toch ook maar raar. Deze ochtend nog 2.40 - 3.40 - 2.90, en nu 2.95 - 3.40 - 2.35. Heb ik ergens iets gemist?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan