Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik werd nog verketterd op 9lives toen ik lachtte met de keus van VdB als coach van Genk. Dat VdB zo een goeie coach was...

VdB is leuk zolang een ploeg in de flow zit, maar als het minder gaat geen antwoorden vinden en een heel slechte verliezer met venijnige kantjes soms.

Genk volledig weggezakt, niet normaal toch.
Kunnen zelfs geen vuist maken tegen dit Anderlecht wat, moet gezegd, wel goed en volwassen speelde vandaag.

Kunnen zelfs geen vuist maken tegen dit Anderlecht wat, moet gezegd, wel goed en volwassen speelde vandaag.
Had ze graag eens onder druk zien voetballen. Want nu was het wel heel gemakkelijk. Dit Anderlecht kan voetballen. Afwerken moet nog beter natuurlijk. Maar of er echt al een deftige organisatie staat die 90 minuten kan overleven tegen een ploeg dat wil/kan voetballen. Daar geloof ik nog steeds niet in.

We pakken warempel 6/6 tegen Genk. Nuja, wisselvallig als we zijn is het volgende match weer niets en tuimelen we weer die top 4 uit. We moeten wel een pak meer leren scoren. In de tweede helft had altijd die 3de goal moeten vallen. Goed dat El Hadj zijn statistieken heeft geopend. Sterk voor de rust maar erna was het wel een pak minder. Nmecha trapt al lang geen deuk meer in een pakje boter (buiten wat penalties) maar een waardig alternatief voor de spits is er jammer genoeg niet. Hopen dat Diaby ooit eens fit geraakt. Hopelijk mag Murillo blijven staan op rechts, is toch dag en nacht verschil ten opzichte van Sardella. En vreemd dat Ashimeru zelfs niet in de selectie zat.

Hoezo? Die kerel komt hier onwaarheden verkondigen maar daar mag dan niet op gereageerd worden? Raar forum dan hoor.
Als je posts leest , wat doet El Hadj op het veld , dan lees ik tussen de lijnen dat die het niveau niet haalt , of je dat met het trainerwoordje rendement insinueeerd of niet , i dont care
Maar tis inderdaad een raar forum
ps topinterview van Sambi wel :)

Tja dan leest gij tussen de lijnen duidelijk verkeerde dingen, heeft veel te maken met het feit dat gij u, en met uitbreiding alles wat over u ploeg gezegd wordt, aangevallen voelt als er ook nog maar een zweem van negativiteit aan vast hangt en dat niet uitgesproken wordt door iemand die zelf voor Anderlecht supportert.

Het wilt trouwens ook weer niet zeggen dat als iemand scoort dat het dan per definitie een goede voetballer is. Dus omdat El Hadj nu scoort hier u gram proberen te halen (of proberen uit te dagen, iets waar ge zelf niet tegen kunt overigens) is een beetje flauw en te gemakkelijk. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat die jongen niet kan voetballen trouwens.

Nieuw forum, nieuw begin. Probeer uzelf eens niet zo op te naaien aan dingen die der eigenlijk niet zo hard toe doen. Ge zijt oud genoeg om dat zelf in te zien.

Laatst bewerkt:

Ze speelden zo goed als Genk hen toeliet.
Als ze ECHT goed speelden, was het 1-5, ofzo.
Pas op: Anderlecht wint hier uitermate verdiend. Maar ze hebben echt nul moeite moeten doen en winnen met één goal verschil waarbij één van hun twee goals erin gaat dankzij een carambole op de rug van onze keeper. Laat de lof maar even in de kast voor wanneer er een echte tegenstander opduikt.

Ik weet niet welke Hollander mij het meest in de gordijnen jaagt tijdens een weekendje JPL; Brom van den John met zijn coaching of die lul van Bux die voor, tijdens en na elke match het woord commursjal komt uitspreken.

Ach kom, als een week geleden hier wordt gezegd dat El Hadj helemaal geen rendement heeft, mag je toch wel iets zeggen als hij een knappe goal maakt? Het is hier een (voetbal)forum, een beetje heen en weer gepoke tussen supporters van verschillende clubs mag toch wel zeker (zolang het niet te erg wordt natuurlijk)?

Was toch gewoon een goede wedstrijd van Anderlecht. Tot minuut 65' weliswaar, toen stopten ze plots voor één of andere reden compleet met voetballen.

En Van Den Brom, zoals ik zei tijdens zijn aanstelling, is geen goede trainer. Had beter in Utrecht gebleven. Genk gaat volgend seizoen gewoon met terug een nieuwe T1 beginnen. Genk was wel heel zwak vandaag.

POI met Club, Antwerp, Genk, RSCA zou wel nice zijn. Zeker als ze die met 14pt(7pt)+ voorsprong kunnen aanvangen.

Ik heb nooit gezegd dat die niet kan voetballen. Ik heb gewoon gezegd dat hij meestal niet veel bij brengt als hij speelt. Maar bon, zijn eerste officïële doelpunt, proficiat. Mooi afgewerkt.

Wat was Genk zwak zeg. Had 0-5 kunnen/moeten zijn.

Ach kom, als een week geleden hier wordt gezegd dat El Hadj helemaal geen rendement heeft, mag je toch wel iets zeggen als hij een knappe goal maakt? Het is hier een (voetbal)forum, een beetje heen en weer gepoke tussen supporters van verschillende clubs mag toch wel zeker (zolang het niet te erg wordt natuurlijk)?
Het is niet omdat hij vandaag een knap doelpunt maakt dat hij wel rendement heeft natuurlijk. :p

Dat mag zeker maar komende van iemand die zelf niks kan verdragen qua banter vind ik dat niet echt gepast. Als ge wilt uitdelen moet ge ook kunnen incasseren zonder daarvoor u altijd persoonlijk geviseerd te voelen. En daar knelt het schoentje vaak bij hem.

Nu ik hoop dat het nieuwe forum een nieuw begin is zoals ik zei en dat babaluna daar ook in meegaat. Vind het tot nu toe hier een pak plezanter dan op 9l terwijl hier toch gewoon dezelfde mensen zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan