Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja dan leest gij tussen de lijnen duidelijk verkeerde dingen, heeft veel te maken met het feit dat gij u, en met uitbreiding alles wat over u ploeg gezegd wordt, aangevallen voelt als er ook nog maar een zweem van negativiteit aan vast hangt en dat niet uitgesproken wordt door iemand die zelf voor Anderlecht supportert.

Het wilt trouwens ook weer niet zeggen dat als iemand scoort dat het dan per definitie een goede voetballer is. Dus omdat El Hadj nu scoort hier u gram proberen te halen (of proberen uit te dagen, iets waar ge zelf niet tegen kunt overigens) is een beetje flauw en te gemakkelijk. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat die jongen niet kan voetballen trouwens.

Nieuw forum, nieuw begin. Probeer uzelf eens niet zo op te naaien aan dingen die der eigenlijk niet zo hard toe doen. Ge zijt oud genoeg om dat zelf in te zien.
Als kik hier elke speler zou afbreken van <insert random ploeg > zou er geen reactie komen ofwa , beetje consequent blijven he
T'is natuurlijk gemakkelijk om mij weer op de vingers te tikken lol
Nieuw forum , same shit .

Heel zwak genk, moet gezegd.

Maar als Anderlecht fan toch weer genoten van El Hadj, Sambi, Amuzu en Delcroix die lekker liepen te ballen.

Murillo lijkt nu ook eindelijk weer uit zijn vormdip te raken. En hoe belangrijk is Cullen toch om Sambi te laten renderen.

Mukairu had altijd de match dood moeten maken.

Als kik hier elke speler zou afbreken van <insert random ploeg > zou er geen reactie komen ofwa , beetje consequent blijven he
T'is natuurlijk gemakkelijk om mij weer op de vingers te tikken lol
Nieuw forum , same shit .
Ja kijk met u laatste zinneke bewijst ge mijn punt gewoon.

En der is geen speler afgebroken sheldon heeft geargumenteerd waarom die El Hadj geen leuke speler vindt. Daar is niks mis mee. Als gij met deftige argumenten zou afkomen waarom ge een speler van Club niet zou moeten (anders dan die heeft een lelijke kop) dan gaat ge echt geen belachelijke reactie krijgen ook niet.

Het zit blijkbaar echt in u hoofd dat niemand u hier moet en allemaal iets tegen u persoonlijk heeft. Dat is dikke onzin natuurlijk want der kent niemand u persoonlijk dus der heeft ook niemand iets tegen u. Pak zo'n zaken die over u of bij uitbreiding Anderlecht gezegd worden dan ook niet persoonlijk op.

En der is geen speler afgebroken sheldon heeft geargumenteerd waarom die El Hadj geen leuke speler vindt. Daar is niks mis mee. Als gij met deftige argumenten zou afkomen waarom ge een speler van Club niet zou moeten (anders dan die heeft een lelijke kop) dan gaat ge echt geen belachelijke reactie krijgen ook niet
Geen probleem , ik ga hier niet meer op in

En der is geen speler afgebroken sheldon heeft geargumenteerd waarom die El Hadj geen leuke speler vindt. Daar is niks mis mee. Als gij met deftige argumenten zou afkomen waarom ge een speler van Club niet zou moeten (anders dan die heeft een lelijke kop) dan gaat ge echt geen belachelijke reactie krijgen ook niet.

Het zit blijkbaar echt in u hoofd dat niemand u hier moet en allemaal iets tegen u persoonlijk heeft. Dat is dikke onzin natuurlijk want der kent niemand u persoonlijk dus der heeft ook niemand iets tegen u. Pak zo'n zaken die over u of bij uitbreiding Anderlecht gezegd worden dan ook niet persoonlijk op.
Heb het dag 1 dat hij hier toekwam ook gevraagd, heeft geen nut.

OT: Twee keer lekker van Bezus en Tissoudali

De uitleg voor de VAR fase tijdens de rust, schandalig. Ze zijn niet zeker dus keuren ze maar de goal goed. Maar week na week zitten ze te kijken naar 2mm buitenspel, deze is duidelijk maar keuren ze goed :D
Waanzin die VAR, en ik zeg het vaak, afschaffen.

De uitleg voor de VAR fase tijdens de rust, schandalig. Ze zijn niet zeker dus keuren ze maar de goal goed. Maar week na week zitten ze te kijken naar 2mm buitenspel, deze is duidelijk maar keuren ze goed :D
Waanzin die VAR, en ik zeg het vaak, afschaffen.
Niks afschaffen. scheidsrechters (VAR dus ook) tegoei opleiden. Maar zelfs dan kunnen der ook nog wel fouten gebeuren.

Het huidige niveau is natuurlijk wel erbarmelijk, mag gerust gezegd worden, vind het spijtig dat de pers daar niet eens opspringt. Want qua begeleiding lijkt me dat dus echt quasi nihil wat die krijgen. Zou niet mogen voor een redelijk essentieel onderdeel van de sport.

Niks afschaffen. scheidsrechters (VAR dus ook) tegoei opleiden. Maar zelfs dan kunnen der ook nog wel fouten gebeuren.

Het huidige niveau is natuurlijk wel erbarmelijk, mag gerust gezegd worden, vind het spijtig dat de pers daar niet eens opspringt. Want qua begeleiding lijkt me dat dus echt quasi nihil wat die krijgen. Zou niet mogen voor een redelijk essentieel onderdeel van de sport.
Je hebt gelijk maar gaat nooit gebeuren. Goed op papier, maar in praktijk faalt het te veel.

Ze speelden zo goed als Genk hen toeliet.
Als ze ECHT goed speelden, was het 1-5, ofzo.
Pas op: Anderlecht wint hier uitermate verdiend. Maar ze hebben echt nul moeite moeten doen en winnen met één goal verschil waarbij één van hun twee goals erin gaat dankzij een carambole op de rug van onze keeper. Laat de lof maar even in de kast voor wanneer er een echte tegenstander opduikt.
Ja uiteraard, de onmacht bij Genk was groot en dat was niet allemaal de verdienste van Anderlecht alleszins.
Maar sowieso wel meer kansen afgedwongen dan jullie.

Iedereen zag Genk, zelfs 2 weken terug, nog als een zekerheid in PO1 naast Club. Ongelooflijk hoe dat allemaal gekeerd is. Met nog 8 matchen te gaan durf ik echt geen enkele uitspraak meer doen hierover.

Miazga moet zich toch dringend herpakken.
Weer knullig bij die goal en bij het inspelen is het telkens een risico.

Wellenreuther toch ook een speciaal geval. Kan, in tegenstelling tot bovenstaande, wel een bal controleren en inspelen.
Maar zit er toch ook regelmatig wel eens langs. Als keeper bij een topclub heb je vaak nie veel werk maar die ene bal die komt moet ge wel pakken. Chance dat die van Dessert op de goal valt

Top idee. De pers moet de huidige arbitrage afbreken en ze meer op de korrel nemen (iets wat ze zéker nu niet doen in een huidige social media samenleving anno 2021). Zoiets kan enkel maar een positief effect hebben inderdaad en ze vooruit helpen. Je leest enkel maar positieve dingen over die gasten.

Altijd leuk om te lezen van mensen die 0,0 kennis of voeling hebben van de arbitrage (laat staan de spelregels zoals Gavin al aangaf) en dus totaal niet weten waarover ze spreken maar wel de oplossing en consequenties voor handen hebben.

Tot zover mijn advocaat van de duivel repliek.

Top idee. De pers moet de huidige arbitrage afbreken en ze meer op de korrel nemen (iets wat ze zéker nu niet doen in een huidige social media samenleving anno 2021). Zoiets kan enkel maar een positief effect hebben inderdaad en ze vooruit helpen. Je leest enkel maar positieve dingen over die gasten.

Altijd leuk om te lezen van mensen die 0,0 kennis of voeling hebben van de arbitrage (laat staan de spelregels zoals Gavin al aangaf) en dus totaal niet weten waarover ze spreken maar wel de oplossing en consequenties voor handen hebben.

Tot zover mijn advocaat van de duivel repliek.
How how heb niet gezegd dat ze de scheidsrechters moeten aanpakken in de pers e. Wat ze wel mogen/moeten dien is het algemeen niveau aanklagen en dan komt ge uit bij de begeleiding/opleiding aka de mannen die die boel leiden. Zie niet in wat er verkeerd is met van zo'n bobo's eens kritisch te benaderen.

Ge gaat toch met sterke argumenten mogen komen om mij te overtuigen dat het niveau van het belgische scheidsrechterskorps niet gedaald is in vergelijking met vroeger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan