starspike
Well-known member
Gohja, ik blijf van mening dat er daar veel te veel focus op ligt waardoor niemand er nog iets goed in wil zien.
Is het top, zeker niet, maar is ons voetbal top, ook zeker niet, dan bezie ik dat als een logisch gevolg.
En niettemin is het gras altijd veel groener aan de overkant. Alsof ze in andere landen niet zagen over de refs, ik kan haast niet geloven dat dat niet zo is.
Half en half akkoord. Dat wij ons als supporters daar zo hard op focussen, is begrijpelijk. Maar het is inderdaad door de extreem focus op stuff als de VAR en bepaalde beelden duizend keer herhalen op TV dat mensen nog lastiger worden op de arbitrage.
Schaf het dan maar allemaal af? Nein. Zorg gewoon eens voor een onderbouwd consequent kader. Allé, ik neem nu het vb van die fout op Preciado in Moeskroen. Er was ZO een extreme hetze na de rode kaart van Vanaken dat ik het niet kan of wil geloven dat er zowel bij die fout in Moeskroen als bvb de fout van De Ridder tegen Brugge er niemand in dat VAR busje zegt "Hey, hier is wel de hele week gezeverd over rood voor Vanaken na identiek dezelfde fase. Dit kunnen we toch ECHT niet laten passeren, hè"