Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ontslag van Kompany lijkt me trouwens ook contraproductief. In de zomer zal het werk wel voor 90 procent af zijn en zal Pep hem een job geven bij Man City.

Terug naar de basis van het probleem te weinig kwaliteit in de kern. Er zit heus wat talent in maar ook veel te veel net niet ( of nog niet )

Frutos ook al? Haha, man man Anderlecht is toch echt genieten de laatste jaren.

Beetje leedvermaak mag toch nog he? :D

Dat gezever van als een match maar 80 minuten zou duren mag ook wel eens gaan stoppen anders. Een voetbalwedstrijd duurt 90 minuten, dat is een belachelijk non-argument. :) Een beetje het equivalent van 'als we altijd een goal meer zouden scoren dan de tegenstander, dan hadden we nu het maximum van de punten'.
Vind ik ook altijd een grappig non argument.

Het is zover ik weet altijd zo geweest dat een match 90 minuten duurt, als u spelers piepedood zitten of niet meer geconcentreerd zijn die laatste 10 minuten is dat toch iets structureels wat op conto van de trainer mag geschreven worden.

Klopt mes snijd langs twee kanten, binnen 5 jaar kan het weer compleet anders zijn.
Inderdaad, tegen dan kunnen ze al in de Proximus League zitten samen met Gent.
unsure.gif

Kompany creëert die problemen toch ook wel voor een stuk zelf.

Miazga is opeens een rots in de branding, kan gene deftige pass vooruit spelen. Lucassen of zelfs Vranjes zijn even goed hoor. Zelfs harder in de duels wat wel eens mag. Lissens na zijn rode kaart opeens ook nergens te bespeuren. Idem voor Kana die absoluut kan uitvoetballen. Groter gaat die nie worden hoor.

Uw Backs dat is al vaker tersprake gekomen. Sardella heeft geen plaats in Anderlecht op dit moment. Krijgt toch telkens de voorkeur

Bundu is opeens niet goed genoeg, maar Dauda dat is een topper jongens amai. En Amuzu dan, progressie dat we zien

Die Noorse jongen moet opeens tegen Club in e basis staan en dan opeens is die ook van de aardbol verdwenen. Wat had hij gedacht.

Nmecha zit er wat door nu, wat doen we. Colassin EN Dimata verhuren. Moogt er nie aan denken dat hij gekwetst uitvalt.

Trebel moet bij het huisvuil, en opeens is het aftellen naar zijn rentree.
Laat het zijn, zo kan ik ook FIFA spelen hoor

Kompany creëert die problemen toch ook wel voor een stuk zelf.

Miazga is opeens een rots in de branding, kan gene deftige pass vooruit spelen. Lucassen of zelfs Vranjes zijn even goed hoor. Zelfs harder in de duels wat wel eens mag. Lissens na zijn rode kaart opeens ook nergens te bespeuren. Idem voor Kana die absoluut kan uitvoetballen. Groter gaat die nie worden hoor.

Uw Backs dat is al vaker tersprake gekomen. Sardella heeft geen plaats in Anderlecht op dit moment. Krijgt toch telkens de voorkeur

Bundu is opeens niet goed genoeg, maar Dauda dat is een topper jongens amai. En Amuzu dan, progressie dat we zien

Die Noorse jongen moet opeens tegen Club in e basis staan en dan opeens is die ook van de aardbol verdwenen. Wat had hij gedacht.

Nmecha zit er wat door nu, wat doen we. Colassin EN Dimata verhuren. Moogt er nie aan denken dat hij gekwetst uitvalt.

Trebel moet bij het huisvuil, en opeens is het aftellen naar zijn rentree.
Laat het zijn, zo kan ik ook FIFA spelen hoor
Miazga vind ik toch deftiger verdedigen dan ne Luckassen of elleboog Vranjes .
Kana vind ik dan persoonlijk weer een ramp de laatste tijd , gewoon pokkenerveus
Lissens en die Noorse jongen zijn inderdaad me een raadsel waarom die uit de ploeg zijn gevallen , je kan er natuurliijk maar 11 neerzetten
Bundu was toch wel een ramp toen hij steeds op het veld kwam
Tuurlijk gaan we een spitsen probleem krijgen als Nmecha erdoorzit/uitvalt , maar dan hebben we Dauda *Kug*
Of ze toveren hier een wit konijn uit hunne Paarse hoed voor de transferperiode gedaan is :p
Maar dan echt een konijn da kan scoren he

Teleurstellende match weer op Mechelen. Hopelijk lag het aan de vermoeidheid want momenteel is de puntenoogst best rampzalig. Er zijn verzachtende omstandigheden geweest enkele matchen en het was niet non stop slecht en soms zelfs echt goed, maar de feiten zijn er: 5 op 18. Pijnlijk. Ik ben in se geen fan van Van Den Brom, maar heb echt geen goesting om weer van coach te veranderen. Maar ik denk dat stilaan naar volgend seizoen toe toch het mes op zijn keel staat...
Als we dit seizoen geen Europees halen, denk ik dat er volgend seizoen gewoon weer iemand nieuws start.

Kzie nu net de samenvatting van KVM - Genk ... Wat zegt het reglement eigenlijk over het direct nemen van een vrije trap?
Soms mag het wel, soms mag het niet, dat is toch compleet random, niet? Heb ik nooit gesnapt.

Kzie nu net de samenvatting van KVM - Genk ... Wat zegt het reglement eigenlijk over het direct nemen van een vrije trap?
Soms mag het wel, soms mag het niet, dat is toch compleet random, niet? Heb ik nooit gesnapt.

Is niet zowat de volledige arbitrage "compleet random" de laatste drie seizoenen?

Is niet zowat de volledige arbitrage "compleet random" de laatste drie seizoenen?
Gohja, ik blijf van mening dat er daar veel te veel focus op ligt waardoor niemand er nog iets goed in wil zien.
Is het top, zeker niet, maar is ons voetbal top, ook zeker niet, dan bezie ik dat als een logisch gevolg.

En niettemin is het gras altijd veel groener aan de overkant. Alsof ze in andere landen niet zagen over de refs, ik kan haast niet geloven dat dat niet zo is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan