Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voila , vind ik ook ( btw Vlap en Frutos weg)Terug naar de basis van het probleem te weinig kwaliteit in de kern. Er zit heus wat talent in maar ook veel te veel net niet ( of nog niet )
Losada achternaNaar waar is Frutos?
Vind ik ook altijd een grappig non argument.Dat gezever van als een match maar 80 minuten zou duren mag ook wel eens gaan stoppen anders. Een voetbalwedstrijd duurt 90 minuten, dat is een belachelijk non-argument.Een beetje het equivalent van 'als we altijd een goal meer zouden scoren dan de tegenstander, dan hadden we nu het maximum van de punten'.
Van mij wel , andersom ook hoop ik .Frutos ook al? Haha, man man Anderlecht is toch echt genieten de laatste jaren.
Beetje leedvermaak mag toch nog he?![]()
We hebben jullie anders ook al wel voldoende kansen gegeven in het verleden met onze trainerscarroussel en nadien met de doelmannensagaVan mij wel , andersom ook hoop ik .

Klopt mes snijd langs twee kanten, binnen 5 jaar kan het weer compleet anders zijn.We hebben jullie anders ook al wel voldoende kansen gegeven in het verleden met onze trainerscarroussel en nadien met de doelmannensaga![]()
Inderdaad, tegen dan kunnen ze al in de Proximus League zitten samen met Gent.Klopt mes snijd langs twee kanten, binnen 5 jaar kan het weer compleet anders zijn.
Maar dan zit Club next er ook nog bij, weer problemenInderdaad, tegen dan kunnen ze al in de Proximus League zitten samen met Gent.![]()

Sure ....Inderdaad, tegen dan kunnen ze al in de Proximus League zitten samen met Gent.![]()
Miazga vind ik toch deftiger verdedigen dan ne Luckassen of elleboog Vranjes .Kompany creëert die problemen toch ook wel voor een stuk zelf.
Miazga is opeens een rots in de branding, kan gene deftige pass vooruit spelen. Lucassen of zelfs Vranjes zijn even goed hoor. Zelfs harder in de duels wat wel eens mag. Lissens na zijn rode kaart opeens ook nergens te bespeuren. Idem voor Kana die absoluut kan uitvoetballen. Groter gaat die nie worden hoor.
Uw Backs dat is al vaker tersprake gekomen. Sardella heeft geen plaats in Anderlecht op dit moment. Krijgt toch telkens de voorkeur
Bundu is opeens niet goed genoeg, maar Dauda dat is een topper jongens amai. En Amuzu dan, progressie dat we zien
Die Noorse jongen moet opeens tegen Club in e basis staan en dan opeens is die ook van de aardbol verdwenen. Wat had hij gedacht.
Nmecha zit er wat door nu, wat doen we. Colassin EN Dimata verhuren. Moogt er nie aan denken dat hij gekwetst uitvalt.
Trebel moet bij het huisvuil, en opeens is het aftellen naar zijn rentree.
Laat het zijn, zo kan ik ook FIFA spelen hoor

Kzie nu net de samenvatting van KVM - Genk ... Wat zegt het reglement eigenlijk over het direct nemen van een vrije trap?
Soms mag het wel, soms mag het niet, dat is toch compleet random, niet? Heb ik nooit gesnapt.
Gohja, ik blijf van mening dat er daar veel te veel focus op ligt waardoor niemand er nog iets goed in wil zien.Is niet zowat de volledige arbitrage "compleet random" de laatste drie seizoenen?