Deze avond eens de facebook commentaren gelezen op de pagina van rsca, Als ik het daar zo lees hebben het er veel wel gehad met kompany.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joma, op training vliegen ze allemaal binnen hoor!Deze avond eens de facebook commentaren gelezen op de pagina van rsca, Als ik het daar zo lees hebben het er veel wel gehad met kompany.
Afwerken voor leeg doel, ideaal voor het vertrouwenJoma, op training vliegen ze allemaal binnen hoor!

Raar , ik zie er maar een paar ( meestal dezelfde die overal iets te zagen hebben , zijnt de truitjes ni dan ist den stoppelbaard van Cpucke )Deze avond eens de facebook commentaren gelezen op de pagina van rsca, Als ik het daar zo lees hebben het er veel wel gehad met kompany.
Ook bizar in zijn interview gisteren -> we hadden veel kansen maar konden niet scoren, ik heb een andere topper gezien waarin er veel minder kansen waren.Achter de schermen zal men ondertussen al wel de exit van Kompany aan het voorbereiden zijn.
Shit seg, wat bakt die man er werkelijk niks van.
Historisch slechte resultaten. De jaargangen met Kompany denk ik letterlijk de twee slechtste na de oorlog? Al een geluk dat de supporters nog het goede spel hebben om zich aan op te trekken.
Het kan niet altijd een festival zijn heOok bizar in zijn interview gisteren -> we hadden veel kansen maar konden niet scoren, ik heb een andere topper gezien waarin er veel minder kansen waren.
really??

die man lijkt idd in zijn eigen realiteit te leven.Ook bizar in zijn interview gisteren -> we hadden veel kansen maar konden niet scoren, ik heb een andere topper gezien waarin er veel minder kansen waren.
really??
Ze hebben maar één jaar slechter gehad sinds den oorlog, dat was vorig jaar.Achter de schermen zal men ondertussen al wel de exit van Kompany aan het voorbereiden zijn.
Historisch slechte resultaten. De jaargangen met Kompany denk ik letterlijk de twee slechtste na de oorlog? Al een geluk dat de supporters nog het goede spel hebben om zich aan op te trekken.
Pas op, het seizoen is nog niet afgelopen he.Ze hebben maar één jaar slechter gehad sinds den oorlog, dat was vorig jaar.
Oh wee als je op sportwereld ofzo durft te zeggen : kompany buiten... Dan krijgde het naar uwe kop hoor van die blinde domme pubers ^^Deze avond eens de facebook commentaren gelezen op de pagina van rsca, Als ik het daar zo lees hebben het er veel wel gehad met kompany.
Achter de schermen zijn ze denk ik net heel tevreden over Kompany.Achter de schermen zal men ondertussen al wel de exit van Kompany aan het voorbereiden zijn.
Ik zag deze post, en moest onmiddellijk denken aan een artikeltje over Simon Deli waar ik vorige week al moest mee lachen. Dat ging over hoe het toch kwam dat Deli plots fysiek zo slecht was geworden en waar ze hem naar konden transfereren ... en ook dat hij al 29 was. 29, dat wist ik niet! Dat is dus de verklaring, die is fysiek aan het einde van zijn Latijn. Niemand die tijdje terug aan Kara zijn verval moest denken rond dezelfde leeftijd? Leeftijd is maar een getal, en veelal een verzonnen getal voor West-Afrikanen uit landen als Nigeria, Ivoorkust, Ghana, Senegal, Togo en Kameroen in voetbaltermen. Standaard moet ge er minstens drie jaar bij doen, maar vaak moogt ge eigenlijk rekenen op vijf jaar, gewoon om wat beter in de markt te liggen ten opzichte van Europese/latinospelers. En van die landen hebben wij ook wel al een trosje goede spelers gehad, dus eens kijken!Lijkt mij toch ook wel dat als Onuachu vertrekt einde dit seizoen dat Genk daar toch een serieus bedrag voor kan krijgen.
'Al' 27j, maar lijkt toch wel aan zijn beste jaren te zitten.
En is dat dan enkel vlak aan de cornervlag, in een bepaalde radius van die cornervlag, of ook overal op het veld aan de zijnlijn/achterlijn? Mag de bal afschermen zonder lijn in de buurt, ook wel gekend als standaard balbezit houden, wel nog eender waar op het veld, want dat is toch hetzelfde? Is dat enkel op uw eigen helft, of gaan we nu ook balbezit houden op de helft van de tegenstander afstraffen? Geldt dat enkel bij een voorsprong in de laatste minuten, of wordt balbezit proberen houden aan de cornervlag bij een achterstand in de eerste helft onder druk van de tegenstander ook bestraft? Ik durf bij het lezen van uw posts stellen dat ge nooit eens een voetbalreglement hebt doorgenomen, dus ik ben wel benieuwd hoe ge dit voorstel in een regel zou gieten zodat het steek houdt om iemand geel te geven. Niet dat we bij het toepassen van uw voorstel een week later weer moeten gaan zagen over willekeurige interpretatie van de ref en onterechte gele kaarten.Ja precies, soms doet Club het ook op het einde dat ze bij een corner gewoon wat rond de cornervlag staan rond te tikken.
Zou in de regels moeten worden opgenomen dat zo'n dingen aanzien worden als spelbederf en dus bestraft worden met een gele kaart.
En anders inderdaard werken met een klok zoals in basketbal.
Helften van dertig minuten waarbij enkel de klok wordt stilgezet bij vevangingen of blessures? Ik neem aan dat de klok dan ook wordt gestopt bij een vrije trap of een inworp, want daar gaat het overgrote deel van de tijd aan 'verloren'. Anders geraakt ge nooit aan de negentig minuten "voetbal" met de huidige lopende klok.Dringend tijd dat de FIFA hier eens op ingrijpt en de regels aanpast. Helften van 30 minuten met een klok die wordt gestopt als er een speler al dan niet gebleseerd blijft liggen of bij vervangingen.
Achter de schermen zijn ze denk ik net heel tevreden over Kompany.
Eender welke trainer pakt geen platte prijs met deze kern en Kompany lijkt me de enige met zoveel krediet bij de supporters (en de pers) om het zolang vol te houden tot heel die schuldenberg weg gewerkt is en ze kunnen bouwen aan iets nieuw. Dat hij op tactisch niveau nog niet tot aan de enkels komt van zijn groot voorbeeld Pep ziet iedereen (behalve hijzelf dan) maar dat boeit nu ook helemaal niet. Het bestuur kan zich opt gemak bezig houden met opruimen en bouwen want iedereen die kritiek durft te hebben op de Heilige Vince wordt toch per direct met de grond gelijk gemaakt. In de huidige situatie waar RSCA zich nu bevindt is een trainer met het statuut als Kompany een zegen, zelfs al is hij totaal niet klaar voor 1A.
Vanaf dat de ploeg sterk genoeg is om prijzen te pakken zal Vince zelf ook veel bijgeleerd moeten hebben of hij zal rap kunnen beschikken.
(https://www.africanindy.com/sport/age-is-but-a-number-in-african-game-11308265)I was quite intrigued later when, as coach of the Japan Under-17 squad, he lost 9-0 to their Nigerian counter-parts and his post-match comments really floored me.
Troussier was asked how he felt after such a humiliation. He replied that he was in truth very proud of his “children” considering that one of the Nigerian “Under-17” players collected his wife and two kids and drove off in his taxi at the end of the match!
Zit momenteel toch gewoon veel meer in deze kern dan wat hij eruit haalt? Slechte resultaten imo toch eerder te wijten aan de tactische blunders van Kompany dan aan de magere samenstelling van de groep? Akkoord, Kompany moet het hier doen met een veel mindere kern dan zijn voorgangers, maar hiermee moet hij toch altijd vlot PO1 kunnen halen?
Hoe hij maar pogingen blijft ondernemen om met inverted wingbacks te spelen, ge zou hem toch echt vijf frank geven. Enigste gevaar gisteren was toen Lawrence eindelijk eens op het einde van de match een paar keer de achterlijn haalde. Als je dat niet ziet als trainer dat daar de sleutel ligt en al zo'n lange tijd krampachtig blijft vasthouden aan dit soort vage ideeën.... dan ben je als trainer toch echt wel de verantwoordelijke voor het uitblijven van sportieve resultaten hoor (blijkbaar 1 veldgoal gescoord in 2021 ondertussen).
Ik begrijp zeer goed dat Kompany bij Anderlecht op handen gedragen wordt, maar Kompany als trainer begint toch stilaan pijnlijk belachelijk te worden. Iedere trainer die niet Vincent Kompany heet had met deze resultaten in combinatie met het geleverde spel toch al lang op straat gestaan.
Dit kan echt wel veel beter met deze spelerskern.