Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik de lotto cijfers voor deze zaterdag ?Maakt winning goal in de 93’ste minuut, trekt bij viering zijn truitje uit om een truitje van Beerschot te onthullen!

Oh man, ik heb nog gelijk ookMag ik de lotto cijfers voor deze zaterdag ?![]()
Seck zijn gezicht op de achtergrond zegt al veel. Dat is zo'n uitdrukking van 'allé gast, verbod het nu niet voor uzelf'.Heb enkel de herhaling zien passeren op eleven, maar 't was daar bij de teamgenoten toch weinig animo voor zijn winning goal me dunkt![]()
Ik zie nog altijd wel die vrij defensieve opstelling waar uw spits bijna meer op de 10 speelt dan iets anders.@Booka Shade pakt Leye de opstelling Ed anders aan, of ist puur kleedkamergerelateerd dat het nu ogenschijnlijk beter gaat?
Of gewoon meer chance
Hij zat er 9min naast dus ben je niet veel meeMag ik de lotto cijfers voor deze zaterdag ?![]()

Je mag dan ook niet vierenHeb enkel de herhaling zien passeren op eleven, maar 't was daar bij de teamgenoten toch weinig animo voor zijn winning goal me dunkt
edit: echt letterlijk maar 2 man die reageren, de rest echt apatisch![]()

Mijn hele schoonfamilie is RAFC supporter en die willen hem nog altijd weg hoor. Ze zijn wel dubbel blij met die goal want 3 punten en hopelijk zijn waarde wat naar omhoog zodat ze der vanaf geraken.80% van men vrienden zijn RAFC supporters , ze wouden de Lamkel weg , nu ist nen heldVoetbal is emotie hahaha
Dat is zowat het gevoel bij de meeste mensen. Hopen dat we ons miljoentje kunnen recuperen en eventueel een percentage op de doorverkoop.Mijn hele schoonfamilie is RAFC supporter en die willen hem nog altijd weg hoor. Ze zijn wel dubbel blij met die goal want 3 punten en hopelijk zijn waarde wat naar omhoog zodat ze der vanaf geraken.
Euh nee. Iedereen ‘blij’ met 3 punten. Maar zeker niet met de manier waarop en Didier is niet opeens een held.1 goal scoren tegen godbetert Cercle en plots alle voorgeschiedenis vergeten. Simpele zielen precies.
Alst nu nog in de finale van den Beker was ofzo. Of in den derby.
Niet altijd het mooiste voetbal maar de punten zijn nu belangrijker. 9/9 en we staan weer tussen de mensen.Ik zie nog altijd wel die vrij defensieve opstelling waar uw spits bijna meer op de 10 speelt dan iets anders.
Volgens mij dus vooral de mindset vd spelers die terug beter is en absoluut ook wel wat chance hoor.
Maar mij hoor je momenteel niet klagen.
Zo zie je maar, 9/9 en ge doet weer mee voor de top 4.

Meteen doen se!Niet altijd het mooiste voetbal maar de punten zijn nu belangrijker. 9/9 en we staan weer tussen de mensen.
Net op tijd terug wat vertrouwen voor de matchen tegen Charleroi en Club.
Vergeet de pol niet in te vullen hé Booka. Zijn we toch al met 2 rouches hier![]()