Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Man man, dit is echt harken naar het einde, Oostende zou zeker een punt verdienen.
Niet dat ze zo ongelooflijk veel (goeie) kansen afdwingen, maar wij zetten daar nauwelijks iets tegenover.

Onze thuismatchen blijven toch moeizaam verlopen, durf zeggen met publiek dat we thuis zeker 6pnt meer pakken mss wel uit het wat moeilijker hebben dus dat zal elkaar wat opgeven.
En eerste naam zondag op het wedstrijdblad is Vanaken kan echt meer rust in de ploeg brengen bal bijhouden enz

giphy.webp

Heb enkel de herhaling zien passeren op eleven, maar 't was daar bij de teamgenoten toch weinig animo voor zijn winning goal me dunkt😅

edit: echt letterlijk maar 2 man die reageren, de rest echt apatisch :LOL:

Laatst bewerkt:
Heb enkel de herhaling zien passeren op eleven, maar 't was daar bij de teamgenoten toch weinig animo voor zijn winning goal me dunkt😅
Seck zijn gezicht op de achtergrond zegt al veel. Dat is zo'n uitdrukking van 'allé gast, verbod het nu niet voor uzelf'.
e1eb4d4b-5b69-11eb-b07d-02b7b76bf47f.jpg

@Booka Shade pakt Leye de opstelling Ed anders aan, of ist puur kleedkamergerelateerd dat het nu ogenschijnlijk beter gaat?

Of gewoon meer chance
Ik zie nog altijd wel die vrij defensieve opstelling waar uw spits bijna meer op de 10 speelt dan iets anders.
Volgens mij dus vooral de mindset vd spelers die terug beter is en absoluut ook wel wat chance hoor.

Maar mij hoor je momenteel niet klagen.
Zo zie je maar, 9/9 en ge doet weer mee voor de top 4.

1 goal scoren tegen godbetert Cercle en plots alle voorgeschiedenis vergeten. Simpele zielen precies.
Alst nu nog in de finale van den Beker was ofzo. Of in den derby.

80% van men vrienden zijn RAFC supporters , ze wouden de Lamkel weg , nu ist nen held :p Voetbal is emotie hahaha
Mijn hele schoonfamilie is RAFC supporter en die willen hem nog altijd weg hoor. Ze zijn wel dubbel blij met die goal want 3 punten en hopelijk zijn waarde wat naar omhoog zodat ze der vanaf geraken.

Mijn hele schoonfamilie is RAFC supporter en die willen hem nog altijd weg hoor. Ze zijn wel dubbel blij met die goal want 3 punten en hopelijk zijn waarde wat naar omhoog zodat ze der vanaf geraken.
Dat is zowat het gevoel bij de meeste mensen. Hopen dat we ons miljoentje kunnen recuperen en eventueel een percentage op de doorverkoop.
Ik heb vertrouwen in Luciano en Franky dat ze het goed gaan aanpakken met hun ervaring.

Laatst bewerkt:
1 goal scoren tegen godbetert Cercle en plots alle voorgeschiedenis vergeten. Simpele zielen precies.
Alst nu nog in de finale van den Beker was ofzo. Of in den derby.
Euh nee. Iedereen ‘blij’ met 3 punten. Maar zeker niet met de manier waarop en Didier is niet opeens een held.

Nu, Cercle heeft toch echt wel malchance de laatste wedstrijden.
Van de laatste 8 wedstrijden 7 keer met 1 doelpunt verschil verloren en 1 keer gelijk.

Ik zie nog altijd wel die vrij defensieve opstelling waar uw spits bijna meer op de 10 speelt dan iets anders.
Volgens mij dus vooral de mindset vd spelers die terug beter is en absoluut ook wel wat chance hoor.

Maar mij hoor je momenteel niet klagen.
Zo zie je maar, 9/9 en ge doet weer mee voor de top 4.
Niet altijd het mooiste voetbal maar de punten zijn nu belangrijker. 9/9 en we staan weer tussen de mensen.
Net op tijd terug wat vertrouwen voor de matchen tegen Charleroi en Club.

Vergeet de pol niet in te vullen hé Booka. Zijn we toch al met 2 rouches hier 🤓

Niet altijd het mooiste voetbal maar de punten zijn nu belangrijker. 9/9 en we staan weer tussen de mensen.
Net op tijd terug wat vertrouwen voor de matchen tegen Charleroi en Club.

Vergeet de pol niet in te vullen hé Booka. Zijn we toch al met 2 rouches hier 🤓
Meteen doen se!
En die Klauss, kaatst toch al beter dan Aventatti en Oulare tesamen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan