Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Werd tijd... lang genoeg met onzichtbare spitsen gespeeld. Die Muleka heeft ook wel nog niets kunnen tonen, hij wordt dan ook nauwelijks goed aangespeeld.
Ik zie wel nog iets in die Muleka, maar zoals ge zegt spelen ze hem niet goed aan.
Dat is ene die ge via ne doorsteekpass moet wegsturen, maar dat heb ik in Standard al zovele jaren niet meer gezien, nen defitige doorsteekpass van het midden uit.

Denk niet dat hij een held is na gisteren, begrijp die fans heel goed. Waar is de grens ?
b5ca3264-5bbe-11eb-9432-1141095a13b9_web_scale_0.3125_0.3125__.jpg

Uiteraard, dat is de normale reactie. Ik heb het dan ook over de fans waarover babaluna spreekt dat voor hen de Ze nu plots weer een held is.
Het is natuurlijk mogelijk dat Babaluna, zoals zo vaak, geen idee heeft van het concept sarcasme ;)
Op mijn fb staan er genoeg satirische Lamkel Zé olé olé posts dus vo tzelfde geld heeft hij het over dezelfde...

Dat spandoek is uiteraard belachelijk. Voor velen mocht hij, terecht, vertrekken maar ik denk dat de gemiddelde support beseft dat
1) met een volledige kern hij nooit had gespeeld gisteren maar dat
2) de kans wel net iets groter is dat hij vertrekt als hij af en toe nog eens mag spelen.

Het is natuurlijk mogelijk dat Babaluna, zoals zo vaak, geen idee heeft van het concept sarcasme ;)
Op mijn fb staan er genoeg satirische Lamkel Zé olé olé posts dus vo tzelfde geld heeft hij het over dezelfde...

Dat spandoek is uiteraard belachelijk. Voor velen mocht hij, terecht, vertrekken maar ik denk dat de gemiddelde support beseft dat
1) met een volledige kern hij nooit had gespeeld gisteren maar dat
2) de kans wel net iets groter is dat hij vertrekt als hij af en toe nog eens mag spelen.

Als ik kijk naar mijn omgeving zijn er toch heel veel die niet begrijpen dat Lamkel Ze gisteren mocht spelen terwijl spelers als Benson, Benavente op de bank zaten. En Vercauteren hier ook mee de schuld van geven. Nee ze gaan niet allemaal een spandoek hangen maar het gaat er voor velen niet in dat hij mocht spelen al.

Eindelijk toch ene die me doorheeft :)
Ge weet dak u graag heb he, denk dat we hier soms veel te braaf zijn. Persoonlijke aanvallen moeten er niet zijn wat ze soms bij u doen rsca- Club dat is grote rivaliteit. Voetbal is beleving en emotie en ( "haat" )
Pasop een facebook moet het hier ook niet worden natuurlijk

Dat je voetbal gelijk stelt met haat ... ben je dan fier als je zoon op een parking iemand met een paars-witte sjaal in elkaar klopt?
Voetbal wordt gespeeld door een bende huurlingen die gaan waar ze het meeste betaald worden, dat mensen daar zo in op kunnen gaan snap ik echt niet. Wie vandaag het embleem kust veegt er morgen zijn gat mee af.

Dat je voetbal gelijk stelt met haat ... ben je dan fier als je zoon op een parking iemand met een paars-witte sjaal in elkaar klopt?
Voetbal wordt gespeeld door een bende huurlingen die gaan waar ze het meeste betaald worden, dat mensen daar zo in op kunnen gaan snap ik echt niet. Wie vandaag het embleem kust veegt er morgen zijn gat mee af.
Wie spreekt nu over in elkaar slaan ?, HAAT is mss een te groot woord. Ik zou geen vlieg kwaad doen maar in het stadion voelt ge da soms heel anders aan dan ga ik ook wel op in het moment zelf.
Geweld ben ik 100% tegen idem met racisme, laat dat duidelijk zijn

Aangezien onze 2erangs Griek (die het voor alle duidelijkheid de vorige match goed deed) blijkbaar geblesseerd is, zal onze 3erangs (halve) Griek Panos nu op het veld staat. Het is echt een wonder dat wij de afgelopen weken zo veel punten hebben gepakt en reeds 30 punten op zak hebben.

Benieuwd of ze de positieve lijn van vorige week tegen Beveren kunnen doortrekken, evenveel ruimte zullen we alleszins niet krijgen. En ik wil Dury niet horen zagen over dat veld, op eender welk veld (met uitzondering van een aantal matchen) voetballen we als een provinciale ploeg.

Dompé standaard weer op de bank, Srarfi haalt de bank zelf niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan