Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat had je gedacht? U spits vervangen door een verdediger en verdedigend spelen. Laat u spits staan en je kan wrs uitcounteren.Wat een slecht laatste kwartier zeg
Is dat een nieuwe regel ofzo dat dat geen rood is? Vorige week deed Lang dat ook al.Wat dat VDBrempt daar deed op't laatste, smerig voetje zenne.
2x trappen op De laet , geen kaart ...Is dat een nieuwe regel ofzo dat dat geen rood is? Vorige week deed Lang dat ook al.
Als het in dezelfde actie is kan hij perfect terugkeren. Leek mij een goed voorbeeld hoe je voordeel toepast.
T'is door den 2 de trap van Lang datem te ver speelt ....

Tenzij we nog 2x verliezen en Genk 2x wint, zijn we kampioen. Zal nu wel niet meer mislopen zeker...?![]()
Dan wast VDB maar maakt geen reet wie het was ofcNet even teruggekeken, Lang was niet eens in de buurt
Hij werd 2x aangetikt door Van der Brempt maar was daar van weg, dan probeert hij Balanta te passeren die niks fout doet maar gewoon blijft staan en in die beweging tikt hij de bal te ver.
Zo kan je echt elk gegeven voordeel gaan terugroepen nadien natuurlijk.

Laat dat dan donderdag maar gebeuren.Laten we hopen
1 keer niet verliezen is voldoende voor ons.
Of het nu VDB of Lang was, die fout had niks meer te maken met het feit dat hij de bal te ver tikt. En Balanta maakt daarna geen fout.Dan wast VDB maar maakt geen reet wie het was ofc![]()
Die matchen zijn dus niet gelijk hè. Ge kunt al kampioen zijn voor de match op Anderlecht. Genk speelt daarvoor al. Da vind ik toch onbegrijpelijk dat ze die speeldag niet samen laten spelenClub volgende week kampioen op Anderlecht? Ik gun ze de payback wel.
Compensatie voor al die keren dat Haroun is doorgegaan op iemand van club zonder kaart te krijgen ...Is dat een nieuwe regel ofzo dat dat geen rood is? Vorige week deed Lang dat ook al.
Vooral niet in den eersten helftOok belangrijk dat het middenveld nu veel meer gedaan kreeg was het ontbreken van Verstraeten en Haroun, 2 beenhouwers waarvan de laatste er altijd mee wegkomt. Vanaken werd niet zo opgejaagd als anders.

lees dit dan maar eens.Amai, competitie vervalsing dan nog.
Ja, als men dit in het midden van het seizoen zou beslissen heb je volledig gelijk.
Nu weet je dit echter perfect opvoorhand.
Bizar dat NBA en NFL fans niet moord en brand schreeuwen, die beginnen zelfs gewoon from scratch In de Playoffs.
Alle respect dat mensen geen fan zijn van de playoffs. Maar beweren dat het oneerlijk zou zijn, of competitievervalsing is, vind ik een heel flauw argument.
Ieder jaar een spannende competitie, en de beste ploegen van de competitie die onderling beslissen wie kampioen wordt vind ik gewoon zeer amusant, en een meerwaarde voor de competitie.