Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Amai stressmatchke.

Wat dat VDBrempt daar deed op't laatste, smerig voetje zenne.

Als het in dezelfde actie is kan hij perfect terugkeren. Leek mij een goed voorbeeld hoe je voordeel toepast.

T'is door den 2 de trap van Lang datem te ver speelt ....

Net even teruggekeken, Lang was niet eens in de buurt :unsure:

Hij werd 2x aangetikt door Van der Brempt maar was daar van weg, dan probeert hij Balanta te passeren die niks fout doet maar gewoon blijft staan en in die beweging tikt hij de bal te ver.

Zo kan je echt elk gegeven voordeel gaan terugroepen nadien natuurlijk.

Net even teruggekeken, Lang was niet eens in de buurt :unsure:

Hij werd 2x aangetikt door Van der Brempt maar was daar van weg, dan probeert hij Balanta te passeren die niks fout doet maar gewoon blijft staan en in die beweging tikt hij de bal te ver.

Zo kan je echt elk gegeven voordeel gaan terugroepen nadien natuurlijk.
Dan wast VDB maar maakt geen reet wie het was ofc :p

Gewoon gaan winnen in Anderlecht moeten ze doen. Ook al zou het een draw worden tussen Antwerp en Genk.
Toch nog keer revange er tegen nemen nondeju.

Laten we hopen :clap:

1 keer niet verliezen is voldoende voor ons.
Laat dat dan donderdag maar gebeuren.
Als we zondag nog een punt moeten gaan halen tegen Genk, kruipen ze weer 90 minuten voor hun eigen 16, komt niet goed dan...
Vreemd btw dat de wedstrijden donderdag niet samen worden gespeeld. Als Genk niet zou winnen, starten we aan de wedstrijd als kampioen... Dan toch liever na 90 minuten dat eurofisch gevoel beleven eerlijk gezegd.

Betere match alvast, Dost toch veel meer gezien nu. Toch belangrijk in ons systeem, goede ballen naar hem die hij kan terugspelen om aanvallen op te zetten. CDK ook beter en Lang verdedigde toch af en toe goed mee. Echt goed was het wel nog niet imo met die hopeloze afstandsschoten waar we bal gewoon recht op verdedigers trappen en ook niet echt veel kansen. Maar belangrijkste is nu punten en er zit terug meer gevaar en tempo in.

Ook belangrijk dat het middenveld nu veel meer gedaan kreeg was het ontbreken van Verstraeten en Haroun, 2 beenhouwers waarvan de laatste er altijd mee wegkomt. Vanaken werd niet zo opgejaagd als anders.

Amai, competitie vervalsing dan nog.
Ja, als men dit in het midden van het seizoen zou beslissen heb je volledig gelijk.
Nu weet je dit echter perfect opvoorhand.

Bizar dat NBA en NFL fans niet moord en brand schreeuwen, die beginnen zelfs gewoon from scratch In de Playoffs.

Alle respect dat mensen geen fan zijn van de playoffs. Maar beweren dat het oneerlijk zou zijn, of competitievervalsing is, vind ik een heel flauw argument.

Ieder jaar een spannende competitie, en de beste ploegen van de competitie die onderling beslissen wie kampioen wordt vind ik gewoon zeer amusant, en een meerwaarde voor de competitie.
lees dit dan maar eens.

Te zwakke kern om het gemis van Haroun, Verstraete, Lamkel Zé, Batubinsika, Gelin op te vangen.
We hebben het dit seizoen ook heel moeilijke tegen het stevigere werk zoals Brugge vandaag speelde. Waar voor de duidelijkheid niets mis met is. We zijn iets te soft geworden vind ik. Van een ploeg die steevast in de top 5 van de overtredingen stond naar de ploeg die het minste overtredingen maakt van heel eerste klas. Beetje onantwerps waarmee ik niet bedoel dat we vuil moeten spelen maar een beetje meer duelkkracht zou we terug mogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan