Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gooi er dan ook eens iemand op die wel goesting heeft om te schotten.
Clement buiten aub, loopt toch gigantisch naast zijn schoenen. Club is gewoon vergeten waar voetbal om draait

Wie is die nr 2 van Club? Waar is die allemaal mee bezig. Hoe en waar loopt die in godsnaam bij balverlies

Ja man, tis helemaal compleet nu.
Niks lukt nog, volledig gedaan. Hopen dat we nog ergens punten halen of hopen dat de rest faalt, dat is het enige dat ons nog de titel kan schenken. In theorie hebben we het nog altijd in eigen handen, maar in de praktijk is dat duidelijk niet het geval.

Die belachelijke halvering maakt het allemaal wat gemakkelijker natuurlijk. Maar goed, dat weet je van vooraf uiteraard.
Niettemin, proficiat Genk.

Ik ga het nog eens herhalen, Diatta wegdoen was een enorme flater. CDK is niet beslissend genoeg en we zijn volledig afhankelijk gewoon van Lang. Als Lang niet in zijn sas is dan lukt niks meer. Ik maak van Diatta heus geen god maar die was in bloedvorm toen we hem wegdeden en was onze topschutter. Kijk waar we nu staan...

Ik hoop echt dat we de titel nog bij elkaar schrapen en dat Clement weggekocht wordt, want nog een seizoen met Clement aub niet. Puur geluk van met Genk en Club een enorm sterke kern gehad te hebben.

Ik ga het nog eens herhalen, Diatta wegdoen was een enorme flater. CDK is niet beslissend genoeg en we zijn volledig afhankelijk gewoon van Lang. Als Lang niet in zijn sas is dan lukt niks meer. Ik maak van Diatta heus geen god maar die was in bloedvorm toen we hem wegdeden en was onze topschutter. Kijk waar we nu staan...
Da kunne wij ook zeggen van Doku , niet dat die mmer gaat scoren als Diatta maar altijd een dreiging .... Genk is gewoon beter , Hans en Vormer weeeeeer nergens

Achteraf gezien was Dennis houden ook een flater he, Solleke89. Diata wegdoen was op dat moment wel de juiste keuze want als ze een 2e Dennis geval hadden dan weeral 20.000.000€ easy weg dus.

Niks lukt nog na nieuwjaar precies, t vat is leeg, Clement zijn wissels werken niet meer, spelers zijn precies speculaas van den tap tegenwoordig.

allez straks weer een filmpje on te tonen dat ze er echt wel mee inzitten om dan volgende match weer 15 min te voetballen

Lijkt erop dat het op is. Hopelijk niet en kunnen we hier en daar nog wat punten sprokkelen, maar 't ziet er niet goed uit.

Tis mss beter vroeg te verliezen en een soort waarschuwing.
En dan terug er te staan volgende speeldagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan