Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis heeft in al zijn seizoenen bij Club in de Jupiler league amper meer goals gescoord dan Bongonda dit seizoen en qua assists haalt hij het zelfs niet. Dennis is gewoon een overroepen speler die per ongeluk paar keer scoorde in de CL :unsure:
Inderdaad, en net daarom had Club hem best verkocht na z'n 'goede' CL-campagne. Voor veel geld.

Kan Bongonda zich blijven ontwikkelen, zal ik trouwens de eerste zijn die hem een selectie voor België gunt. Ik acht zijn toekomst als international, gezien de concurrentie, echter niet zo rooskleurig

Niemand heeft een issue met de niet-selectie van Bongonda in se. Het is eerder dat ge uw hoofd gaat schudden als ge ziet wie ze wel oproepen soms. Bij Bongonda snap ik zijn reactie (die puur daarover ging) dus 100%, maar eigenlijk vind ik het veel frappanter dat zeker met de kwetsuur van Witsel een Heynen zelfs niet vernoemd wordt. Die is gewoon echt ZO goed en is momenteel echt de beste optie daar als wisselspeler ivm wie er wel vernoemd wordt of al zelfs is meegemogen. Echt onbegrijpelijk dat die zo genegeerd wordt.

Alles en iedereen (of zo voelde het toch :p) tijdens het seizoen: "Club is al kampioen!"

giphy.gif

Club fans tijdens de play-offs:

giphy.gif

Opnieuw een stresske voor vanavond :shy:

Club staat nog altijd meer punten voor op de 2e ná halvering, dan Bayern voorstaat op Leipzig zonder halvering.

Die quote ging over meer dan gewoon het klassement, hé.

Maar alle gekheid op een stokje, 't is niet om de onheilsprofeet te spelen ofzo ze. Ik ben gewoon niet zo'n grote fan van de play-offs. Neem nu dit jaar. We domineren quasi het hele seizoen, maar op het einde van de rit heb je nog niets in handen. Stel dat we thuis hadden verloren tegen Anderlecht, er zou nogal een beetje druk op de ketel gestaan hebben in Brugge.

Vandaar, stresske! :angry:

Geen stress hier, gezien we de beker al hebben. Anders was het wellicht gek worden.
Maar ik verwacht er niet veel van. Brugge geprikkeld na de vorige match en met hun basisploeg op het veld.

Zullen wel zien. Verwacht er niet veel van eerlijk gezegd. Denk dat we ons door de playoffs gaan sleuren. En het maar nipt gaan halen uiteindelijk.

Geprikkeld? Ik dacht ook dat ze vorige week als gekken gingen gemotiveerd zijn.
Niet dat ik wil zeggen dat ze het niet waren, maar had er toch een pak meer van verwacht.

Kvrees ook dat het gewoon sleuren zal worden met hier en daar een uitschieter, en die mag er vanavond wel zijn, zou best interessant zijn dan.

Bij winst tegen Genk mogen jullie de champagne toch al gaan ontkurken.

Ondanks het mindere seizoenseinde meer dan verdient.

Zou wel jammer zijn zou Lang Vertrekken. 1 van de leukste spelers uit de competitie.

Veel scherper club alvast! Genk wel met de kansen.
Edit: wat meer dreiging zou wel leuk zijn, Genk eigenlijk niets weggeven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan