Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou Bogonda ook niet weg willen? Niet dat ik er veel van verwacht en zou beter blijven, maar lijkt me wel het type om nu hogerop te willen.

Heeft aangegeven dat hij tegen zijn 28ste terug in het buitenland wil zitten en begin volgend seizoen wordt hij 26 en voelt zich hier enorm goed. Ik denk dat een contractaanpassing die nog wel hier kan houden. Maar dat zal wellicht ook wel samenvallen met de ambities van de club volgend seizoen.

Genk zijnde zou ik een ietwat deftig bod op Bongonda toch serieus in overweging nemen. Zit hier volgens mij aan z'n plafond, al lijkt me dat niet het type dat dat voor zichzelf zal toegeven.

Dat denk ik idd ook. Maar de vraag is maar als je hem daarom moet verkopen. Tenzij je denkt dat ie dit niveau niet nog een (aantal) jaar zou kunnen aanhouden.

Er werd moord en brand geschreeuwd omdat men van Vanaken een voorbeeld wou stellen en de week erop een identieke fout geen rood kreeg.
De fout van Mechele was echt niet zo zwaar als die van Cullen.
Fout van Mechelen was los op de voet , dus op de enkel is erger?

Fout van Mechelen was los op de voet , dus op de enkel is erger?
Hij had eerst de bal en dan had hij de voet mee, was meer bal dan voet bij. Cullen heb ik geen bal gezien.
Dat was gewoon los erop.

Dus ja die 2 fouten zijn totaal anders eigenlijk.

Zo weet je het verschil tussen de 2 fouten, nu moet je er zelf maar je conclussies eruit trekken.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk is vol op de enkel veel erger dan op de voet. Voet is pijnlijk maar enkel is kans op blessure veel groter. En Mechele had eerst bal.

Ook voor interpretatie vatbaar natuurlijk. In een tackle waarbij de enkel op de grond ligt is de kans op blessure klein, staat het been vast in de grond is de kans op blessure heel groot.
Met op de voet staan kan je ook iemand zijn middenvoetsbeetje breken ofzo.

Bij Vanaken vonden ze rood overdreven en nu is het donkerrood. Het is maar met welke bril je het bekijkt hé.. En die 3weken kwamen ook omdat hij zijn mond niet kon houden

Dat denk ik idd ook. Maar de vraag is maar als je hem daarom moet verkopen. Tenzij je denkt dat ie dit niveau niet nog een (aantal) jaar zou kunnen aanhouden.
Ik zou dat wel doen. Bongonda is 25/26? Die wordt niet meer beter, hoor. Ik denk dat het geld dat je voor hem zou kunnen krijgen kunt herinvesteren in jong talent, dat misschien wél meer potentieel heeft. Genk doet het trouwens de laatste jaren toch redelijk goed als het over jonge (onbekende) talenten gaat, zie nu ook Thorstvedt. Kan je beter daar in investeren dan in een dik contract voor een type Bongonda. Bongonda snapt zelfs niet waarom hij geen Rode Duivel is, dus die gaat Genk vroeg of laat toch onder druk zetten om te verkopen dus kan je maar beter dat ijzer smeden als het heet is.

Weet iemand waar je nog een truitje kan kopen van België tijdens het WK2018? Ik vind er precies geen meer of het is via een vreemde site zoals voetbalverkoop.com.

Ook voor interpretatie vatbaar natuurlijk. In een tackle waarbij de enkel op de grond ligt is de kans op blessure klein, staat het been vast in de grond is de kans op blessure heel groot.

Bij Vanaken vonden ze rood overdreven en nu is het donkerrood. Het is maar met welke bril je het bekijkt hé.. En die 3weken kwamen ook omdat hij zijn mond niet kon houden
Gisteren nog eens die beelden van Vanaken bekeken ter vergelijking, maar zelfs dat is nog iets compleet anders. Die van Cullen was toch echt wel een stuk zwaarder.

Voila , ik heb ondertussen men conclusie getrokken . De regel eerst bal dan breek ik zen been zou dan geen rood zijn want ik had eerst bal ....voet is voet , enkel is enkel alle 2 rood .

Meest ergerlijke is vooral de reflex om steeds te verwijzen naar andere situaties: "Ja, maar toen die speler zus en toen die speler zo ..." Kritiek op het eigen team is meestal geen probleem, dat zit wel snor. Wanneer dezelfde kritiek uit een andere hoek komt, is het opeens een aanval waartegen verdedigd moet worden. 't Zijn maar voetballers hoor. 't Is niet omdat ze het juiste kleurtje dragen dat ze opeens een aureooltje verdienen.

Babaluna zei:
Voila , ik heb ondertussen men conclusie getrokken . De regel eerst bal dan breek ik zen been zou dan geen rood zijn want ik had eerst bal ....voet is voet , enkel is enkel alle 2 rood .

Intentie, intensiteit, terugtrekken van een been ... Niet elke speler die een voet raakt verdient rood. Veel te simpel voorgesteld.

Kijk en dit gebeurt dan hé ... Genoeg Club supporters vonden rood terecht, er was wel veel discussie over het aantal dagen.

Laatst bewerkt:
Gij kunt toch lastig doen hoor 😆 , praktisch nergens hoor je veel gemeker over die fout ok Vormer/dost hebben het aangehaald maar veel meer dan dat was het niet.
Ik verwachte ook een VAR interventie daar ben ik eerlijk in, maar dat die er niet kwam ligt in de lijn van het volledige seizoen ( niet alleen matchen van Club )

Gij kunt toch lastig doen hoor 😆 , praktisch nergens hoor je veel gemeker over die fout ok Vormer/dost hebben het aangehaald maar veel meer dan dat was het niet.
Ik verwachte ook een VAR interventie daar ben ik eerlijk in, maar dat die er niet kwam ligt in de lijn van het volledige seizoen ( niet alleen matchen van Club )
Allee ik doe weer lastig :p ik ben toch duidelijk Cullen Rood , Mechelle rood of gaan we nu echt muggenziften over intensiteit , de aard over de speler die nooit fouten maakt
Ze gaan DUIDELIJKE regels moeten maken anders gaan we hier elke keer een discussie hebben
Dit is het laatst wat ik er over ga zeggen , op naar de volgende speeldag :)

Ben ik de enige die soms de neiging heeft om zijn toetsenbord op te eten? Soit, ik ga een toerke lopen.

Ben ik de enige die soms de neiging heeft om zijn toetsenbord op te eten? Soit, ik ga een toerke lopen.
Bij het lezen van Babaluna zijn posts? Ligt niet aan jou, die snapt het niet volledig. Ik zou hem aanraden om zijn paarse bril af te doen, maar hij zou beter een (paarse) bril op sterkte kopen.

Voetbal is een contact sport, dan kan je al keer wat breken bij zo fases.
Heb genoeg op een veld gestaan en zo stampen gegeven en tegen gekregen en nooit geen kaarten voor geweest.
Misschien willen ze voor elke scheet dat je op iemand zijn voet staat geel geven. De matchen liggen al genoeg stil voor idiote fouten.

Als jij beide naar de bal gaat en de een breekt zijn voet moet hij dan rood krijgen tegenspeler ?
Want je hebt zijne voet gebroken, kijk het is simpel. De bal was in de hoogte als speler ga je altijd je voet opheffen voor tegen te stampen. Hey das het doel van voetbal ? En als zijn voet naar benden komt en tegenspeler zijn voet staat daar net onder da noem ik een ongeluk. De ene die denkt dat dit vrijwillig is raad ik aan van te stoppen met voetbal kijken. Er zijn nog andere sporten dat ze misschien beter zouden begrijpen.

Er is een verschil van je voet te planten op een enkel als de bal niet in de buurt is, moest cullen de bal geraakt hebben en dan op de enkel beland zijn. Dan ging nooit iemand gezaagd hebben want dat noemen we een ongeluk. En natuurlijk gaan profs lopen mekkeren op dat veld, maar ieder wel denkende prof weet dat dit gewoon kan gebeuren. Das part of football simpel. Ale genoeg geneut erover, we weten zijn standpunt. Al een geluk is hem geen scheids, we zouden geen voetbal zien :crazy:

Bij het lezen van Babaluna zijn posts? Ligt niet aan jou, die snapt het niet volledig. Ik zou hem aanraden om zijn paarse bril af te doen, maar hij zou beter een (paarse) bril op sterkte kopen.
Yep ik ben hier den enige met ne gekleurden bril op .. ge kunt zagen vriend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan