Général Zantas
Well-known member
Tis dat wat ik net zeg. 60.000 kijkers is toch zeer weinig. Weet jij op hoeveel plaatsen ze ondertussen de matchen uitzenden? Zelfs tot in Amerika en Aziatische landen
Komt dan ook eens bij dat zowat alle gokkantoren in de wereld deze matchen vertonen in hun zaak. Dit wordt allemaal mee genomen in die cijfers.
Dat zijn aannames die nergens bevestigd worden in dat artikel. Het gaat over 60k mensen die de volle 90 minuten bekijken.
Jouw opmerkingen over gokkantoren over de hele wereld en Aziatische/Amerikaanse markten die alle matchen uitzenden, is ook een hyperbool zonder veel basis. Ik woon in het buitenland MET een lokale ElevenSports variant en daar wordt af en toe (als er geen Duits/Italiaans/Spaans/Engels/Frans/Nederlands/Russisch voetbal wordt uitgezonden) een match van Anderlecht of Club Brugge uitgezonden. Ik heb nog nooit een match van Beerschot, laat staan Moeskroen of Beveren op de TV gezien hier. Ik ben hier ook al een paar keer gokkantoren binnengewandeld, ik heb er niks van gemerkt dat die matchen uitgezonden zouden worden over de hele wereld.
Het feit dat Charleroi of Gent dubbel zoveel kijkers lokken als Beveren, ontkracht je eigen statement nog verder.
Jij zegt dat enkel de eigen supporters kijken in je initiele bericht, maar dat ontkracht je dan weer zelf in je volgende bericht. Zelfs als je hyperbool waar zou zijn, is dat nog altijd voor ElevenSports zelf een goeie reden om de matchen op verschillende tijdstippen te houden.

Hopelijk spelen we met dezelfde intenties in PO1.