Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sebiet krijgen we een nog goedkopere tegen ;-)
Straks overal weer VARhaeghe lezen (waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit een terechte penalty vond, integendeel)

Ge kunt er wel keer mee lachen maar KVK heeft de punten nog nodig

edit: het zou eens omgekeerd moeten zijn. Buitenspel van Dost en deze penal tegenkrijgen als Club zijnde. Forum stond op zijn kop

Denk dat iedereen het hier met u eens is dat het geen penal is.

Maar over die goal moet je niet zeveren. De var en refs zijn de grootste regelneukers kwa buitenspel en hier vonden ze het geen buitenspel. Die bal was onpakbaar, dit is gewoon geen buitenspel.

Denk dat iedereen het hier met u eens is dat het geen penal is.

Maar over die goal moet je niet zeveren. De var en refs zijn de grootste regelneukers kwa buitenspel en hier vonden ze het geen buitenspel. Die bal was onpakbaar, dit is gewoon geen buitenspel.
Even ter herinnering dat de VAR de ref naar de kant riep. Dus ja de VAR vond het geen geldige goal :hug:

edit: het zou eens omgekeerd moeten zijn. Buitenspel van Dost en deze penal tegenkrijgen als Club zijnde. Forum stond op zijn kop
Niet zo onlogisch hé quo_vadis ;-)

Voor welke ploeg supporter jij?
  • Club Brugge
    Votes: 73
  • KV Kortrijk
    Votes: 4
Maar inderdaad: schandalige penalty... Dan had ik liever eerlijk gelijkgespeeld, want het spel trekt op niets meer de laatste wedstrijden, dus 3 onverdiende punten.

Ook weer geen enkele echte kans, hebben 55min gespeeld en hun keeper geen enkele redding moeten doen. Dost kunnen we gewoon niet aanspelen. CDK en chong toch te weinig gezien al spelen ze weer op hun foute flanken imo.
Edit: punten verlies zie je weer van ver aankomen, wat een tam gedoe. Zijn gewoon zo hard de titel aan het weggeven. Onmogelijk dat we zo tegen Anderlecht winnen. In 1 maand van onklopbaar naar dit 😡

Ik hoor da meer en meer van Brugge supporters. Menen jullie dit echt?
Ge staat 500 punten voor en elke ploeg buiten Brugge laat constant punten liggen.

Jullie sprokkelen zelfs punten in absolute kutmatchen.

Geen enkele twijfel mogelijk dat die titel voor jullie is zeker...

Wat een gedegouteerde avond om aan te zien zeg. Hopelijk trekt de bond het profiel Jasper Vergoote maar eens na en een eventuele band met Club Brugge; onbegrijpelijke beslissing om daar een penalty voor te blazen en dan nog zo overtuigend. Kan toch niet dat ze in dat VAR busje zeggen ' OK voor de VAR', zou niemand hem dan vertellen we kunnen niet tussenkomen maar tis eigenlijk geen penalty?
Ik ben absoluut niet anti-Brugge maar de motor is aan het sputteren en dan moeten er geen cadeaus komen, laat het dan maar terug een deftige strijd worden in de PO's. Over de goal waar Bast Dost in de lijn zou staan, kom hou op met die zever, moeten hier ook geen spijkers zoeken op laag water, een onhoudbaar schot en eigenlijk maar een matige keeper in de goal van Kortrijk. Trouwens zet er Mingolet in en hij pakt deze bal ook niet.

Edit: Vergoote komt dus uit het West-Vlaamse dorp Varsenare op amper 6 minuten van Club Brugge... Maar bon we zullen er maar niets achter zoeken :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan