Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want omdat je uit een dorp komt dat x km van een bepaalde stad ligt ben je automatisch voor die ploeg. Zo’n uitspraken zijn toch ook maar belachelijk.Edit: Vergoote komt dus uit het West-Vlaamse dorp Varsenare op amper 6 minuten van Club Brugge... Maar bon we zullen er maar niets achter zoeken![]()
Nee dat moet ik uiteraard wel toegeven, de insinuatie die ik probeerde te maken slaagt op niets natuurlijk. Kan ook wel voor Cercle brugge zijn of voor een andere West- Vlaamse ploeg. Echter sta me toe hier toch wel de nodige vragen bij te hebben dat juist hij hiervoor werd aangeduid?Want omdat je uit een dorp komt dat x km van een bepaalde stad ligt ben je automatisch voor die ploeg. Zo’n uitspraken zijn toch ook maar belachelijk.
Omdat uw locatie niets te maken heeft met affiniteit naar een ploeg toe. Ik kom uit Limburg en heb ook helemaal niets voor Genk of Sint-Truiden. Dit was een slechte scheidsrechterlijke beslissing. Dat die speler van Oostende geen rood krijgt terwijl hij een doorgebroken speler neerhaalt is ook een foute beslissing. Je hebt die vrijwel iedere match, ga je dan elke keer nagaan wat het geboortedorp van de scheids is?Nee dat moet ik uiteraard wel toegeven, de insinuatie die ik probeerde te maken slaagt op niets natuurlijk. Kan ook wel voor Cercle brugge zijn of voor een andere West- Vlaamse ploeg. Echter sta me toe hier toch wel de nodige vragen bij te hebben dat juist hij hiervoor werd aangeduid?
Ik word ook slecht gezind als mijn belastingbrief zegt dat ik moet betalen. En als diezelfde brief de volgende keer zegt dat ik geld terug trek ga ik blij zijn. Is een vrij logische reactie eh.Toch zalig dat als je de ref meehebt dat het is van soms heb je hem ook tegen. Maar als je de ref tegen hebt, is het forum te klein, worden er verwijten naar de ref zijn kop gegooid,...
Is niet persoonlijk op de poster boven mij bedoeld.
edit: en KVK is wel bestolen hè. Ook de fase waar Selemani door Koussouno wordt aangelopen als hij alleen op doel mag afgaan is voer voor discussie. Er hebben spelers van Genk al voor minder rood gekregen in gelijkaardige situaties

was niks aan maar naar dit evolueert het voetbal contact = sterven als een zwaan.

Even ter herinnering dat de VAR de ref naar de kant riep. Dus ja de VAR vond het geen geldige goal![]()
Euhm ... neen.Ja het is zo, anders roept de VAR de ref niet naar de kant
Dit is geen beslissing van de VAR maar van de ref. De VAR moet enkel aangeven dat het objectief buitenspel is vast te stellen op de beelden, en dan de ref laten beslissen indien die niet wist dat het buitenspel er was. Het is ook geen denkbeeldige fase want dit staat letterlijk beschreven in het reglement. Ik vind echter niet dat de interpretatie hier overeenkomt met hoe het beschreven staat, dus ik had deze goal net zoals de geweldige Radbraker laten gelden ook na het (hoe dan ook verplicht, denk ik!) bekijken van de beelden.