Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopelijk valt het allemaal wat mee voor Lang.
Het valt blijkbaar toch wel mee met zijn blessure (y)

2 minuten naar de voetbal aan het kijken en een naar mijn inziens mislukte VAR-interventie. Dat ze daar offside willen fluiten kan ik inkomen, maar dan moet je eigenlijk verder terugkeren en gewoon penalty fluiten voor de tackle. Toch?

Wat een veld ook. Het ene balverlies na het andere door en bal die ongecontroleerd wegspringt.

Maar hohoho Sobol wat een goal!

Ne wereldkeeper pakt die bal immers nooit of te nooit, moeten ze niet gaan zeveren over iemand die al dan niet buitenspel zou kunnen staan in het pak. Terechte beslissing.

Pff Chong das gewoon een slechtere versie van Dennis.

Lol en voor een al bij al faire tackle krijgt die kadee van Kortrijk geel in de eerste helft. Andere spelers trappen wijt een been in 2 soms in de eerste helft en krijgen geen geel.

Buitenspel is buitenspel hè. Dost staat in de lijn van de bal en in het zicht van de keeper. Dus buitenspel.
Bij de afgekeurde 1-0 trekken ze de lijn als de bal al weg is. Bij een correcte lijn wil ik het nog wel zien of het effectief buitenspel is.

Edit: idd die gele kaart is toch te zot voor woorden :wallbash:

Ook weer geen enkele echte kans, hebben 55min gespeeld en hun keeper geen enkele redding moeten doen. Dost kunnen we gewoon niet aanspelen. CDK en chong toch te weinig gezien al spelen ze weer op hun foute flanken imo.
Edit: punten verlies zie je weer van ver aankomen, wat een tam gedoe. Zijn gewoon zo hard de titel aan het weggeven. Onmogelijk dat we zo tegen Anderlecht winnen. In 1 maand van onklopbaar naar dit 😡

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan